07.11.2012.

Predrasude o proizvodima i proizvođačima - I deo

Svako od nas ima poneki proizvod (skoro) svakog proizvođača koji ne voli. Nešto od toga je zasnovano na konkretnom lošem iskustvu, nekad na osnovu jednog lošeg proizvoda sudimo o svim ostalim, a nekad su te predrasude baš čiste predrasude. Ovo je post o tome :)
Nabrojaću proizvode koji me odbijaju i objasniću kako je odbojnost nastala. Svesna sam da je u pojedinim slučajevima ta odbojnost sasvim iracionalna :) Bilo bi mi zanimljivo da čujem da li mi se neki utisci poklapaju sa vašim i, naravno, koje proizvode vi ne volite :)

Max Factor šminka
Puderi su svakako na prvom mestu, ali primetila sam da Max Factor u tolikoj meri ne volim da se jedva odlučim za kupovinu i nekih njihovih objektivno odličnih proizvoda kao što je, recimo kohl olovka. U vreme kada nisam znala ni 5% o šminkanju od ovoga što sada znam koristila sam Colour Adapt i Lasting Performance, a Creme Puff Translucent mi je bio vrh vrhova dobrog kamenog pudera. Sada sam svesna koliko mi je lice sa njima izgledalo brašnjavo i koliko translucentni puder u stvari uopšte nije translucentan već previše taman za moj ten. E sad, bilo je to dosta davno, Max Factor je promenio formulu svojim puderima i dodao neke nove i nemoguće da mi baš nijedan ni malo ne bi odgovarao, ali ne vredi, ne želim ni da ih pogledam. Toliko je to uticalo na mene da ne gledam njihovu šminku već godinama i tek sam nedavno odlučila da im dam šansu i kupila divnu olovku kao i ruž čija je tekstura zaista odlična. Donekle sam, dakle, savladala predrasude kada je reč o samom brendu, ali puderima i dalje ne dajem šansu.
Max Factorovi puderi koje sam koristila

L'oreal maskare
Isprobala sam nekoliko njihovih maskara, zapravo mislim da sam od maskara najviše baš njihovih probala. Neke su mi se svidele manje, neke više, ali sve su imale jednu zajedničku osobinu - sušile su se u rekordnom roku. Ima ovo veze svakako sa tim što sam maskare kupovala najčešće po Lilijima u kojima je kontrola nevaspitanih i samoživih kupaca na nuli pa je vrlo realno da su te maskare već bivale otvarane, ali ipak, koji god da razlog stoji iza tog sušenja, ja više nemam želju da kupim njihovu maskaru i hvalospeve po forumima i blogovima ignorišem. Od njihovih proizvoda odbojnost imam samo prema maskarama, sve ostalo rado kupujem mada mislim da su im cene ruževa nerealne u odnosu na kvalitet.

Essence proizvodi za lice
Koristila sam Essence penasti puder i neko vreme bila jako zadovoljna njime, toliko da sam kupila i drugu teglicu, a to se meni retko dešava. Pokrivanje je bilo srednja prema jakom, koža mat taman koliko treba, boja mi je savršeno odgovarala, a puder bio baš povoljan, nešto oko 400-500 dinara. Posle nekog vremena dobila sam desetine i desetine sitnih mitesera po obrazima gde ih inače nikad nisam imala i sistemom eliminacije došla do nesumnjivog zaključka da je taj puder kriv za to. Mitesera sam se oslobađala dugo, dugo, puder je odleteo u kantu, a u meni je ostao strah od Essence proizvoda za lice. Ne samo da više nisam kupila nijedan njihov puder nego nemam ni najmanju želju da probam kreme iz My Skin linije ili tonik, puder u prahu, ma ništa šta ide na lice. Ostale njihove proizvode rado kupim.
Puder odgovoran za mitesere i predrasude

My Skin linija koja kod mene nikad neće dobiti svoju šansu
Sledeća na listi je kompletna Miss Sporty šminka. Jedino šta sam njihovo kupila je jedno tamno braon rumenilo koje je bilo dosta lošeg kvaliteta, ali nije to ono šta me je odbilo. Ne mogu da se otmem utisku da su njihova ciljna grupa tinejdžerke, takav im je dizajn, proizvodi, boje i, iako je vrlo realno da bi i oni mogli imati, recimo, neki lep karmin ili lak po razumnoj ceni, nemam želju da istražujem, samo preskočim njihov štand. Čista predrasuda, očito :) Šta ću, padam na jednostavnu i elegantnu ili luksuznu ili retro ambalažu, ovaj tip girly-pink-glitter-too cute ambalaže me odbije u startu. 
Ovakva ambalaža me baš odbija
Nivea, svi proizvodi koji se ne ispiraju
U slučaju Nivee ne govorimo o predrasudama nego o čistom iskustvu. Ima nešto u sastavu Niveinih proizvoda što mi smeta i to ne samo meni već i mojim roditeljima. Kad namažem mleko za telo ili kremu koža počinje da me pecka i sve vreme imam neki neprijatan osećaj. Više proizvoda je dobilo šansu i definitivno Nivea nije za mene, kupujem jedino proizvode koji se ispiru i ne ostanu na koži (gelovi za tuširanje itd.). Takođe nisam još naišla na Nivein proizvod za kosu koji mi je odgovarao, sve šta sam probala opterećivalo mi je kosu i činilo je nekako jadnom i slepljenom. Nisam, naravno, isprobala sve šta imaju i verovatno bih kupila proizvod koji bi mi nahvalio neko kome verujem, ali u principu vrlo retko kupujem bilo šta Niveino. Zanimljivo je koliko, s druge strane, mnogo ljudi ima poverenja u Niveu, toliko da često dobijem nešto njihovo na poklon uz komentar: "Nisam znala šta da ti kupim pa sam uzela nešto od Nivee, to svi vole". Eeeem...ne!
Najpoznatije Niveino mleko za telo koje meni izrazito ne prija
Eucerin
Kod Eucerina su na delu čiste predrasude. Davno sam saznala da Eucerin pripada istoj kući kao i Nivea i od tada nemam želju da Eucerinu dam šansu. Shvatam ja da uopšte ne mora da znači da mi ni njihove kreme ne bi odgovarale, ali se plašim da rizikujem, pogotovo što nisu jeftini. Verovatno bi bilo pametno da uzmem neki tester. U svakom slučaju imam samo jedno lice i jedno telo i ionako predugačku listu želja i proizvoda za isprobavanje i bez Eucerina :)
Siroti Eucerin, ispašta ni kriv ni dužan :D

To bi bilo sve za ovaj post, nisam htela da nastavim da nabrajam sve redom da ne bude predugačko, a za koji dan stiže nastavak. Delimo li neke predrasude? Na čemu su zasnovane vaše predrasude? :)


76 коментара:

  1. haha, interesantan post. a za kupce u liliju si skroz u pravu, svaki put kad uđem imam želju da nekoga nampatim. ja imam predrasude prema dm-ovim s-he proizvodima, naravno, potpuno bez pokrića jer nikad ništa nisam probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa zar ne? Baš često zateknem žene kako otvaraju sve maskare redom, bez pardona šaraju kreonima po ruci, mažu lakove, a prodavačice ih još savetuju šta da probaju! Vidiš, i meni ta She marka ne deluje mnogo privlačno mada s vremena na vreme kupim neku sitnicu.

