Predrasude o proizvodima i proizvođačima - II deo

/
50 Comments
Ovo je nastavak prethodnog posta o predrasudama koje imam kada je reč o određenim proizvodima ili brendovima.
Golden Rose puderi
Ova turska marka ima odličan odnos cene i kvaliteta i prilično je volim. Najviše lakova mi je upravo njihovo, skroz su jeftini, a ogroman je izbor boja, imam i nekoliko njihovih ruževa, a i maskare su im iznenađujuće dobre. Po forumima sam više puta naletela na pohvale njihovim puderima, posebno kamenom Silky Touch, mnoge žene ga koriste i za konturisanje, ali mene je, eto, i dalje nekako strah da kupim puder brenda koji nije standardni drogerijski ili parfimerijski. Bilo bi dobro da ovo prevaziđem pošto je činjenica da haos na licu može napraviti puder od 50 evra isto kao i onaj od 5, ali za sada mi ne polazi za rukom.
Rimmelove senke i rumenila
Biće da su i ovo samo predrasude, ali oduvek su mi njihove senke i rumenila delovali nekako jadno i slabo pigmentovano pa taj deo njihovog štanda skroz zaobilazim. Jedno jedino rumenilo koje sam imala užasno se trusilo i rasipalo, a ni postojanost nije bila neka. Kod senki me, između ostalog, odbija što se često malo zanesu sa dizajnom ambalaže pa se pojedinim nijansama jedva može prići četkicom. Sa maskarama, lajnerima, ruževima itd. nemam nikakav problem, mnoge baš volim. Nemam čak ni sa puderima iako je najgori puder koji sam u životu probala bio upravo njihov. Logika je ponekad baš čudna stvar :)
Lepo izgledaju, ali je dizajn ambalaže jako nepraktičan
Najgori puder koji sam ikada imala
Alverde preparativna kozmetika za lice
Alverde mi se sviđa kao brend. U pitanju je (manje-više) prirodna kozmetika, izbegavaju parabene i ostale sintetičke konzervanse, veštačke boje, parafine itd., a vrlo su povoljni što je retkost za prirodnu kozmetiku. Isprobala sam sve i svašta i od dekorative i preparative, proizvode za lice, kosu i telo. Od šminke neki proizvodi mi se sviđaju (pečene senke, palete od četiri senke), neki ne (puderi, rumenila), ali sam spremna da probam neki novi proizvod. Isto važi i za kozmetiku za kosu i telo. Kada je lice u pitanju, sve šta sam probala bilo mi je grozno, sa izuzetkom zelene pene za čišćenje. Iako je mnogi hvale, krema za matiranje 3 u 1 je meni jedna od najgorih koje sam ikada probala, tu negde su mi i okoloočna krema, gel za umivanje i tonik. Proizvodi me peckaju i prave nekakav ružni film na koži koji ostaje takav satima i stvara neprijatan osećaj. Odbija me i njihov miris. Moguće da postoji i nešto njihovo šta bi mi se svidelo, ali mislim da sam za sada dosta isprobavala i ne verujem da ću im dati šansu u skorije vreme.
Toliko mi je loša da se svaki put iznenadim kad čujem da nekome nije
Bourjois senke i rumenila
Probala sam njihove Smoky Eyes senke, probala sam i Ombre Stretch i nisam bila zadovoljna tako da sada nema šanse da kupim još neku njihovu senku koliko god privlačno delovale one u okruglim kutijicama. Pisala sam već ranije koliko sam razočarana teksturom njihovih pečenih rumenila odnosno koliko se namučim dok uspem da pokupim četkicom dovoljno boje. Ma kad bolje razmislim, nakon tolikih razočarenja nema mnogo smisla da uopšte nastavim da kupujem Bourjois, ali ne odustajem ja tako lako :D Naša logika je nekad čudna stvar, recimo nije mi odgovaralo nekoliko Bourjois pudera, ali sam ipak i dalje zainteresovana da probam još neki (merkam onaj Flower Perfection) dok sa senkama (i rumenilima) to nije slučaj.
Njima ne dajem šansu zbog predrasuda
Eveline kreme za lice
Eveline mi je prilično simpatičan brend. To je povoljna poljska kozmetika koja prati kretanja na tržištu i tome prilagođava ponudu. Ima nekoliko proizvoda koji, po meni, vrede više nego što koštaju (anticelulit preparati, recimo). Dosta toga sam isprobala, dosta toga mi se i svidelo, ali mislim da neću više kupovati njihove kreme za lice. Imala sam Hydra Expert Day and Night Cream 25+ i Oxygenating Cream 3 in 1 i nisu mi odgovarale iako su namenjene mom tipu kože. Obe stvaraju sloj/film na koži i ne upiju se do kraja i stalno imam utisak da mi se lice znoji ispod tog sloja. Probala sam i Sun Care Expert Face Cream SPF 30 i to samo zato što je nalepnica sa tekstom na srpskom bila prelepljena preko liste sastojaka, a ja zapela da kupim baš tog trena. Čim sam skinula nalepnicu i videla da među prvim sastojcima ima Isopropyl Myristate (sintetičko ulje, služi kao emolijent), sastojak koji mi provereno izaziva sitne mitesere, krema je bila otpisana i prosleđena. Evelinu je to, očito, baš drag sastojak pošto sam ga sretala i u drugim njihovim proizvodima, između ostalih i u BB kremi koju iz tog razloga neću probati.
Nismo se našle :(
Flormar
Ovo je sasvim drugačiji slučaj od prethodnih. Flormar kao brend mi se veoma sviđa. Od svih tih turskih brendova ubedljivo mi je najbolji i ima proizvoda koji su mi bolji i od nekih pet puta skupljih. Imam sve i svašta njihovo - ruževe, olovke, lakove za nokte, mono senke, palete senki, rumenilo. Iznenađujuće su dobri u proseku. Proizvode sam kupovala na Sajmu kozmetike i po lokalnim parfimerijicama. Flormar nije bio baš dostupan, ali su cene bile povoljne. Onda je došao novi uvoznik. Ako posećujete forum ana.rs ta priča vam je verovatno poznata, ako nije evo ukratko: novi uvoznik je doslovce preko noći udvostručio cene i iz FB fan grupe izbrisao sve komentare koji mu se nisu svideli kao i sve članove koji su ga (vrlo kulturno) kritikovali. Detaljnije se sa ovom pričom možete upoznati na Cajkinom blogu. Neću da kupujem od njih iz principa. Flormar ima dobrih proizvoda, ali na tržištu ima još mnooogo dobrih brendova i dobrih proizvoda i ne pada mi na pamet da podržavam nečije bahaćenje i neprofesionalizam. Ako se baš uželim Flormara kupiću ga u Hrvatskoj.

