Artodeco Long-Lasting Lip Stylo br. 53

/
30 Comments
142-53
Mislim da će moja ideja o redovnom objavljivanju plana postova za naredni mesec neslavno propasti nakon samo jednog pokušaja, malčice sam se precenila. No ovo nije post o mojoj (ne)organizovanosti, ovo je post o mom trenutno omiljenom ružu :)
Ovo nije jedna od onih prekrasnih boja koje privlače pogled i izazivaju divljenje, ali, kad ga namažem, ovo bude jedna od onih boja koje me prikažu u najboljem svetlu :) Koliko god divne bile razne crvene, ljubičaste, fuksijaste i druge nijanse imam utisak da većina žena takve boje ipak ne nosi na dnevnoj bazi. Preovladavaju ruževi nude boje, boje mesa, nežno roze i sl. Većina žena radije ističe oči nego usne pa im bude nezgodno da iskombinuju jaču šminku na očima sa upadljivijim bojama na usnama, a nekima (čitajte:meni) takve boje skoro da uopšte ne stoje. Stvarno imam ruževe u svim mogućim bojama i uvek se trudim da isprobam i neku novu, ali činjenica je da sam najlepša ako mi je na usnama ruž boje mesa ili neki braonkasti. Dosadna sam, šta ću :D Idemo na zvezdu ovog posta:
SDC17640
SDC17644
SDC17642
Generalno volim Artdeco ruževe, izbor boja je ogroman, a svi koje sam probala su prijatni za nošenje. Cena bi, doduše, mogla da bude niža. Ovaj moj je iz linije long-lasting u kojoj postoji petnaestak nijansi, košta nešto manje od 1000 dinara, a dobije se samo 2g što je stvarno malo. Artdeco kaže da ruževi sadrže pčelinji vosak i jojoba ulje koje neguje i ojačava usne, a maslinovo ulje ih održava nežnim dok ih vitamini C i E štite od gubitka vlažnosti kao i negativnih spoljnih uticaja.
Što se mene tiče, ruž je vrlo prijatne teksture, lako se nanosi i ne razliva se. Definitivno nije suv, ali ne spada ni u kremaste. Ne bih ga baš svrstala u kategoriju dugotrajnih, po meni bi za tako nešto ruž morao da stoji na usnama dobra tri sata što sa ovim nije slučaj, dva sata mu je maksimum maksimuma, ali ipak je sasvim zadovoljavajuće postojan i nestaje sa usana vrlo postepeno. Ugodnog je mirisa, ima onaj tipični miris šminke :)
Obožavam ga zbog boje koja mi stoji kao malo koja. To je jedna fina, neupadljiva, srednje jaka boja mesa sa diskretnom primesom braonkaste, a završnica je kremasta.
SDC17647
SDC17655
Znam da mi usne nisu u savršenom stanju, zimsko je doba, ne zamerite, post bi baš okasnio dok bih ja dočekala da usne i pod ovolikim zumom izgledaju perfektno, ali, s vedrije strane, boje su realne, a na poslednjoj slici boja je baš 100% ista kao uživo.
SDC17746
SDC17744
SDC17752
To bi bilo to, a kakve boje vi volite za ruževe? :)


You may also like

30 коментара :

  1. isto kao i ti,kupujem sve spektre duginih boja,a većinom sam na nudačima :/
    ovaj je baš lijep

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Ne? Voliš sjajeve ili jednostavno uopšte ne voliš da mažeš usne?

      Избриши
  3. Ovaj je stvarno lijep i bila bih sretna da mi stoje ovakve boje, ali meni stoje baš ti jači ruževi, crveni, ljubičasti, fuksijasti i nosim ih hrabro i preko dana :-) ako je nude onda mora ići blago na ružičasto, nikako na smećkasto.....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno, ja bih volela da meni bolje stoje takve boje, ali ne vredi.

      Избриши
  4. Divan je, bas lepa boja. Ja nekako cesce posezem za intenzivnijim bojama ruzeva, iz razloga sto mi retko koji neutralni dobro stoji, imam ih mali milion ali izuzetno je tesko potrefiti bas u nijansu boju koja bi se savrseno uklapala uz podton koze i boju usana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iz ovih komentara izvlačim zaključak da prosečna bloogerka ipak više voli intenzivne boje :) Stvarno je teško potrefiti nijansu, imam gomilu promašaja, zato i ne kupujem jako skupe ruževe.

