Plan postova za decembar 2012.

/
25 Comments
2012-calendar-december-printable-large-date

Pitate se, verovatno, šta mi je sad ovo :) Odlučila sam da na početku svakog meseca objavljujem najavu planiranih postova za taj mesec. Ovo će služiti da mene natera da ne zabušavam, a da vi vidite o čemu ćete moći da čitate.
Lenja sam, stvarno jesam i planovi i rasporedi mi koriste u organizovanju vremena i obaveza. Na primer, objavila sam još letos dva posta o prajmerima i obećala još dva, o prajmerima za lice i oči koje ja koristim. Da li sam ih objavila? Ne. Zašto? Zato što me je mrzelo da pišem o tome, bile su mi zabavnije druge stvari. Plan će me naterati da se dovedem u red :) Podrazumeva se da će biti i vanrednih tj. neplaniranih postova van najavljene liste kao i EOTD postova koje neću unapred najavljivati. Imam želju da češće objavljujem postove u narednom periodu, videćemo koliko će mi to poći za rukom. Da vidimo šta planiram za decembar:
Prošla su već neka dva meseca od kada sam počela da testiram proizvode iz ovog posta tako da u decembru možete očekivati njihove recenzije. Tu su, dakle, Vichy Normaderm dnevna i noćna krema i gel za umivanje kao i John Frieda Full Repair šampon i maska za kosu
Tom postu prethodiće jedan o mojoj kosi, o njenom tipu, boji i načinu nege kako biste znali u kojoj meri imamo sličnu ili različitu kosu odnosno kolike su šanse da ono šta je meni dobro bude dobro i vama. 
Biće recenzije Benefitove GoTropicoral palete koja je pre nekih mesec-dva došla u naše Sephore. 
prodzoomimg3580
Biće post o izuzetno dobrim, a sasvim jeftinim proizvodima domaće firme Shenemil gde ćete videti da umem da napišem i post koji se sastoji samo od hvalospeva :)
logo01
Računajte na recenziju prekrasne Sephorine ogromne praznične palete. Lepotica, prava lepotica!
SephoraStationClosed
Biće post o jednom Artdeco Lip Stylo ružu koji mi je (zbog nijanse koja mi savršeno odgovara) trenutno ruž broj 1.
142-53
Daću sve od sebe da napišem i uporedni post o prajmerima za lice koje ja koristim, a nadam se da će biti vremena i za uporedni i vrlo detaljni post o BB kremama koji već duže vreme planiram.
Eto to bi bio nekakav okvirni plan postova, videćemo šta će ispasti od toga. Šta mislite o ovoj ideji, ima li smisla da objavljujem ovakve najave?


You may also like

25 коментара :

  1. Odlična ti je ideja, i ja imam isti problem da se nakanim da pišem recenziju, a tako puno ideja i proizvoda koji čekaju da budu predstavljeni. Nadam se da ćeš krenuti od recenzije ove dvije pekrasne palete.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, računam da ako javno objavim o čemu ću pisati biće me posle sramota da to ne uradim :D Prvo ide jedan post iz serije mojih blogofilozofija, a onda će palete :)

      Избриши
  2. jedva čekam da vidim ovu ogrooooooomnu paletu!!! iako nisam ljubitelj all in one paleta, dosta šminkera ih jako voli. meni su nekako nepraktične za nosit jer 90% mi ne bi trebalo :/
    super ti je ovaj plan, sviđa mi se. volim tvoja blogofilozofiranja i recenzije. i piši, piši bona <3 <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu nezgodne za nošenje, ali po meni svaka žena treba da ima makar jednu takvu, ako ni zbog čega drugog ono zato što ju je divno gledati :D Ova konkretno nije toliko velika koliko izgleda na slici, jako je praktično pakovanje, osnova joj je veličine standardnog CD-a.
      Hvala, hoću :* :*

      Избриши
  3. Анониман30.11.12. 11:06

    Sve me interesuje :D Kao i uvek kad je tvoj blog u pitanju. Samo napred

    Laticabubica

    ОдговориИзбриши
  4. Sve dok se ne silis da pises, dobro je :)))
    Mene nekako najvise zanima ta jeftina domaca kozmetika :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne silim se da pišem, ali ima da se silim da pišem o stvarima koje sam obećala :)
      Biće u narednom periodu dosta toga o jeftinoj kozmetici, sad se nekako potrefilo da ću zaređati sa skupljom.

      Избриши
  5. Jao kolika paleta, super je. Ja bas jutros razmisljam kako bi da sam u America sama sebe poslala u neki od onih njihovih vojnih kampova gdje salju neozbiljne i neposlusne. Treba mi discipline i redovnosti u svemu. Ipak, kako cesto volim ponesto obrnuti/izmjeniti nema sanse da takvo nesto primjenim na blog. Evo mjesec dana vec dogovaram intervju sa jednom jako posebnom djevojkom da vam je predstavim pa nikako jer ipak mnoge stvari zavise od privatnih obaveza, i mojih i njenih. Ipak konacno rjeseno,ide taj post u decembru.Ali tjesim se da ionako cesto postujem, nije da sam lijena. A tebi je super plan ako ce ti pomoci da ga se pridrzavas. Nista ljepse nego kad se prekrizi nesto sa spiska kao odradjeno :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni treba takav kamp, baš, baš :D
      Ti redovno postuješ, ma jedna si od najredovnijih zapravo :)
      Ja sam zadovoljna brojem postova koje objavljujem, ali bih volela da uvedem malo reda, kao što sam navela primer za postove o prajmerima, nije mi baš fora što ću nastavke objaviti nekoliko meseci nakon početnih postova.