To bi bilo sve, imam ja još predrasuda, ali dosta je za sada, ako ovako nastavim pokupiću titulu blogerske hejterke godine :D U narednim postovima ima samo da hvalim :D





You may also like

50 коментара :

  1. Slažem se za sve navedeno...nešto sam se potrudila koristiti a nešto sam samo isprobala pa znam na što misliš, ali kao br 1 za veliki "ne" = Bourjois senke i rumenila!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što imamo sličan ukus za kozmetiku :)

      Избриши
  2. Paz' vamo - ako mi je Snow izgubljena sestra bliznakinja, ti si mi izgubljena polusestra bliznakinja :)) (cisto zbog tipa koze :))
    GR (iako ovde ima svoje parfimerije) pudere i maskare jos nisam probala. Volim im karine, novi ajlajner je divan a lakovi su ok.
    Rimmel (konkretno ova senka koju si nakeljila ali u smedjoj varijanti) je totalno neupotrebljiva osim u slucaju tamncokoladnog smoukija na dnevnoj bazi dok su ima klasicne 3 i 4 palete super. Od maskara placem a pudere zaobilazim
    Alverde je love-hate..sva ulja obozavam, tusiralice bas i ne. Dekorativu nisam probala jer su testeri uzasno zapackani..
    Od Evelina imam trenutno samo kremu za ruke koja je vise gel nego krema a od anticelulitnog mi pucaju kapilari (smrc)
    Flormaru su bezobrazno digli cene i ovde a kolekcije kasne. Poveremeno kupim nesto, ali ih uglavnom dovlacim iz Bugarske za pola cene..posebno lakove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma sve smo mi blogerke nekako povezane ;) :D
      Novi GR ajlajner? Zvuči kao nešto šta treba da probam :D
      Baš šteta što ti pucaju kapilari od Evelinonovog anticelulit programa, meni stvarno pomaže (u fazama kad nisam suviše lenja da bih mazala redovno).
      Uh, zavidim na Flormaru po bugarskim cenama...