      Избриши
  5. Meni stoje stvarno sve boje ruževa, samo ja ne volim da ih nosim. xD mislim, ne da ne volim da nosim ruževe nego ne volim određene boje. lično mislim da crveni ruž ne možeš nositi na farmerke i patike, već da trebaju biti makar farmerke i cipele ako ništa xD šminku treba uskladiti sa odjećom, ne sad "e imam danas plavu majcu ajd mi stavi plavu sjenu" nego ono, da ne budeš full našminkana u trenerci a u toaleti bez mrvice šminke. kontate šta hoću da kažem uglavnom.
    razlog zašto ja češće ne nosim ruževe jačih boja je što sam većinom ležerno obučena. naravno, ako sam obučena elegantnije onda nosim ruževe u tim nekim jačim bojama, ali to nije svaki dan definitivno :DD
    nisam probala nijedan artdeco ruž, ne znam ni sama zašto ali moraću probati neki iz ove linije, volim ovako izdužena pakovanja :DD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, i ja se nekako osećam smešno ako sam obučena krajnje obično i onda stavim takav ruž mada na nekim ženama i to ume lepo da izgleda. Uglavnom mi je sa jačim ružom teško da izbegnem efekat deteta koje se dočepalo mamine šminke :)

      Избриши
  6. nikad ne bih rekla da ovako izgleda na usnama i verovatno ga zbog tog prvog utiska nikad ne bih ni probala, ali na tvojim usnama izgleda fantasticno i bas je ona lepa nude boja koja mi se svidja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažem ja, ovo su one dosadne boje koje ipak mogu lepo da izgledaju :) Hvala :)

      Избриши
  7. Uh, meni se bas svidja! Ja volim takve nijanse i uz dnevni makeup odlicno pristaje! Bar sto se mene tice, jer se moja dnevna sminka bazira na krem/braon nijansama. :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja koristim manje-više sve boje i za dnevnu varijantu, ali usne onda budu u nekoj nežnoj braonkastoj ili rozikastoj nijansi :)

      Избриши
  8. Volim sve boje ruzeva i neskromno priznajem da mi sve i stoje :-) Ljeti se i po danu usudim nositi zive boje,ali ovako inace takodje najvise volim nude i te boje mesa tipa my lips but better. Kupla sam taj isti ruz proljetos, istu i nijansu,i kod nas primjecujem da cesto budu znatno snizeni u CM drogerijama.Ipak jako je malen i bio je prilicno kremast i evo skoro da ga i nemam vise. Inace te takve nijanse jedine i uspijem potrositi do kraja. Ja ga kombinujem sa jednim roskastim Loreal sjajem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi :) Ruž je stvarno mali i brzo se troši, ali baš to što kažeš - u suprotnom ga nikad ne bih ni potrošila, previše rućeva, a samo jedna usta :D

      Избриши
    2. Neskromno se prikljucujem neskromnoj Snow-inoj tvrdnji da mi sve boje lepo stoje (sad, sto ne nosim sve to je druga prica..;))
      Lepa je boja, imam 2-3 slicne ali sam ih zapostavila u zadnje vreme..

      Избриши
    3. Ma nikad nisam verovala da je skromnost zaista vrlina ;)

      Избриши
  9. Danas sam prvi put na ovom blogu, "prelistavam" postove i mogu ti reci da mi se bas dopada! Super to radis :) Sto se tice ovog ruza, bas mi deluje lepo, verovatno ce se naci na mojoj novogodisnjoj listi zelja! Inace, uvek sam u potrazi za dobrim nude nijansama :) Jer, najcesce te i nosim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :) Ruž je jedna lepa, svakodnevna nijansa, ali nije baš nude, ipak je više boja mesa.

      Избриши
  10. Krasna nijansa...ja baš takve volim, da je više nude no da ima i malo boje u sebi ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, one skroz nude učine da izgledam kao duh :)

      Избриши
  11. Divno ti stoji.. Sto rece Anibani, ne bih rekla da je tako lep na prvi pogled. Ja vise volim konkretnije boje na usnama (u dnevnim varijantama ih vise utapkam na usne nego sto ih bas mazem), ali nosim i nude/rozikaste. Samo sto su mi usne inace dosta svetle, pa mi tamniji nude ruzevi bas lose stoje..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja bih volela da mi više nijansi stoji i stvarno sam davala (i dajem) šansu, ali na kraju se sve svede na nekoliko sličnih ovog tipa.

      Избриши
  12. Moja filozofija u vezi sminkanja usana je: zelim boju koja brise podocnjake, sklanja pogled sa crvenila, cini da izgledam odmorno i sveze, i nije mi osim uvijanja trepavica prakticno nista vise potrebno.

    To mogu da postignem samo sa plavo-crvenom = malinastom, i plavo-ljubicastom = borovnica (tragam za jos nekim :))
    Mozda je interesantno da je moja sestra to postize sa jako tamnim cokoladno-ljubicastim, skoro crnim ruzem, koji na njoj jer je tamnouta deluje vrlo prirodno.

    Slucajno sam pronasla jedan jedini neutralni koji ne remeti nista, ali i ne 'podize' znacajno, i on je slican tvom samo je podton hladno-roze a ne braon.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fina je to filozofija, s vremena na vreme i ja pokušavam nešto slično, ali se obično zanesem i bude po principu "malo ovoga, malo onoga i jos samo malčice ovoga i..." :D
      Boja koja sestri odgovara stvarno retko kome stoji. Meni odlično stoje sve moguće braon nijanse, a nikad još nisam videla da se neko na blogu ili forumu oduševljava takvima :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...