EOTD - Colour Blocking

/
24 Comments
ingSDC17552
Ovo je look koji sam napravila za forumski zadatak Colour Blocking :)


ingSDC17548ingSDC17557ingSDC17562
Proizvodi koje sam koristila:
  1. plava senka iz palete od 96 boja
  2. narandžasta senka iz palete od 96 boja
  3. Essence narandžasta senka iz Cute as Hell LE kolekcije
  4. bela senka iz Lorealove palete Quad Pro Dark Eyes
  5. Shiseido crni kremasti lajner
  6. Misslyn Intense Color Liner br. 69 (ovo nije olovka baš za obrve, ali meni se dobro uklopi) 
  7. Benefit BADgal maskara
Kao što vidite, sada postavljam velike slike pošto je većina vas bila za to. Hvala na glasanju :)


You may also like

24 коментара :

  1. Što je lepo i živopisno. Volela bih da i ja znam ovako da se našminkam. A koji je to forum u pitanju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Ne znam da li bih baš otišla nekud ovako našminkana, ali je bilo zabavno isprobati :) Forum je ana.rs

      Избриши
  2. Sviđa mi se :) Nekako me posjeća na more i ljeto <3

    ОдговориИзбриши
  3. ''karlito''18.11.12. 16:43

    divan je look i jako ti dobro stoji :)

    ОдговориИзбриши
  4. izvinjavam se na ovim znakovima,i ja se iznenadih,htjela sam znake navoda staviti na nick :D

    ОдговориИзбриши
  5. Ova ideja mi se tako sviđa, samo ja bih da su narandžasta i plava izblendane i da ima dašak crvene bilo bi baš kao zalazak sunca. ali opet to ne bi baš bilo u duhu izazova. e to ću ja radim uskoro :DDD i ti mene uvijek oduševiš sa svojim očima ženo draga :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A hvala ti puno :) :* Nisam htela da blendam baš da ne bih pokvarila kontrast boja zbog zadatka. Očekujem slike sa tom tvojom kombinacijom ;)

      Избриши
  6. Jedno glupo pitanje :sto nisi ovo prilozila za giveaway??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ne znam, misliš da ovo ima veze sa 70-im? Uopšte mi nije palo na pamet :(

      Избриши
  7. Анониман19.11.12. 12:37

    Mnogo bolje slike su ovde :clap: hehehe Super!

    Laticabubica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :D Ne mogu da zatrpavam forum slikama, ali zato blog ponekad mogu :D

      Избриши
  8. Odlicno. Eh, da imam tvoje umece :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21.11.12. 02:51

    Podseca me na Seventeen reklamu od pre par godina :)

    Ovo je predivno, plava i zuta mnogo lepo idu, kao i ljubicasta i zuta :)

    Coxy, znas da te gotivim, Alekta :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, a osećanja su uzajamna :) :)
      Sad sam tražila tu reklamu i nisam je našla, ne znam koja je.

      Избриши
  10. Анониман21.11.12. 12:43

    :)))

    Bila je u katalogu njihovom, ali bas davno, pre jedno 6-7 godina, za trobojnu paletu koja se valjda zvala nesto sa "mermaid", ali nemoj da me drzis za rec. Tada sam prvi put videla koliko su ove dve boje dobar spoj, a ko bi rekao - jedna topla, druga hladna :D

    Inace obozavam kombinovanje raznih boja, ali nisam ih cesto nosila u javnosti, priznajem :/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...