      Избриши
  3. Opet za vecinu se slazem :) golden rose trenutno nemam nista ali imala sam tus za oci i neke lakove, nije da sam odusevljena, ali sto ti kazes za njihovu cijenu skroz su ok. Sto se pudera tice, ne bih da testiram svasta na svom probirljivom licu. Tu se drzim apoteke ili bar dobro iscitanog i isprobanog pudera.
    Rimmel sjenila su uzas, mislim da mi zavrsi na kraju vise ispod kapka nego na kapku :)
    Alverde imam maskaru, za osjetljive oci, sve kazem da cu napraviti post i ne nadjem vremena. Ona mi bas odgovara. Htjela bih kupit jos onaj dvofazni skidac sminke ako bi mi ga neko preporucio? :)
    Burjois imam rumenilo, nije dobro jer ga moram malcice sastrugat da bih ga nanijela, ali osim toga je ok. Sjenila nemam, jer generalno ni ne koristim toliko sjenila a kad koristim treba mi neka smedja kombinacija za smedji smokey eyes, pa bih samo na to vise novca potrosila.
    Eveline imam kremu za ruke i ona mi je dobra, ostalo nisam isprobavala i mislim da ni ne bih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, ne može se ni očekivati ne znam koji kvalitet za evro-dva, a nisu ni loši.
      Nisam probala Alverde maskaru, mislim da je verovatnoća da nađem neku neotvaranu tu negde oko nule. Nisam probala ni taj skidač mada mi je na listi, dosta ga hvale po forumima i blogovima.

      Избриши
    2. Znas kako.. ja uvijek uzmem one maskare koje su skroz pozadi, njih ti 100% niko nije otvorio. To generalno radim i kad kupujem bilo koje proizvode, bila to hrana ili kozmetika. Rekla mi je jedna prodavacica da je naravno pozadi uvijek friskiji proizvod, tj onaj sa novijim datumom, a naprijed su oni kojih zele sto prije da se rijese. Pa eto... kad god kozmetiku uzimas, uzimaj onu skroz pozadi :D

      Избриши
    3. Ma probala sam i tu taktiku, ali valjda se dosta žena dosetilo i počelo da radi isto. Nema pravila, čista sreća :(

      Избриши
    4. Upadam kao padobranac samo da kazem da alverde dvofazni skidac, iako ucinkovit, jako pece, do te mere da moram momentalno da se umijem, a i pored toga koza oko ociju ostane i narednih par sati iziritirana, crvena i bolna. Verovatno je individualno, ali rekoh mozda vredi podeliti.

      Избриши
    5. Au! Vredi podeliti, kako ne! Meni su i ovako oči često crvene, a koža oko očiju jako sklona borama, ne isplati se da rizikujem.

      Избриши
  4. Jedini puder u kamenu koji koristim je GR a i jedini imaju tako svetlu nijansu koja meni treba.
    Tečni nisam probala, koristim već godinama Deline broj 0. Bourjois ne znam kakve proizvode ima, osim seruma koji je fenomenalan ali džaba kada god nas ne uvoze nijansu 51 koja bi mi možda bila dobra, 52 je pretaman :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam znala da oni imaju sasvim svetle nijanse, super, njih je baš malo na tržištu. Bourjois u nijansi 51 ima svugde u Grčkoj, eto da znaš ako neko bude išao :)

      Избриши
  5. Ni ja se ne usudim još probati GR pudere, a što se tiče Flormara kod nas je još uvijek prejeftin, pa ako nešto zatreba mogu Vam slati :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogla bi se organizovati blogerska razmena :)))

