Illamasqua Intense Lipgloss - Femme

/
14 Comments
SDC16462
Ovaj prekrasni sjaj dobila sam za rođendan kao i Neutral paleticu i sada je konačno došlo vreme i za njegovu recenziju :)
Sjajevi iz ove linije su na glasu kao odlično pigmentovani i dugotrajni, a moj Femme nije izuzetak. Zapravo mogu da kažem da mi se sve u vezi njega (osim cene) jako sviđa. Krećem od pakovanja - dolazi u tubici od jake, prozirne plastike koja izgleda skoro kao staklo i nema aplikator već samo uski otvor kroz koji se sjaj istisne. U principu više volim klasične aplikatore, ali ovako se makar može iskoristiti svaka mrvica sjaja. A kako je samo bio divan osećaj kad sam odvrnula zatvarač i videla sasvim čist "kanal" ove tubice, pouzdan znak da niko nije isprobavao moj sjaj, ah! :) Pakovanje sadrži 7ml.

SDC16454
SDC16457
SDC16464
Ovo je, bez sumnje, najbolje pigmentovan sjaj koji sam ikada probala, za puni intenzitet boje dovoljan je samo jedan tanak sloj. U principu se boja ni ne može nešto nadograđivati, i u tanjem i u debljem sloju to je skoro ista divna, intenzivna nijansa. Ovo je, zapravo, po boji koju ostavlja i efektu koji daje mnogo više lip lacquer nego klasični sjaj. Minimalno je lepljiv za ovako gust proizvod mada ga, naravno, ne bih stavila ako planiram da jedem u skorije vreme. Ni najmanje ne isušuje usne i ne uvlači se u sitne linije na usnama, a takođe se ni ne razliva preko linije usana. Što se tiče postojanosti, mogu, dakle, da kažem sve najbolje - ako ne jedem i ne pijem izdrži nekoliko sati, a ne nestane sasvim čak ni kada nešto popijem. Prijatnog je mirisa i vrlo ugodan za nošenje (koliko to sjajevi uopšte mogu biti, gledano iz perspektive žene sa lepršavom kosom sklonom lepljenju na usne :D ). Nema baš nikakve šljokice, završnica mu je kremasta sjajna. Što se tiče boje, na sajtu je opisan kao bright coral pink što bi bilo prilično tačno, ali je prosto neverovatno koliko se razlikuju njegovi swatchevi po Internetu. Stvarno ga nije lako slikati i stajalo me je dosta pokušaja da dobijem njegove verne swatcheve i slike, ali sam prilično zadovoljna rezultatom - na slikama ispod njegova boja je vrlo realna.
SDC16465
SDC16467
Swatchevi na ruci, srednje debeo sloj
Na donjoj slici uporedila sam ga sa Essence-ovim sjajem 03 Candy Bar koji mu je najsličniji po boji, ali, naravno, ne i po osobinama.
SDC16469
Gore je Illamasqua Femme, dole je Essence 03 Candy Bar
Swatchevi na usnama znam da nisu idealni, ali bolje nije išlo. Boja je ovakva, ali intenzivnija, upadljivija, baš kao na swatchevima na ruci. Sjaj je tako jako pigmentovan da potpuno pokrije prirodnu boju usana pa na usnama izgleda isto kao na ruci ili na beloj podlozi. Više bi odgovarala toplim tipovima, svakako.
SDC16419
SDC16438
SDC16442


You may also like

14 коментара :

  1. ...sretan rođendan sa zakašnjenjem ;D!!!
    Sjajna nijansa i jako ti lijepo stoji!

    ОдговориИзбриши
  2. Srecan rodjendan!!
    kako dobra boja, rado bih je posedovala :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma bio je još letos, ali hvala :) Boja je prava letnja/prolećna, vrlo upadljiva i atraktivna.

      Избриши
  3. Baš je prekrasan! Iako više volim ruževe za usne, ovako dobra sjajila nikad nisu od viška :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ga imam u nijansi Move, a rado bih si poklonila Fierce ali on čeka skori rođendan :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Move je i meni baš lepo, za Fierce nisam dovoljno hrabra :)

      Избриши
    2. Fierce divno izgleda na usnama, nije uopšte onako ljubičast ako ne neutralizuješ usne puderom. mada ljubičasta je koliko-toliko prihvatljiva, ja Torrid(žuti) nikako ne bih smjela staviti.

      Избриши
  5. Divno :) Ja imam 4 njihova sjajila, to je ono što sam tražila, zapravo kao tekući ruž. Nikad prije nisam našla nešto tako pigmentirano. Cijena je minus, ali 7ml ja zapravo prilično tako da može proći.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako :) Ništa tako pigmentovano ni ja nisam srela, zaista su više ruževi nego sjajevi, a boje su stvarno posebne.

      Избриши
  6. *Srecan rodjendan!* :) Boja je predivna, verujem da bi lice koje je umorno, ucinilo svezim. Odlicno je pigmentovan, i svidja mi se pakovanje. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mada je bio još letos :) Da, u pravu si, boja baš osveži, ma celo lice živne sa ovakvom bojom i sva pažnja je na usnama.

      Избриши
  7. Jako dobri savjeti za šminkanje. Bas cu da probam neke ove jeseni.
    Šminka

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...