      Избриши
  2. Super post, i sama imam predrasude o pojedinim proizvodima i brendovima, a da toga nisam ni svjesna. Za Miss Sporty se potpuno slazem, nikad ne zastanem da pogledam sta imaju, a u sustini su na isti fazon za Essence... A sto se Essence tice, vise puta me je razocarao nego odusevio, tako da dosta vremena izbjegavam i njihove stvari, osim LE koje me vise-manje mame zbog izgleda/tematike/pakovanja nego samog proizvoda :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ima i Essence neke LE koje izgledaju poput Miss Sporty kozmetike i takve, po pravilu preskočim, ali ima ih i baš dobrih, nekad padnem na samo pakovanje ili na famu koja se stvori oko proizvoda.

      Избриши
  3. isto iskustvo sa MF (napravili mi haos na licu pre 7-8 godina)i Niveom (peckaju, mada su im i samponi ocajni)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I tebe znači peckaju Niveini proizvodi? Dobro je čuti da nisam jedina, obično ljudi ne mogu da veruju da nekome Nivea toliko smeta.

      Избриши
    2. meni isto neodgovara MF ,s maskarom sam imala problem pekla mi je oči , puder takođe ,a mleko nivea više ne koristim isto iskustvo imam s njim kao i vas dve . eucerin imam testere i odlični su im .Ja koristim šminku Avon , Gr koja je odlična , maskare , pudere ,ruževe ,lakove ,aceton , senke . Umrla bih bez kompaknog pudera GR 201 . , senke su im odlične , oriflame maskare , ruževe i tečni puder još koristim i senke takođe , od Dahlia imam jednu senku broj 13 odlična, senku broj 7 iz tri boje još uvek koristim iako je stara nekih 12 godina , a senku broj 14 retko koristim jer mi kao mlađoj plave i zelene senke nisu dobro stajale , obožavam ih , bronzer imam njihov ,još uvek g ga koristim iako je star oko 7 godina i još mi traje . isto tako imam i njihovu kremu univerzalnu i mleko za telo nove proizvode to sam kupila pre 2 ili 3 godine koje obožavam , yang derm koristim i odlično pokriva sve na licu i jako dugo traje , Gabrini takođe koristim odličan je imam samo jedan ruž rozi 26 broj star je već 10 godina ,a traje na usnama i po 12 sati . Od šminke sam gotovo sve isprobala ,ali za mene je nakvalitenija naša Jugoslovenska šminka i kozmetika, a od nje najbolja mi je Slovenačka i volim Dahliju čije sam ruževe koristila kao broj 26 i 45, korektor broj 1 od još imam ,a star je oko 16 i po godina , Luxol ruževa sam se nakupovala u nedostatku Dahlia ruževa i odlični su takođe , jedinoi nisam zadovoljna njihovim crnim krejonom , dok mi je od Dahlie ne zamenljiv .
      Od Slovenačke šminke i kozmetike sam sve probala i dopada mi se Samantha rumenilo broj 17 sjajno je mat i boja je nešto crveno ,bordo ,narandžasto ,braon nijansa je skroz ne obična ,ali ja ga koristim svakodnevno već punih 10 godina , Gren line krema za suvu kožu sam isprobala i najbolja mi je krema koju sam ikada i probala ,Vitaskin mleko za suvu kožu je meni najbolje , maskare su im odlične kao i senke . ja glasam za njih.

      Избриши
  4. :D Ja sve to koristim sto si navela osim Eucerina i Essence pudera. :) Od Loreal maskara imam jednu crveno-bijelu koja mi pase vec dugo, ali je ne koristim cesto, samo za nocne izlaske.
    Mene recimo ne privlace Miss Sporty proizvodi zbog naziva prvo, ali imam dve tri njihove stvari, koje i nisu lose toliko. Rijetko kad kupim neki S-he proizvod, jer su mi potpuni anonimusi u DM-u, rijetko kad neko spominje ili pohvali tu kozmetiku. Takođe ono sto ne mogu nikako prevariti su Golden Rose puderi, koje cujem djevojke koriste i hvale, ali ja jednostavno ne mogu to da stavim na lice, bojim se . :D
    Takođe Oriflame proizvodi, ne koristim ih od djetinjstva, nije samo sto se moraju naruciti, nego jednostavno me ne privlace.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma sigurno da ima među ovim šta sam nabrojala i odličnih proizvoda kojima ne dajem šansu zbog predrasuda. Golden Rose puderi će biti spomenuti u narednom postu, baš ga pišem, istog smo mišljenja!

      Избриши
  5. I meni je Max Factor odbojan (nemam neki razlog, možda zato što ga vezujem za jaku, scensku šminku), kao i Essence - previše tinejdžerski i nekvalitetno. Ne volim Dove kozmetiku i još gomilu nekih brendova koji proizvode testiraju na životinjama (npr. Garnier). A ne volim ni Golden Rose, kad ga već pomenuste u komentarima - vezujem ga za pijačne tezge krajem devedesetih :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A vidiš, meni se Dove sviđa jer su mi svi njihovi sapuni, gelovi, mleka itd. baš kremasti. Na GR prva asocijacija zaista jeste pijaca, ali uznapredovali su oni od tog vremena :)

      Избриши
  6. Анониман7.11.12. 13.25

    Potpis od slova do slova za sve o Max Factor puderima. Iste pudere sam i ja probala, dok pojma nisam imala o kozmetici i dok nisam forum i blogove otkrila. Ono sto su mi oni napravili je jedan ogromni haos na licu, koji sam minimum 2 godine sanirala. Uzas...
    I sa ostalim tekstom se slazem uglavnom, mada bih ja dodala jos i Oriflame dekorativnu kozmetiku (preparativnu se bojim i da probam). :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne kupujem ni ja Oriflame mada iz sasvim drugih (ličnih) razloga. Biće još dosta nabrajanja u sledećem postu :)