      Избриши
  6. Iako mnoge GR stvari hvalim, taj Silky touch mi je uzas.Ko ima srecu da mu nikakvu reakciju ne izazove bice mu super jer zbilja divno izgleda na licu,ali kad je meni cisti ten uspio upropastiti da moram mjesec dana sanirati posljedice, sta onda da ocekuje neko ko ima problematican.Hejtujem ga na sve strane. Iako i Flormar ima super stvari, ni njihove pudere ne bih stavljala.Eveline kreme mi bas odgovaraju,probala sam vec 2-3.Alverde ne volim nista sem sampona i butera od makadamije i one kreme za tijelo badem/ruza. Kreme za lice im prosto vriste-zastopacu ti sve pore, na zabu krastacu ces naliciti kad zavrsim s tobom :-P Po onim sajtovima za analize uglavnom su sve jako komedogene za razliku od Baleinih recimo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uuuuuh, sad tek nema šanse da kupim GR puder! A baš sam merkala jedan tamniji Silky Touch za konturisanje.
      Alverde kreme vrište baš to šta si rekla :))))) Jesu gadno komedogenene, ma nažalost je prirodna kozmetika vrlo često više komedogena od one standardne :(

      Избриши
    2. Alverde kreme za lice su jako 'fine'. Toliko, da jednu koristim za stopala. Probah i serum, anti-aging-trt-mrt, sa lica sam ga spustila na vrat i dekolte, a i to mu je previsoka funkcija.

      Избриши
  7. Jao Alverde ... nisam još ništa probala da valja ( ili da barem meni odgovara ) blagi užas . Slažem se u potpunosti za Golden Rose,sve nekako mogu ali se na licu bojim eksperimentisati a ista stvar i sa Flormar,Essence,Catrice dekorativom . Ne znam zašto al' me strah čak i da probam Flormarova izuzetno pigmentirana rumenila :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja jesam našla nekoliko dobrih proizvoda, zato se i trudim da pronađem još nešto, ali sa proizvodima za lice sam završila. Moram priznati da sam u poslednje vreme i ja počela da oklevam da koristim neproverena rumenila.

      Избриши
  8. Apsolutno se slazem za Rimelov puder, to je moj najveci kiks koji sam napravila u odabiru pudera. Sto se tice Flormala, znala sam da se tu nesto muti. Cim su otvorili stand u Uscu, doduse oni svoje standove i u okolnim zemljama imaju po trznim centrima, i plus njihove radnje po gradu, odjednom skocise cene, bez ikakvog razloga, a imaju jako dobre proizvode, kvalitetne i cene vise nego povoljne. Mada, imam jos uvek u kraju parfimeriju koja ima Flormar i prodaje ih po nizim cenama, bar sto se lakova tice i olovki za usne, tako da se nadam da ce tako i ostati. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ti si probala ovaj užasni puder? Stvarno ne znam kako su mogli da izbace na tržište nešto toliko loše, mislim da nema nijedne osobe kojoj bi taj puder odgovarao, bukvalno je ostavljao fleke po licu. Super za tu lokalnu parfimeriju mada se bojim da neće još dugo biti tih cena, koliko sam shvatila ovaj novi uvoznik je ujedno i ekskluzivni distrubuter.

      Избриши
  9. ja flormar kupujem na pijaci vopra jeftino. i gr. imam silki tač i sasvim mi je ok, imaju moju zid-bijelu nijansu, ali pošto pudere u prahu/kamenu ne koristim baš često nije mi nikakve reakcije izazvao. i imam flormar tečni korektor, odgovara mi i baca mi malo na healthy mix korektor.
    što se rimmelovih sjenila tiče one su mi okej. prije nisu bile nešto, sjećam se onih ambalaža sa četvrtastim sjenama xD al sad su trokutići pa su bolje hhahaha :P
    :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko vidim na slikama ti imaš baš čistu i neproblematičnu kožu, biće da ti i zato ne smeta :)

      Избриши
  10. I ja sam imala predrasude prema GR puderima, ali su mi mnogo veci haos na licu napravili neki Essence i Rimmel puderi, Silky Touch imam nekih pola godine i nemam zamerki, cak sam vrlo zadovoljna. U ostalom se manje-vise slazem, od Alverde krema sam mislim sve redom isprobala, sve u nadi da ce mi nesto od ove prirodne kozmetike odgovarati, ali jok :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, svaki puder može da napravi haos na licu, i najjeftiniji i najskuplji. Znači ima nas dosta kojima Alverde kreme ne odgovaraju :( Meni je stvarno žao, baš sam želela da kod njih pronađem odgovarajuću.

