EOTD - Halloween Edition :)

/
24 Comments

ingSDC17182 

O da, ovo je drugi Eyes Of The Day post, ovog puta reč je o malo pomaknutoj kombinaciji :)
Kao što verovatno već znate, živim u zemlji koja nema razvijenu tradiciju oko Noći veštica pošto većinsko stanovništvo tada ne obeležava Dan mrtvih, a i inače nemamo neku tradiciju karnevala i maskenbala. Priznajem da nikad nisam bila učesnica maskenbala, a nisam ni eksperimentisala sa Halloween šminkom iako jako volim filmove sa zombijima :) Ovaj look je nastao kao odgovor na forumski zadatak, a nisam htela da pokušavam nešto preambiciozno, prvo zato što nemam iskustva, a trenutno ni vremena, a drugo zato što sam ostala bez dobrog crnog tuša/gel lajnera što je neophodno za većinu onih pravih jezivih look-ova. Da nema crvenih obrva i suza kombinacija bi zapravo bila sasvim nosiva, a donekle je inspirisana Illamasquinim Halloween predlogom.

 ingSDC17199
ingSDC17197
Koristila sam:

1) Revlon Color Stay u nijansi 150 Buff pomešan sa malo bebi pudera
2) Aura olovku za usne br. 43 (crvena, koristila sam je za obrve i suze)
3) Belu i crnu senku iz Illamasqua Neutral palete, recenziju možete pogledati ovde
4) Sivu senku iz Essence Metallics palete
5) Benefit BAD Gal maskaru
6) Essence veštačke trepavice i lepak koji ide uz njih
7) Loreal Super Liner Duo Precision (crni)
8) Rimmel Glam Eyes Liquid Liner (braon)
9) Max Factor olovku 090 Natural Glaze
10) Collistar šljokičasti tečni ajlajner iz neke starije novogodišnje kolekcije
11) Top Ten šljokičasti gel za kosu i telo
12) Sjaj za usne iz Sephorinog novogodišnjeg seta (crveni šljokičasti)


You may also like

24 коментара :

  1. dobro ti ovo pravo, sviđa mi se :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je odlicno. Svaka cast na ideji!

    ОдговориИзбриши
  3. Oci ti izgledaju vrhunski na ovako beloj podlozi i vestacka krv je tako doobra :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, trudila sam se da napravim nešto uz pomoć šminke koju imam :)

      Избриши
  4. Moja drugarica je juče bila u potpunosti inspirisana danom mrtvih, sa sve belom bojom na licu, stanjenim nosem i kosturskim usnama...tako da, veruj mi, ovo je u odnosu na to nosivo tako u kompletu, hehe :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, sigurno je dobro izgledalo! Baš sam gledala neke zabavne tutorijale za kosture, ali sam odustala pošto mi fali dobar crni gel lajner, no biće još prilika :) Mada nije da me ljudi ne bi čudno gledali sa ovakvim obrvama :D

      Избриши
  5. Svaka cast! Odlicno si uradila, bilo bi fino kada bi bilo jos nekih slicnih tutoriala. :) Uzgred, pozivam te da UCESTVUJES u prvom GIVEAWAY-u na blogu http://joannesviewoflife.blogspot.com/2012/10/nas-basbas-prvi-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i na komplimentu i na pozivu :) Razmišljala sam o pravom tutorijalu, korak po korak, ali nema šanse sa ovakvim aparatom, prvih nekoliko koraka se bukvalno ne bi ni videlo :( EOTD postova će biti :)

      Избриши
  6. okce savršeno!!!! ala vera!!!!
    jezivo do bola ali savršeno!!! :clap:

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...