      Избриши
  7. Odličan post, Coxy.
    Uh, da počnem. Slažem se za Max Factor i pudere, ali i sve ostalo. Jednom sam imala Creme Puff, na početku 20ih i života mi, sa prirodno čistim tenom sam 10x ljepše izgledala. Puderi me takođe asociraju na jaku, scensku šminku tako da ih zaobilazim u širokom luku. Iz te predrasude izbjegavam i sve ostalo.
    Nivea i Dove prizvodi za kosu su mi najgori koje sam ikada probala. Takođe prije par godina, ali odbojnost još uvijek traje.
    Ne volim Vichy, jer volim Avene, nemam pojma zašto. :)
    Imam čudnu fobiju (vjerovatno su Ameri smislili naziv), a to je da se bojim da mažem na lice jeftin proizvod (kremu, tonik, puder, rumenilo). Znam da zvuči kretenski, ali čim testiram jeftin puder, snob iz mene vrišti i pošalje mi mitisere na bazi placeba, vjerovatno. Da napomenem i da imam toliko čisto lice da mi ni krema za cipele ne bi smetala.
    Essence mi je 'nako, od proizvoda do proizvoda, bukvalno. Recimo da ima moju prolaznu ocjenu.
    Nadaleko hvaljeni Golden Rose i Flormar su mi katastrofa. Odnosno, koliko para toliko muzike, ali ama baš ič specijalno. Flormar rumenilo mi 'otpadne' sa obraza nakon pola sata. Mat sijenka mi se blenda u istoj boji i beš i kajsija i smeđa. :))
    Od HE ne volim Helenu Rubinstein, Clinique, Lancome i Shiseido, bježim od njihovih štandova, bukvalno. Zašto, pojma nemam.
    Što se tiče Diora, preko noći sam prešla tanku granicu iz mržnje u ljubav, tako da tu sada sve štima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Ne mogu da objasnim toliku popularnost Creme Puff-a, jedan je od najprodavanijih kamenih pudera, a stvarno na malo kome dobro izgleda, pogotovo taj famozni Translucent.
      Logika tipa "Ne volim Vichy jer volim Avene" mi je vrlo poznata i razumljiva, ma koliko u stvari ne bila logična :)))
      Biće da ima nekakav naziv i za tu fobiju, delim s tobom samo onaj deo koji se odnosi na pudere, ne mogu da se nateram da kupim puder nekog levog brenda ma koliko bio hvaljen.
      Flormar mi je mnogo bolji nego GR (oni su na tapetu u sledećem postu).
      Od HE brendova najmanje mi je privlačan Givenchy, bez nekog posebnog razloga, samo ne mogu da se ubedim da proizvodi vrede tih para.

      Избриши
  8. Meni je Max Factor i Eucerin odličan, a Miss Sporty i S-he ne volim i ne doživljavam uopće. A zanimljivo je kako se lako stvore te predrasude, na osnovu jednog lošeg proizvoda ili iskustva cijeli brand bacimo u vodu. Ne volim ni ja Oriflame, dok mi je Avon skroz dobar, također Golden Rose ruževi su mi savršeni, imam ih desetak, isto su mi super Flormar rumenila i olovke za usne. Uh, moglo bi se ovako unedogled :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš tako, to je najzanimljiviji deo i to me najviše zanima da čujem :) Moje predrasude prema, recimo, Nivei su logične, ali prema nekim drugim brendovima i proizvodima su skroz iracionalne, a verujem da svako od nas ima takve.

      Избриши
  9. Totalno zanimljiv post i jedva čekam drugi dio...Max Factor puderi su zaista za moje lice preteški i prečudni, ne odgovaraju mi niakako.....Nivea i Eucerin = pa moram priznati da sam ja bila uvijek zadovoljna ai sa L'Oreal maskarama :) !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se sviđa :) Bila sam i ja zadovoljna Lorealovim maskarama, samo nažalost vrlo kratko vreme pre nego što bi se sasušile.

      Избриши
  10. Prepisala si mi post, sram te bilo!!
    Imam ja tu jos stvarcica da dodam, ali to veceras :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da? I ti si se spremila da pišeš o ovome? Hajde obavezno, baš će biti zabavno da se uporedi :)

      Избриши
  11. Анониман7.11.12. 16.32

    Odlican post.. Za Max factor se slazem, taj u puder u kamenu mi je napravio haos na lici koji vec skoro 2 godine pokusavm da sredim i jos nisam uspela :/ Mojoj drugarici koja je glumica je on odlican za scenu npr ali takodje pokusava da ga stavlja sto redje. Miss Sporty, Aura, Essence nikad nisam probala ali mislim da ni necu, ne izgledaju mi bas kvalitetno. Niveu takodje ne volim ali zato Dove mi je savrsen pogotovo zelena linija-sapun, antiperspirant, kupka, mleko za telo-sve to koristim i preporucujem. Eucerin krema Aqua porin mi je jako dobra kao i njihovo labelo, koristim ih vec duze vreme i odgovaraju mi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da MF puderi stvarno mogu da dobro izgledaju na TV-u i sceni uopšte. Imaju oni sad i neke laganije pudere, bacim ovlaš pogled na recenzije, ali ne vredi, ne eksperimentiše mi se više. Aura ima nekih finih proizvoda i poboljšava se vremenom, biće nešto od njih :) Mnoge hvale tu Aquaporin kremu, ali, eto, izbegavam Eucerin.

      Избриши
  12. Super post, drago mi je da nisam jedina koja ima predrasude, a i neke situacije vezane lošim iskustvom koje me spriječavaju da kupim ponovno nešto od tog branda. Koristila sam ovaj essence puder i imam baš masno čelo, međutim, meni se sa njime još više sjajilo tako da sam ga dala dalje. Od essence i catrice više ne bih uzimala pudere jer su mi i tamni a i nekako nemam neki dojam dobar o njima. Primjetila sam da dosta ljudi imali predrasude prema Nivea proizvodima, ja sam u zadnje vrijeme probala dosta njihovih stvari i mogu reći da sam prilično zadovoljna :) Loreal maskare više ne kupujem, bile su mi skupe a brzo se sušile. Od maybelline isto recimo ne bi puder uzimala jer su tamni, no max factor novi ovaj mi je ok, makar još skupljam mišljenje o njemu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma svi ih imamo, razlika je samo u tome kako su kod koga nastajale i koliko smo ih svesni :) Kod Catrice-a se ne poklapamo, meni je njihov Photo Finish jedan od najdražih pudera, bolji mi je od mnogih puno skupljih :)

      Избриши
  13. Анониман7.11.12. 17.52

    Zanimljiv post. Jeftine proizvode u ružnim i nekvalitetnim pakovanjima zaobilazim, pokušala sam sa Aurom, vodeći se onim kupujmo domaće, kupila senku i lak i bacila ih u smeće posle prve upotrebe. Uglavnom koristim proizvode srednjeg cenovnog i kvalitativnog ranga, jer za HE kozmetiku baš nemam novca, samo ponekad sebi dozvolim taj luksuz. Sa Avona sam se " skinula" posle bezbroj promašaja, ponekad kupim samo neki proveren proizvod, uverila sam se dami je jeftinije da kupim neki proizvod koji mogu da probam u drogeriji koja ima testere, pa makar ga platila skuplje. Ne bi detaljisala koje brendove volim, koje ne, jer ću napisati pripovetku, samo bi još dodala da je Eucerin mnogo kvalitetniji od Nivee.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Aura ima nekoliko proizvoda koji mi se sviđaju, ali i nekoliko promašaja, da. Kataloška prodaja jeste rizičnija, ali je i zabavna pa često pokleknem pred iskušenjem :) Što se tiče Eucerina, ne sumnjam da je kvalitetniji od Nivee, ja se tu samo plašim da sadrži istu onu komponentu koja mi kod Nivee smeta.