      Избриши
  11. Slažem se za Rimmel senke, i meni deluju slabo pigmentovane.Ostalo nisam probala, mada sam razmišljala da uzmem nešto iz Bourjois kolekcije senki. E, i probala sam Flormar lakove, ali mi se nisu svideli, vide mi se one linije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad su lakovi u pitanju imam baš niske kriterijume tako da su mi Flormarovi bili sasvim fini :) Bourjois senki ima u jako lepim bojama, ali plašim se da bi mi pečene bile iste kao rumenila, a ostale sam već isprobala.

      Избриши
  12. Анониман12.11.12. 11:05

    GR sam apsolvirala da tako kazem i jedino sto meni nije odgovaralo je Silky Touch kameni puder i jumbo olovke za waterline. Oni su promenili proizvodnju, unapredili je, to je sasvim solidna kozmetika, imam par favorita bez kojih ne mogu da zamislim svoju "prvu postavku" :D
    Jedino sto me nervira kod njih je to sto su svuda cene proizvoda razlicite, od par dinara do cak par stotina dinara (pre svega mislim na novu maskaru koju bih probala), smatram da bi to trebalo da se regulise.

    Rimmel - ok, njihov kameni Stay Matte koristim bas dugo...

    Alverde, uh, nesto mi je ta prirodna kozmetika odbojna, da me pitas sto, ne znam sta bih ti rekla :/
    Imam jedan sjaj koji mi je ok i probala sam gel za tusiranje - to je to.

    Eveline - dekorativa ok, preparativa za lice me ne privlaci.

    Bourjois - nemam odredjeno misljenje, posto ga slabo koristim, mada volela bih da probam par stvarcica :)

    I za kraj Flormar, taj ozloglaseni Flormar, stvarno su mnogo dobra kozmetika, ALI nema sanse vise bilo sta da kupim koliko god mi se dopadalo zbog cele te price oko novih cena. To je po meni pokazalo veoma los odnos prema kupcima, a to mi nikako nije simpaticno, da se ne izrazavam grublje... Slazem se ja da se kozmeticko ime gradi i unapredjuje vremenom, ali to traje godinama, a ne preko noci ;)
    Isto bih postupila da je GR u pitanju.

    Inace, mislim da devojke najvise garda imaju prema domacoj kozmetici, tako sam bar u svom okruzenju skontala. Nikome ne bi npr. palo na pamet da proba nesto od DJ, Aure i slicno, ako je tu MF, Rimmel, L'oreal... Kada das preporuku to je drugacije, ali pisem ovako o nekom opstem utisku :)

    Kao i obicno post za 10 :)

    Alekta *

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. GR ima jumbo olovke? :O Zašto to meni niko nije javio? :D Mada ako kažeš da nisu nešto neću ni da eksperimentišem... Što se tiče cena, možda je bolje da se ne regulišu, zna se kako bi se to rešilo - bila bi usvojena najveća cena i onda još dignuta bar za 20%, treba naplatiti trud oko usklađivanja :D
      Meni je prirodna kozmetika vrlo privlačna, ali je se plašim. Više puta sam bila na ivici da krenem da koristim Dr. Hauschku i odustajala sam iz čistog straha da mi ne stvori još gore probleme.
      Flormarov novi distributer me je najviše odbio baš odnosom prema kupcima, same cene bih još nekako i preživela. To je baš ona logika devedesetih koja još ponegde opstaje, a koje se užasavam.
      Gard prema domaćoj kozmetici postoji, bez sumnje, a mislim da nema razloga, nađe se i tu dobrih stvari itekako.
      Hvala, hvala :)
      Pozdrav :)

