EOTD - Happy New Year! :)

/
32 Comments
SDC18564 
Ovo bi bila jedna moja srebrno-crna varijanta novogodišnje šminke, a trebalo bi da postavim još neku kombinaciju :)

SDC18555
SDC18566
SDC18561
Koristila sam:
1) MAC Paint Pot u nijansi Painterly kao bazu;
2) srebrni kremasti ajlajner iz Sephorine Color Pop-up Store palete koji je kod mene imao ulogu bazne senke preko celog kapka;
3) srebrnu senku (takođe preko celog kapka), crnu senku i sivu senku (za blendanje ivica crne senke) iz iste palete;
4) Max Factor olovku 090 Natural Glaze (stavila na waterline);
5) Benefit BAD Gal maskaru;
6) Eveline Liquid Precise Eyeliner;
7) Essence Eyebrow Stylist set (tamnija senka, nije baš idealan izbor, ali eto).

ingSDC18519
Ovo je varijanta slična prethodnoj samo sa dodatim crnim i šljokičastim ajlajnerom, dakle Shiseido kremasti ajlajner umesto Eveline i preko Gabrini Glitter Eyeliner br. 3 (koji toplo preporučujem, divne šljokice za samo 200 dinara). To bi bilo to :)


You may also like

32 коментара :

  1. E pa svaka čast, jako lijepo si ovo napravila! Bravo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, morala sam da ubacim i nešto novogodišnje :)

      Избриши
  2. Анониман25.12.12. 11:24

    Odlicno je, sve mi se svidja. Slike su ti fantazija ispale.
    Latica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala :) Zbog slika sam visila na prozoru pola sata i pokušavala da realno uhvatim boje :D

      Избриши
  3. Одговори
    1. Hvala, trudila sam se da se ne zanesem previše :)

      Избриши
  4. Eh kad bih ja ovo ovako znala...... :) tebi svaka cast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, a nije to sad nešto mnogo teško, samo se treba igrati i vežbati :)

      Избриши
  5. Predivno!! I slike, i sminka i tvoje oci! (Jedva cekam tvoje utiske i slike meteorita :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, trudila sam se da maksimalno korigujem spuštene kapke :)
      (Znači već se zna da sam kupila :D Biće i toga, ali ne skoro sigurno, treba vremena da ih dobro upoznam, a imam i finu listu postova na čekanju)

      Избриши
  6. Drama! Imam sličnu boju očiju (doduše neznam ni sama kakve su pošto mijenjaju boju :D) tako da bi mogla isprobati ovo.Možda pronosam za Novu ako mi bude dobro stojalo,mada ja ne volim ovoliko "zamrčene" oči haha.Nekako imam feeling za osjećaj da mi bolje stoji manje šminke ili nježnije boje :D al ipak ću probat!
    Lajkam! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Jeste, išlo se na dramu, Nova godina je ;)

      Избриши
  7. Jako lijepo,volim tako sive tonove i super ti je uspjelo.Ja mozda veceras budem nesto ekperimentisala i slikala za blog svoju NG verziju sminke :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, a stavi i ti slike obavezno, baš me zanima šta si zamislila :)

      Избриши
  8. ne znam zasto...ali meni nikako ne stoji ova kombinacija...a imam spustene kapke, ti si se super nasminkala, ali meni ili bolje reci na meni je neprirodno...pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo jeste malo neobično, baš sam drastično pomerila pregib kapka, ali mi s eipak sviđa :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...