      Избриши
    2. Анониман7.11.12. 22.11

      Potpuno te razumem što se tiče Eucerina, ništa ti ne zameram. Pošto sam u izvesnim godinama pojavile su mi se fleke po licu, što zbog hormona, što zbog poneke bubuljice. Probala sam specijalne kreme protiv fleka nekoliko različitih proizvođača, naravno, nije bilo nikakvog efekta. Odlučih da probam Eucerin, ionako moram da se mažem nekom kremom sa zštitnim faktorom. Posle izvesnog vremena većina fleka je nestala, a manji broj koji je ostao je vidno svetliji. Ovo sam napisala da bi , eventualno, pomogla nekom sa sličnim problemom.

      Избриши
    3. Drago mi je što ti je pomoglo! Ako navratiš opet napiši koja je tačno krema u pitanju, moju majku baš ubiše fleke koje joj se javljaju, a možda još nekom zatreba.

      Избриши
    4. Анониман15.11.12. 19.19

      Eucerin ANTI PIGMENT. Nadam se da će pomoći, ali, naravno ja to nikom ne mogu garantovati.

      Избриши
  14. Bas interesantan post, uvek mi je zanimljivo da procitam sta drugi misle o proizvodima koje i sama koristim. Tacno je i kod mene ovo da jedan los proizvod moze da me zauvek odvrati od nekog brenda. Mogu samo da kazem da L'Oreal maskare koristim godinama, skoro iskljucivo, i da sam njima odsevljena, a nisam primetila neko brze susenje, valjda sam imala srece sa neotvaranim primercima ;) Miss Sporty i S-he su marke od kojih ne bih probala nista (osim lakova, naravno) meni pakovanje i celokupni izgled proizvoda dosta igra ulogu u tome sta biram, znam da je glupost ali...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, i meni je to uvek zanimljivo da čujem :) Nije glupost to što ti je pakovanje toliko važno, svakako nije gluplje od, recimo, moje predrasude prema Eucerinu zbog Nivee. Svi mi imamo svoju logiku, nekad ima smisla i drugima, nekad ne, ali to smo mi i to je deo nas :)

      Избриши
  15. Definitivno se slazem za miss sporty :) a ja nikad ne bih uzela one puzzle proizvode za lice, i to mi isto vuce na tinejdzerski a i cijena nije neka pa povezujem sa nekvalitetom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A vidiš, za Puzzle znam da su naš proizvod, a pošto sam nekako sentimentalna prema malobrojnim domaćim proizvođačima njima bih možda i dala šansu :)

      Избриши
    2. Анониман11.11.12. 13.50

      Ja sam npr o Puzzle proizvodima cula sve najbolje..Ali pomazu ljudima koji imaju male bubuljicice,ci izadju a ne za oziljke i problematicno lice:)

      Избриши
  16. Bas zanimljiv post .
    Ja sam ti ista za Max Factor. Ne bi njihov puder stavila sile nema,nema veze ni sto hvale ove neke nove, ja samo pred ocima imam ono scenska sminka i puder Lasting Performance i onaj uzas od creme puff-a, i cure koje se tako sa tim zamalterisu u sred bijela dana, odvratno mi je to.Da ne spominjem koliko je to komedogeno,a proucavala sam ove nove navodno laganije pudere, ma ista stvar,jako je to. Ali maskare su im solidne,premda ih ipak vise ne kupujem,isti ili bolji efekt dobijam i sa jeftinijim.Jedino sto mi se svidja su ovi novi ruzevi, i teksture i boje su im super. Loreal maskare u meni super, bas ih volim,a meni recimo volumissime carbon black ladno 7-8 mjeseci kao da sam je juce kupila jer uvijek uporedo trosim vise maskara, pa mi ostane otvorena dugo.Essence, S-he,nista sto ide na lice ni slucajno.Essence volim sve sem pudera,a S-he imam par lakova i to su najosiji koje imam,a sve ostalo im je jos vec krs. Miss Sporty nista,to je bas za klinke. Golden Rose i Flormar sam mnoge proizvode hvalila,ali njihov tecni ili kameni puder ipak ne bih nikad na lice stavila. Jedno je rumenilo, ali mislim da su njihovi tecni puderi teska komedogenost i teski kao najtezi MF puder.Na silne pohvale cura sa Ane navukla sam se ko blesava i kupila GR kameni silky touch, ucinilo mi se u pocetku ok, a poslije tri mjeseca moje inace cisto lice je bilo puno onih bijelih komedona, jedva sam ih se rijesila i to kod kozmeticarke na ciscenju.Iako koristim Garnier BB kreme obicne Garnier kreme zaobilazim u sirokom luku, vjerovatno bez veze,ali eto. Dok Niveu recimo, ja volim, ali bas mi sve njihovo prija-kreme, gelovi za tus.a volim i njihov svijetloplavi cream losion, tek odskoro sam ga zamjenila onim zelenim Garnier.Garnier,Loreal sampone ni pod razno, a Nivein program za volumen mi je najbolji na trzistu,a eto cak je Garnier i Loreal pjena za volumen super.
    Nista od Alverde ne bih nikad stavila na lice, imam samo ono ulje i to oko ociju stavljam. Njihove kreme se jako,jako komedogene, od jedne sma dobila alergiju i crvene pecate, uzas.
    Chanel parfeme ne volim, nismo kompatibilni, jos nisu napravili nista po mom ukusu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, a hvala i na detaljnom komentaru :)
      Za Max Factor sve, ali baš sve mogu da potpišem, uz dodatak da imaju i finih olovaka, ona njihova krem je najbolja svetla olovka za vodenu liniju koju sam ikada koristila.
      Loreal maskare mnogi hvale, i jesu dobre, izgleda da ja baš nisam imala sreće sa svojim primercima. Kupila bih još neku kada bih naišla na dobro upakovanu, ovako ću radije kupiti upakovanu Classics za 150 dinara :)
      Za Essence, Miss Sporty i She se sve slažem, a potpisujem i za GR i Flormar, o tome ću detaljnije pisati u narednom postu. Dobro je da nisam probala Silky Touch, a baš sam jedno vreme bila u iskušenju da ga kupim.
      Garnier i ja se uglavnom fino slažemo, a Alverde ću takođe detaljno obraditi u sledećem postu, koliko god želela da mi se svidi neka njihova krema ne ide pa ne ide :(
      Rekla bih da imamo različit ukus za parfeme, neki od mojih najdražih parfema svih vremena su baš Chanelovi :)