      Избриши
    2. Анониман12.11.12. 17:04

      Aham, imaju jumbo olovke i stvarno je odlicna i pigmentacija i sve, ali eto, ja to volim malo i na waterline da stavim, a za to mi ne odgovaraju bas.
      Mada, nisam ti ja bas merodavna za olovke generalno, skoro na svaku imam reakciju, a recimo njihove obicne za oci su mi super i nema nikakvih problema, ne znam u cemu je fora :/

      E dobro onda ako ti kazes da je bolje vako, onda nek ostave to neregulisano pa cemo da jurimo "najpovoljnije izvore" :D

      Избриши
  13. moram samo da te upozorim da su cene Flormara u Hrvatskoj iste kao i kod nas u onoj novoj radnji :( bar su bile letos u Kozmu u mestu gde sam ja bila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da jesu, u Hrvatskoj je Flormar bio skuplji još onda kad su kod nas bile povoljne cene :( Kad je već isto kupiću ipak radije tamo jer mi se ne sviđa način poslovanja našeg distributera...

      Избриши
  14. Анониман12.11.12. 19:33

    Slazem se za rimmel puder.

    ОдговориИзбриши
  15. Hahaha, bas si me lepo nasmejala po ovom oblacnom danu. Nekako su mi duhoviti opisi slika :) I htedoh reci jos to da kod tebe uvek citam 2 teksta: jedan je ono sto napises, a drugi komentari i odgovori vrlo kvalitetni i smisleni, sto i nije bas cest slucaj. Kao citalac veoma cenim sto odgovoris na svaki komentar, to ozivljava ono o cemu pises. Radujem se sledecim tekstovima ovog tipa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Rastem kao kvasac u toplom mleku :D Hvala ti puno!
      Na tekstove ovog tipa zaista bude dobrih komentara, ljudi napišu svoja iskustva i svašta se sazna.
      Volim da odgovaram na komentare, baš se obradujem svakom novom :) Nekako mi se podrazumeva i da je red da odgovorim nekome ko je potrošio svoje vreme da pročita i prokomentariše ono šta sam napisala mada razumem i blogerke koje imaju jako mnogo komentara pa ne stignu da odgovore na svaki pojedinačno.

      Избриши
  16. Анониман14.11.12. 19:53

    Sto se mene tice, Alverde je komedogena kozmetika. osim te pene, koju sam potrosila, ali je necu kupiti ponovo, nista mi nije odgovaralo. Ta krema 3in1 matirajuca (s biserima, mo's misliti) mi stoji i cekam da dodje neko da mu je poklonim. Odvratna je.
    Razmisljam da kupim ulje od divlje ruze za okolocno podrucje, jer me mrzi da pravim mix, a i ovo mi je isplativije. Ulje divlje ruze je izuzetno je hidratantno i odlicno protiv bora, ali svako ulje je bolje u kombinaciji, a ovo Alverde je u stvari valjda mesavina.
    Balea mi je za klasu bolja i draza, a jeftinija. Sto se dekorative tice imam dva sjaja i karmin. Nisu losi, ali nista specijalno. Mami me puder u prahu za setovanje korektora i bronzer.
    Puderi ne. Imaju minerala u sebi, a meni to puni pore brzinom svetlosti, pa izbegavam. I bre, sve su skupolji i skuplji. Uopste vise nisu medju jeftinijom kozmetikom.

    Flormar volim. :D

    Rimmel, maskaru i njihov tus, najdrazi, a jeftin. Ruzevi su lepi ovi Kate Moss i long lasting nisu losi (imam dva crvena).

    GR imam ruz 53, njim nisam zadovoljna. Ali zelim 126, 128 i 65. :D Lakovi lepi.