      Избриши
  6. Анониман30.11.12. 13:04

    Coxy, meni si super u svakom pogledu, zapravo, ti si definitivno postala najbolja i moja omiljena blogerka :)
    I ne vidim da su kod tebe postovi nesto dugo kasnili, niti mi smeta kada ne napises neku recenziju koju "obecas", jer ti je svaki post odlican, stvarno nemam taj osecaj "praznine" na tvom blogu, sve je tu, nista ne fali, ali moram da ti kazem da sam i ja jedna lenja buba koja razume pricu o tom osecaju i zelji da se otarasis istog :/

    Ova Sephora paleta me bas zanima, jedva cekam post o njoj, razmisljam se da je uzmem za poklon dragoj osobi, pa ce mi tvoja prica o njoj, kao i uvek, znaciti :)

    Srecan ti rad, zelim ti da se dobro organizujes, ali da ne zaboravis, ima i vecih prokrastinatora od tebe :D

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To su zaista velike reči pa ću morati mnogo da se trudim da ne razočaram i da ostane tako! :)
      Divno je to čuti, hvala puuuuuno!
      Stvar je u osećaju, baš kao što si rekla. Post o prajmerima mi stalno visi nad glavom i iskače mi kad god otvorim nedovršene postove. Takođe se bezveze osećam kad vidim da ljudi i dalje čitaju i komentarišu prethodne postove o prajmerima, a znam da tu nisam navela nekoliko dobrih jer njih lično koristim i planirala sam ih za zaseban post.
      Sephorina paleta je možda i najpraktičnija velika paleta na koju sam naišla, jedino bih ipak smanjila broj ruževa u korist senki.
      Hvala još jednom :)

      Избриши
  7. Ugh svaka ti čast na ovim planovima. Nadam se da ćeš uspjeti sve ostvariti što si i naumila, meni će prvoj biti najviše drago :D

    Ja imam puno planova u glavi i popis postova, ideja itd, ali me uvijek nekako zezne, tako da nema više planova, sad ću vidjet kako će to funkcionirati :D

    Sephora palete su krasne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A nadam se, videćemo. Hvala :)
      Nije baš da se moji planovi ostvaruju, ali bolje funkcionišem ako imam raspored.

      Избриши
  8. super! jedva čekam benefit recenziju! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман1.12.12. 13:01

    moze li prvo da bude post o kosi? bas duze vremena ga iscekujem od tebe.
    gde si kupila john Frieda sampon i koliko si platila? Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sledeće nedelje će biti postovi o Sephorinoj novogodišnjoj kolekciji pošto ona tada izlazi u prodaju, a posle može o kosi :)
      John Frieda šampon sam kupila u Hrvatskoj, drže ga njihovi Mulleri, koliko znam nema toga kod nas, jedino možda ako prodaje neki frizerski salon. Cena dođe oko 900 dinara kad se prebaci, a znam da je u Nemačkoj skoro duplo jeftinije.

      Избриши
    2. Анониман1.12.12. 19:20

      Ee taman sam se ponadala da se pojavio kod nas u normalnoj prodaji :(
      Ne putujem bas mnogo, a odavno imam zelju da isprobam njihove sampone, nema ih u cvrletu, a ne znam nijedan frizerski salon koji ih ima ?? Ana

      Избриши
  10. Ma samo ti objavljuj, pa ako ispunis pola od toga, mi cemo biti zadovoljni :-) Razumem da zelis da imas neki raspored, ali cesto se desi da ti se bas pise o necem drugom, tako da nema veze. Meni je zabavnije kad ne znam sta cu zateci na nekom blogu :-D Bitno je samo da ima preglednu arhivu, da lako pronadjem nesto odredjeno ako me zanima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, nisam ni ja baš ubeđena da će ići sve po ovom planu, zapravo će već prvi sledeći post spadati u grupu nenajavljenih, ali, eto, probaću pa ćemo vdeti :)

      Избриши
  11. Jaoooo, jedva cekam! Volim tvoj blog i nacin na koji odradjujes recenziju. Sephorinu paletu ne mogu da docekam, zavidim ti! Kao i za Shenemil proizvode koje do sada nisam imala prilike da vidim i koristim. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala! :) Paleta je stvarno divna, a neki Shenemil proizvodi zapanjujuće delotvorni.

      Избриши
  12. Odlican plan i meni bi takav trebao. Ali znam sebe, kad mi je dodje dan da ga samo prelezim, nema sanse da bilo sta uradim. Valjda zato i nemam plan :D Za sad sve je u glavi, idejama i folderima. Ako se komp uzjoguni i izdahne dusu... tesko meni :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najvažnije je, ipak, da ima ideja, ostalo će već nekako doći vremenom :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...