      Избриши
  17. Nikad prije nisam koristila Mx Factor tekuće podloge sve do ovog najnovijeg 3 u 1 ... ne zbog cijene već eto,uvijek sam Max Factor zaobilazila i sad kad sam ovaj novi puder uzela oduševio me,to mi je podloga br.1 ... njihove olovke volim kao i maskare,nikad me nisu razočarale . Lorealove maskare takođe,pudere zaobilazim jer svaki koji sam probala mi je cement ... Essence koristim samo lakove,ništa više nekako se ne usudim na lice da ih stavljam ... predrasude :D Nivea tonik za lice BILO KOJA LINIJA SMRT ... I dosta ljudi to kaže . Oni su meni za neosjetljivu kožu . Odličan post,mogla bi još pisati ali i ovo je previše :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? Tako ti je dobar taj novi puder? Videla sam da neke devojke pišu da je baš lagan što dosad nije bila karakteristika Max Factorovih.
      I meni se čini da Nivea baš nije za osetljiviju kožu, čak ni njihove posebne linije.
      Hvala, biće još mog pisanija, a slobodno se i ti raspiši kad poželiš :)

      Избриши
  18. iako nisam probala ništa, ali baš ništa od She dekorative, i ne bih. ne privlači me isto kao što me ne privlače one kineske sjenke na pijaci naprimjer.
    također Golden Rose i Flormar pudere ne smijem kupiti. sve me strah, iako se prodaju u njemačkim parfimerijama... i to je potpuno iracionalno.
    P.S. ne znam zašto imaš fobiju od Eucerina, ja se kunem u njihove kreme za sunčanje/poslije sunčanja.. :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E baš je takav utisak o njima, kao senke kod Kineza.
      Slažem se i za GR i Flormar (ajme, sad sam već sve o njima ispisala u komentarima, ode mi materijal za sledeći post :D ).
      Za Eucerin se samo plašim da će me peckati kao Nivea. Stvarno treba da uzmem testere negde :)

      Избриши
  19. Stvarno super post, najviše se slažem za essence puder, a ostatak kozmetike ne koristim jer testiraju na životinjama, što ne znači da nisam probala nekada davno i bila zadovoljna...nisam :D Max facotr puderi su mi bili preteški, od nivee dobila alergiju, loreal maskare pravile efekat paukovih nogica, itd :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno ti hvala :) Zapamtila sam da ti ne koristiš proizvode koji su testirani na životinjama, ima srećom dovoljno i takvih, a sve ide ka tome da ih bude još više u narednim godinama :)

      Избриши
  20. Анониман7.11.12. 23.31

    Slučajno sam naišla na blog i oduševila se kad sam videla post! :)

    Puder ne koristim, ništa ne stavljam na lice, samo dobro očistim Essence My Skin gelom cucmber&lime(3. na slici), i prezadovoljna sam! Pre sam koristila dr.Scheller, čak se i ne sećam koji gel, ali su posle tu liniju ukinuli i izbacili neku novu što nije valjala, pa sam prešla na neke baby penice i pre godinu dana po preporuci drugarice uzela taj Essence gel (mada sam i ja imala predrasude jer mi Esence kozmetika deluje kao igračkice za devojčice, ali sam se oduševila i koristim ga konstantno, leti čak 3-4 puta dnevno i uopšte ne isušuje kožu jer je zaista nežan, a jako dobro očisti). Inače nemam ništo drugo od Essence, samo taj gel.
    Što se nege lica tiče, plašim se svih krema za lice, meni ništa, ali bukvalno ništa ne odgovara, probala sam sve živo, od jeftinog Balea Aqua Seruma do Clinique DDMG, sve mi začepljuje pore i poiskaču mi bubuljice. :(

    Garnier sam do danas obožavala, posebno ono crveno mleko za telo (canadian formula, šta već), sastav više nego odličan (uz to još nekomedogeno, juhu), cena povoljna, koristila sam ga goooodinama i od proleća sam napravila neku pauzu jer sam imala gomilu The Body Shopovih losjona i raznih mazalica i htela sam prvo njih da potrošim, i danas skrenem u prodavnicu da ga kupim jer sam ga koristila i kao kremu za ruke (brzo se upija, ne pušta onaj čudan lepljivi osećaj), vidim novu embalažu i u glavi mi se pali alarm, pogledam sastojke, kad ono već na drugom mestu parafin! Možda će zvučati glupo ali baš mi je upropastilo dan, smorila sam se žešće.

    A L'Orealove maskare obožavam, posebno One Million Lashes, ne mogu da je prehvalim. Bolja je bila samo Intensifique ili tako nešto, ali tu maskaru ne proizvode već 7 godina. :(

    Uh, da dodam još ovo, grozim se kad pročitam da neko koristi Dove sapun za čišćenje lica i običnu Niveu, već se zamiščjam sa začepljenim porama i haosom na licu.
    Ali je ona Protein Repair ili šta već šampon divan, ne sadrži silikone, kosa je mekana i nahranjena.

    E, toliko od mene! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O, hvala! :)
      Znači baš propuštam sa My Skin linijom? Ja sam svašta probala, naročito u poslednje vreme i ipak mi je najbolji Neutrogenin roze gel (baš gel,kremasto sredstvo za umivanje nikako), dok završim sa Vichy-jem vraćam mu se sigurno.
      To Garnier mleko sam i ja koristila, a mojoj mami je bilo jedno od najdražih, baš je bilo dobro za jako suvu kožu tela, ali u zadnje vreme smo prešle na neka druga. Znači skroz mu promeniše sastav? :O Ne shvatam zašto to rade, stvarno ne, nije da ljudi takve stvari ne primete.
      Što se tiče maskara, u zadnje vreme imam sledeći rezon-bolje i lošija maskara koja sigurno nije otvarana nego neka provereno super, ali koja je pre mene već imala buran život :)
      I ja se baš iznenadim kad pročitam da neko koristi ove standardne sapune za umivanje, a čini mi se da baš Dove najčešće koriste, valjda zato što je jako kremast. Na duže staze to ne može biti dobro :(

      Избриши
    2. Анониман8.11.12. 17.57

      Auuu, koje greške u mom komentaru, bilo je kasno a ja užasno umorna, pardon, pardon! :D DAAA, propuštaš! Mislim, ne znam, možda tebi ne bi odgovarao, ali je meni apsolutno savršen! Inače se leti prilično znojim i imam masniju kožu (pa se desi da umijem lice i do 4 puta dnevno), a zimi ume da se isuši zbog hladnoće i grejanja i promena temperature (umivam se ujutru i uveče) ali mi taj gel i dalje odgovara, jer je nežan ali bez obzira na to lepo očisti kožu, baš se oseti da je koža čista (a nema onog neprijatnog osećaja zatezanja).
      Što se tiče Neutrogene, ja imam čitavu onu narandžastu liniju (gel, tonik, kremu i još nešto), ali niiiikako da počnem da je koristim, odbija me ta Neutrogena, ne znam zašto. Čitala sam da gel baš izvuče sve na površinu jer se koža čisti, ali ja ne bih da hodam okolo crvena kao lubenica, dok sam za kremu čula pozitivne komentare, ali opet.. nikako da je otvorim. :D

      Ne znam zašto to rade, ali kad to urade padne mi mrak na oči, mrzim da tražim nove proizvode za negu, imam svoj izbor/spisak najboljih proizvoda i ne volim da ga menjam jer mi ti proizvodi savršeno odgovaraju, pa se smorim kad moram da isčitavam forume i komentare i sastav i sve to da bih videla da li je neki drugi proizvod dobra zamena, baaahhh.