    Od Evelina nemam nista.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste komedogena, nažalost :( Mene baš nasmejava kad pročitam da neka krema od 500 dinara sadrži biserni prah, čestice zlata i slično, da, da, kako da ne :D Imam to ulje od divlje ruže s tim što ga ne stavljam na okoloočno područje (ja ne mogu da ne češem oči tako da bi mi sigurno u nekom momentu ušlo u oko i peklo me) već njime rešavam problem dehidriranih područja i vrlo sam zadovoljna.
      Rimelov tuš je odličan, obožavam njegovu ultra tanku četkicu, a ok su mi i ruževi (kad ne promašim boju :D )

      Избриши
  17. ja se od alverde krema,losiona,i sl. sve zivo bojim probati,a nakon tvog posta definitivno se vise ne moram predomisljati

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju oni i dobrih stvari, ali sa proizvodima za lice definitivno treba biti oprezan, posebno ako imaš problemaičnu kožu.

      Избриши
  18. Hm, Bourjois me strašno privlači jako dugo sam koristila jednu njihovu maskaru, dok joj nisu promijenili četkicu, i prozirno sjajilo, kojem se dogodilo isto. Rumenila sam također dugo koristila, u principu više ne mogu reći da ih volim, jer stoje pokraj svih mojih Illamasqua divota, pa sam proslijedila mami. Sa njima je tlaka, ali bojice i postojanost je meni bila dobra. Ja se jako nabrijavam na njihove pudere no vrlo mi je razočaravajuće kako se kod nas ne pojavljuju najsvijetlije nijanse nekih pudera kao npr flower perfection, a neke kao npr. bio detox koji mi je bio grozan, imaju. Ne shvaćam to nikako.

    Od Alverdea se nekako držim podalje, ne znam zašto.

    Ja mogu navesti primjer od nas, bila sam oduševljena kada je Inglot došao kod nas, a onda su se zatvorili, pa selili, pa opet, pa se ekipa promijenila i tako, onda su bila sranja isto na fejsu, nepismenost, brisanje komentara, itd. Danas sam ušla kod njih nakon ne znam koliko, imaju genijane stvari, ali jednostavno su zbog poslovanja i većinom praznog dućana došli kod mene na onako, meh. Nisu mi nikada bili prvi izbor, ali mislim da su se popravili pa da ću češće boraviti kod njih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da posle Illamasqua rumenila svako izgleda loše :) Meni se kod Bourjois takođe sviđaju i boje i postojanost, ali me ubi što moram svaki put da stružem gornji sloj. Hvala, ali ne, hvala :) Distributeri svakako imaju čudnu logiku kod nabavke nijansi pudera, reeetko, ali baš retko dobijemo najsvetliju nijansu bilo kod pudera. Jeste da su žene ovde sklone kvarcanju, ali nisu sve, jasno je da ima i žena sa jako svetlom kožom.
      Znam za priču o Inglotu kod vas, i mene bi to odbilo. Kod nas su prilično ljubazni, ali im prečesto fali roba pa to nakon nekog vremena baš dojadi. Ipak ga volim :D

      Избриши
  19. nisam koristila njihove senke, ali puderi (konkretno Healthy mix) su im fantasticni!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fini su to puderi po teksturi, nažalost moja koža je ipak premasna za njih.

      Избриши
  20. Eveline pure control,sa cinkom je meni stvarno pomogao protiv upornih bubuljica i mitisera,koje imam pa skoro 10 godina,za svo to vreme,nema sta nisam probala,pa cak i Vichy,i ako su mu cene 5toduplo skuplje od Ev,meni nije pomogao..uzecu uskoro njihovu bb za manu kozu lica,pa cu javiti utiske!! :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O pa divno, ništa lepše nego kad nas neki proizvod neočekivano reši dugogodišnje muke! :)

      Избриши
  21. Ja samo mogu reci da sam zahvalna sto su uvoznici Flormara za BiH do sada super sto se cijena tice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno imate najviše sreće, plače mi se kad vidim cene kod vas, ovde i u Hrvatskoj su neverovatno veće :( Nisu to sad tolike cene da se ne mogu priuštiti, ali osećala bih se ko magarac da plaćam po tim cenama kad znam koliko je kod vas, isto kao što mi se ne daje kod nas 46 evra za Clinique puder koji u Turskoj platih 27.

      Избриши
  22. Da li je moguće da je kod nas sve mnogo skuplje , a znatno lošijeg kvaliteta?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije sve, ali svakako ima proizvoda kod kojih je baš tako :(

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...