      Избриши
    3. Ma nema veze za greške, dešava se svima nama :)
      U principu opis i moje kože zvuči tako nekako, osim što se ja ne umivam tokom dana jer sam našminkana :)
      Iz narandžaste Neutrogenine linije koristila sam samo tonik (pisala sam o njemu ranije) i bio mi je prejak, a nisam videla neki napredak. S druge strane, roze linija je stvarno blaga, pogotovo gel. Hm, krema, vredelo bi probati :)

      Избриши
  21. Odlicna tema za post! Vecina nas ima neke predrasude za neke proizvodjace iz nekog razloga, bilo da smo culi od nekog negativne komentare ili ako vecina ljudi voli neki proizvod, pa da se ne bi ponavljali, mozda ne zelimo da kupimo. Ima definitivno dosta razloga, jedna od njih je i reklama i nacin na koji nam proizvod predstavljaju. Ja uvek kazem, ono sto odgovara meni, ne znaci da ce odgovarati drugima, svako od nas je prica za sebe, ali tu smo da ukoliko neko zeli da proba nesto, ga uputimo i damo svoje vidjenje. Sto se tice Max Factorov-ih pudera, licno nisam do sada bila korisnik njihovih pudera, sve do skora, kada je na trziste izasao novi "Facefinity" puder, za koji imam samo reci hvale! Tekstura je lagana, lako se razmazuje, T zona posle par sati nije izrazena, uzmimo u obzir da imam masnu kozu. Ali, poznajem devojke koje su koristile neke njihove pudere i bile zadovoljne sa njima, dok su meni delovali jako tesko. Sto se tice marke "Essence" od njih sam do sada uzimala samo njihove cetkice, koje su odlicne i koje se rasprodaju u roku od odmah. Miss Sporty lakovi su mi fini, volim neke njihove nijanse kao i lakove za ojacavanje noktiju. Sto se tice Nivee, nikada nisam bila neki ljubitelj, dok poznajem osobe koje koriste njihovu obicnu kremu za lice, i zaista im je koza divna, mada... to je i stvar genetike i drugih faktora. Od skora sam uzela jednu njihovu kremu za lice, nije me peckala i prija mi, mada nisam nesto i toliko odusevljena da bih je ponovo odabrala.
    Raspisah se ja i malo udavih, ali eto, volim da razmenim misljenja i cujem tudje utiske u vezi drugih tema, tako da je ovaj post odlicnu priliku za to dao. :) xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i samo ti piši kad poželiš :)
      Slažem se skroz, ono što jednom odgovara drugome može biti grozno, zato i opstaje toliko različitih brendova i proizvoda, treba isprobavati i istraživati.
      Pročitala sam tvoju recenziju Facefinity pudera, sećam se da ti je bio baš dobar, zato i napisah da je očito MF promenio i dopunio asortiman i sad ima i laganije pudere, ali meni se i dalje ne eksperimentiše sa njima, valjda su me previše razočarali u prošlosti :(
      Essence četkice su super, imam čak 3 one za blendanje, eto toliko mi se svidela :D
      A genetika na kaju krajeva jeste ključna stvar, neko ima divnu kožu bez ikakve pomoći, isto tako je i sa kosom i noktima, a mi ostali se moramo mnogo truditi :)

      Избриши
  22. Анониман8.11.12. 00.17

    Koja si ti kraljica <3

    Obozavam ovakve tvoje postove :)))

    Slazem se dosta sa svime sto si napisala.

    Eucerin - jedino losion za telo sa ureom (10%) mi je zaista pomogao kad sam imala dosta problema sa kozom. Ostalo - nikako, narocito ovaj za predeo oko ociju :///

    Nivea - ne koristim od 2004. Zimus dobila na poklon losion za telo svetloplavi, uzas, jedino je miris isti, nega je katastrofa. Bacila sam ga negde na polovini...

    Essence, senke, cetkice, poneki lak i sjajevi imaju zeleno svetlo, ostalo - ne bih ja tu nista dirala. Maskare i eyeliner - najveci uzas za oci koji sam probala.

    Miss Sporty mi se pokazao kao iznenadjujuce odlican :)

    Ali u pravu si ovo za tinejdzerke, tako mi se cini i Avon color trend i Oriflame - very me. Kao da tinejdzerke po difoltu treba da izgledaju nakaradno. Puderi su im groznih nijansi, a izbor boja dekorative je sokantan, naroctio ako je namenjen nekome ko tek pocinje sa sminkanjem. Po meni treba da promene paletu boja.

    L'oreal, hmm, otkako su mi ukinuli Architect srebrnu maskaru, bacam hejt kao i onu Longitude - moja prva ljubav neprezaljena :D
    A cini mi se da im ni dvofazni za skidanje sminke nije kao sto je nekad bio :/
    Probala bih 4d.

    U sustini, idem nekim licnim iskustvom, posto sam na PP projektu, tek sada zaista provaljujem sta mi odgovara i u sta treba da ulazem, a sta treba da zaobidjem u sirokom luku ;)

    Pozz, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман8.11.12. 00.21

      ps. MF mi je ultimativno razocaranje, imali su puder Seamless u koji sam se klela, kasnije sam presla na colour adapt koji mi nikako nije odgovarao.
      Kameni puder mi je bio grozan, bas mi je haos napravio :/
      Cini mi se da je kod njih pad kvaliteta nekako najosetniji...
      Steta...

      Избриши
    2. Hvala, hvala :) <3 <3
      Zapazila sam da koliko god se ja trudila da napišem divnu i krasnu recenziju ljudi ipak najviše čitaju moje kozmetičke filozofije pa ima da budu redovna rubrika :)
      Kod Eucerina jedino šta me je dovodilo u iskušenje da probam jeste baš ta okoloočna krema. Ok, neću :)
      Essence - ja sam valjda jedna od retkih koja nije probala nijednu njihovu maskaru, čak ni one dve najčuvenije. Kad sam pažljivije proučila šta se piše o njima došla sam do zaključka da se truse, a ako nešto ne volim to je rakun look tako da su automatski bile precrtane sa liste želja.
      U pravu si skroz za tinejdžerke i boje, na taj deo sam zaboravila da se osvrnem. Hajde što su ambalaže kao za petogodišnjakinje, to i nije toliko strašno, ali jeste što su, recimo kod senki, glavne boje lisno zelena, barbi roze, ona najtipičnija (seljačka) svetlo plava itd., dakle boje za koje treba biti majstor da ih uklopiš tako da izgledaju lepo, a ne cirkus look, a oni ih daju početnicama u šminkanju!
      Što se mene tiče, MF puderi mogu samo da budu bolji u budućnosti, najnižu tačku su već dostigli :)
      Pozdrav :)

      Избриши
  23. Napisala nemožešdazamisliškakodugkomentarkojiseneznamkakoizbrisao, pa da sumiram.

    Da, puna sam predrasuda! Brend, filozofija, kampanja, ambalaža, prodajni objekat i sl. u potpunosti zasene samu supstancu koju želim da kupim.

    Ne volim:
    -agresivne kampanje, kvazinaučna istraživanja, besmislene slogane, velika obećanja. L'oreal, vichy, elseve, garnier, lancome, maybelline i sl.
    - kao prirodnu kozmetiku sa hipi filozofijom, koja od prirode u sebi ima nactan kokos na ambalaži. Lush, TBS i sl.
    - mass porodične brendove sa preobimnom i dosadnom ponudom. nivea, dove.
    - neharizmatične brendove. HR, elizabeth arden šminka, max factor, deborah.

    Volim:
    - marketing gluposti, pročišćen dizajn i diskretnu nametljivost francuskih kozmetičkih kuća. LRP (polako se pomera ka vichy-ju), bioderma, avene, caudalie.
    - simpatične, jednostavne, a učinkovate domaće proizvode. zeljković sapuni, nega prirode, don juan retro šmek (dok ga potpuno ne pregaze), i neke pokojne: dhalia senke, u pokušaju da vaskrsnu: beolab
    - nemačke prirodne brendove. lavera, dr. hauschka, logona itd.

    Ja nekako Eucerin vs. Nivea vidim kao LRP vs. Garnier :)

    A što se essence kozmetike tiče, baš je volim, ironična mi je na neki način. Najnovije teksture, povremeno fantastičan kvalitet, a ambalaža kao za predškolce. Mada posle ovoga što si napisala, poželeću joj srećan put. Miss sporty je kao nešto slično, ali totalno neharizmatično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam baš sumirala... ali dobro :)

      Избриши
    2. Uuuuuuh, baš mi je žao zbog brisanja :(
      Nisam nikad razmišljala o brendovima na taj način, ali sad kada si navela, da, Loreal i svi brendovi te kuće stvarno imaju bombastična obećanja, previše obrađene slike, gomilu podataka i procenata iz ispitivanja (79% žena ovo, 83% žena ono). Uglavnom ignorišem nerealne momente i gledam listu sastojaka i/ili čitam iskustva po blogovima i forumima.
      O takozvanoj prirodnoj kozmetici bi se baš mnogo moglo pisati, sve sami prirodni i organski proizvodi (nacrtan kokos na ambalaži...hahahahaha :D).
      Na domaće proizvode padam i više nego što bi trebalo, lako mi udare u sentimentalnu žicu, šta bi bilo tek da postanem gastarbajterka ne smem ni da pomislim :D Za Dahliu ne shvatam kako nisu svesni koliko žene i nakon toliko godina vole i rado pominju njihove čuvene masne senke. Malo redizajna i išlo bi k'o alva :)
      Eucerin vs, Nivea=LRP vs. Garnier=Vichy vs. Loreal :)
      Essence ima dobrih proizvoda, ali je nama sa problematičnijom ili osetljivijom kožom bolje da se držimo njihovih proizvoda koji sigurno neće izazvati sve svašta (senke, olovke, lakovi, četke itd.)

      Избриши
  24. Odlican post.

    *MF ne volim nikako, a sto ti kazes "na samom" pocetku, samo sam njih koristila.
    *Za L´Oreal mislimo isto, mada pored maskara ne volim ni pudere jer su uvek zuti.
    *Essence uglavnom lakice i po neko rumenilo sam probala.
    *Miss Sporty nikad nista nisam probala.
    *Niveu ne volim nikako,nista, mada moram priznati da od njihove kreme za suncenje proslo leto nisam dobila alergiju, dok ovo sa jednom drugom markom jesam i patila sam se 4 dana. E sad, da li je do Nivee ili ne, ne znam.
    *Eucerin koristim za lice i ja sam odusevljena, jer mi bas, bas odgovara. Njihova linija sa h. kiselinom za 30+ je odlicna za normalno/mesovitu kozu. Ali da je skupo za testiranje jeste. Jedino da vidis kad su im promocije u Apotekama Beograd, pa da odes i potrazis tester ili da ti sipaju malo uzorka u posudicu. Ja sam tako uradila, pa sam presla na njih. Dok npr. Vichy mi je uvek napravio haos na licu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Mislim da je većina devojaka kod nas počela baš sa MF puderima iako naročito nisu za jako mladu kožu.
      Meni je ok kad puderi vuku na žuto :)
      Stvarno bi trebalo da uzmem neki Eucerinov tester, ali za to bih morala da odem baš na neku promociju, s obzirom da inače testere čuvaju kao da su od suvog zlata...
      Vichy mi je ok, ima krema koje mi nisu odgovarale, ali nisu mi ni napravile problem na licu.

      Избриши
  25. moje predrasude su prema Garnier kozmetici jer sam pre nekoliko godina koristila mleko i tonik od ruze i bilo mi je sve ok, pa sam napravila pauzu sa koriscenjem istog nekoliko meseci i ponovo krenula da koristim i natekli su mi kapci i od tad sam zaradila kontaktni dermatitis kog i dan danas u jesenje dane ne mogu da se otarasim... od tad sam se jedva naterala da kupim njihovu bb kremu koja mi je ok, ali nista drugo apsolutno ne gledam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je da makar znaš od čega si dobila taj dermatitis, imam i ja sličan problem koga nikako da se otarasim, ali pojma nemam od čega je :(

      Избриши
    2. pa da, ali od tad uopste ne koristim to mleko i losion i svake jeseni mi se javlja i traje do sredine proleca kad se povuce i ne maltretira me do nove jeseni :(

      Избриши
  26. Анониман9.11.12. 22.33

    Bourjois-ma koliko god mu davala priliku, preko maskara,pudera,rumenila,korektor koji mi super prekriva al nazalost strasno se uvlaci u burice,izgledam 10 g starije,preko olovki za oci koje su mi nekad bile super, jednostavno si ne idemo zajedno:(
    Essence,catrice,s-he,GR,flomar,avon,oriflem jedino lakici dolaze u obzir, jer sve ostalo prije nego sto i stavim na lice, kao sto je neko gore komenirao, lice mi se iziritira :D, psiha nista drugo xd
    Sto se Nivee tice njihov okoloocni bezuljni skidac sminke mi je broj 1, i svi ostali u odnosu na njega mi nisu dobri.
    Max facktor maskare takodjer super, dok lorealove zaobilazim u sirokum luku, bez nekog posebnog razloga xd. I da Maybline uvijek zaobilazim bez posebnog razloga!

    Super post:)
    Pratim tvoj blog vec duze vrijeme, i svidja mi se!
    Pozz iz Austrije
    Tina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za Bourjois me je već sramota da pišem šta mi se sve njihovo nije svidelo, pomisliće ljudi da imam nešto lično protiv njih :D O korektoru sam baš isto to napisala, čini me 10 godina starijom.
      Catrice je, ne znam zašto, izdvajam iz te ekipe, njihovo se sve usudim da probam, a dajem šansu i Avonu, neki proizvodi mi se nisu svideli, ali nikad nisam imala neke loše posledice.
      Hvala ti :)
      Pozdrav!

      Избриши
  27. Sto se tice essence kozmetike,ovo novo sto je izaslo to jest pigmenti su odlicni za cenu od 2,5 eura zaista su odlicni ! Sto se tice pudera to nisam uzimao ali olovke za usne jesam i takodje nisu losi stim sto ipak prednost dajem M.A.C i Inglotovim ruzevima koji to sve dobro fixiraju. Nije losa ni marka Catrice olovke i poneko rumenilo im nije lose i dodao bih odlicnu olovku za oci od Alverde !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pigmentići su super, pisala sam o njima, ali baš nikako da naletim na one boje koje želim. Za olovke za usne najbolja mi je naša Aura, šteta samo što nemaju veći izbor boja. Catrice volim, da :)

      Избриши
  28. Loreal su moje omiljene maskare kad su u pitanju drugstore brandovi. I mnogo su bolje i od mnogih High end maskara a jeftinije su 5 puta. Traju mi po 3 meseca ali ovde su zapakovane tako da ne mogu da se otvore.
    Nivea za telo losione obozavam - daleko najbolji na trzistu u tom jeftinijem rangu. Ali shvatam da tebi ne odgovaraju verovatno zbog nekog specificnog sastojka.
    Eucerin se u US smatra drugstore brendom, prodaje se odmah pored Garnier i Loreal i u istom je cenovnom rangu. Doduse linija je mala, ima jedva 10 proizvoda.

    Essence ne bih nikad probala nista za lice cisto jer je made in china.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam baš volela Lorealove maskare, zato sam i probala sigurno 4-5, ali mislim da mi nijedna nije trajala duže od mesec dana, a onda mi se zaista ne isplati. Kako bi bilo divno da i kod nas počnu da prodaju zapakovane....
      Eucerin ovde ima bogme mnogo više cene od Garniera i Loreala, najmanje duplo više.

      Избриши
    2. Da, ovde se ne smatra apotekarskim brendom.

      Избриши
    3. Pogledah sada ono sto imam od essence-a i:
      uglavnom je sve made in germany
      ponesto made in poland
      BTGN TC je made in uk
      lakovi made in france
      gel ajlajner made in italy
      itd.
      Ukratko, made in EU. Moram malo da ih pohvalim :)

      Избриши
    4. O, pa lepo! Znala sam da imaju fabriku u Poljskoj, a za ostatak sam mislila da proizvode u Kini.

      Избриши
  29. Анониман29.11.12. 22.43

    Oh ovo za Niveu potpisujem..ima nesto kod tog brenda sto me neopisivo odbija.Jos od malih nogu nisam volela miris one njihove klasicne kreme.A onda i to malo iskustva sa njihovim proizvodima je ispalo katastrofalno,samponi slepljuju kosu,od neke linije za lice(ne secam se koja,davno bese) sam imala eksploziju na licu!Tonirane kreme ne zelim ni da se secam..Ali zato Eucerin kao da je sa neba sisao za moju kozu,koja je vrlo osetljiva.Nema sta mi nije odgovaralo. :))
    Takodje se ne hvatam ni za Max Factor,cak me i njihova reklama dovodi do besa,one za maskare narocito :))Ni za Garnier nemam lepih reci.
    L'oreal maskare sam oduvek volela,probala svaku koja se pojavila,znale su da mi traju po 2-3 meseca,a onda se nesto dogodilo i pocele su da se suse u rekordnom roku,krune se,a ja nosim sociva,ma muka ziva sa njima.Na zalost nisam nasla neku drugu koja bi zadovoljila moje kriterijume,cak ni medju skupljim brendovima,pa se i dalje najcesce hvatam za njihove maskare.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaći i ja uskoro nešto Eucerinovo, nadam se da će iskustvo isto biti prijatno :)
      MF izgleda ili voliš ili ne podnosiš, retko je neka sredina. Imam nekoliko drugarica koje samo MF kupuju i sve njihovo im je automatski dobro.
      Kad su Lorealove maskare u pitanju ne mogu sa sigurnošću da razlučim da li je problem u maskarama kao takvima ili u otvorenim primercima. Volela bih da jednom probam neku koja sigurno nije otvarana da vidim kako bi se pokazala :)

      Избриши
  30. Evo sad pročitah ovaj tekst na modnivrisak.com i slažem se sa svim što si napisala, osim za Eucerin.
    Tokom prve trudnoće dobila sam neku alergiju po rukama, dekolteu i ispod pazuha, svrbelo ko ludo, a nisam znala od čega. Inače koristim proizvode ili za normalnu ili za suvu kožu i nisam baš sklona alergijama. Ne mogu da se setim koje mleko za telo sam tad koristila, al sećam se da sam imala neki Dove proizvod za tuširanje.
    Po preporuci dermatologa počela sam da koristim Eucerin ulje za tuširanje, koje je namenjeno osetljivoj koži, koja je skona alergijama. Ulje je toliko dobro da bukvalno ne moram da mažem ništa posle. U trudnoći sam koristila Mustelino mleko za telo za trudnice, a kada sam se porodila počela sam da koristim Eucerinov losion za telo za normalnu kožu (mislim da imaju nešto i za suvu kožu) i nemam nameru da ga menjam.
    Dakle, topla preporuka za ulje za tiširanje (providna boca, ulje je žućkasto, cena je oko 650 din; a koliko znam ima i neka kupka ili mleko za tuširanje, to je u beloj bočici i košta oko 500 dinara)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod Eucerina je bila reč o čistim predrasudama, nisam imala želju da ga probam čim pripada istog proizvođaču kao Nivea, ali sam u međuvremenu probala nekoliko proizvoda i svideli su mi se, Aqua kremica je jako prijatna, a micelarna mi je najbolja od svih koje sam dosad koristila. Obavezno ću pogledati to ulje za muža, njemu je koža sklona alergijama, hvala na preporuci :)

      Избриши
    2. Анониман13.2.14. 12.00

      Ja sam mnogo toga isprobala , GR obožavam meni uglavnom odgovara sve od njih ,Don Juan isto tako ,Miss spoty ruževi i lakovi ,ali Nivea ne nikako sve me peće i svrbi , AVON lakovi i ruževi ,maskare Color trend ,Bronzeri i podloga za umirenje kože, Oriflame ruževi to mogu od njih , i vision tečni puder porcelan doll boja .
      Kreme koristim Lala i Dahlia univerzalnu i yang derm Alkaloid Skoplje , Eucerin testeri su super to koristim ,jer neman para za drugo , inače od sve šminke ,koju sam ikad probala najbolja mi je Dahlia Beograd ,Luksol Zrenjanin , Vitaskin Krka i Revlon ,nekadašnja naša Jugoslovenska proizvodnja ,a danas je to Revlon i GR.

      Избриши
  31. Ja imam loše iskustvo sa Eucerinom. Dobila sam na poklon dnevnu kremu DermoDensifyer i već posle nekoliko dana sam imala toliko bubuljica kao da sam u pubertetu. Jedva sam se izlečila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, baš gadno :( Dobro je da ste makar odmah utvrdili od čega je.

      Избриши