Deborah 5 in 1 BB Cream

/
46 Comments
SDC17231
Došao je red na recenziju i ove BB kreme, biće uskoro i post u kome ću uporediti sve BB kreme koje sam probala, a onda svečano obećavam da ću se skinuti sa BB krema i da neću kupiti nijednu novu dok ne potrošim barem dve od ovih koje imam :D
Deborina BB krema je došla kod nas pre nekih mesec dana. Ima je svugde gde se prodaje Deborah šminka, dakle u Jasminu, Liliju, DM-u itd. Cena joj je vrlo povoljna, košta oko 700 dinara (zavisi od mesta gde kupite), a pakovanje ima samo 30ml. Kažem samo zato što mi nakon Collistarove BB kreme od 50ml ova tubica deluje baš malena.
SDC17221
SDC17225SDC17226

Šta kaže proizvođač:
Ova 5 u 1 BB krema je podloga koja hidrira i štiti kožu i čini da ona izgleda besprekorno i prirodno istovremeno. Formula sa Omega 3 i Omega 6 zdravim esencijalnim masnim kiselinama kao i vitaminima i antioksidansima hrani  kožu, a Soft Focus puder i biokompatibilni pigmenti umanjuju vidljivost sitnih borica, fleka i proširenih pora. Zaglađuje kožu, ujednačava ten, smanjuje nesavršenosti, neguje i štiti lice od negativnih UV zračenja. Sadrži SPF20. Hipoalergena je i pogodna za sve tipove kože.

Lista sastojaka:
SDC17227

Šta kažem ja:

Krema je kod nas dostupna u čak četiri nijanse što je prava retkost i što je njena velika prednost u odnosu na druge kreme. Moja nijansa je 02, dakle druga najsvetlija, ali mi je ipak prilično tamna, znatno tamnija od svih drugih koje imam. Pogrešila sam, trebalo je da uzmem 01 za koju sam čitala da se žene žale da nije dovoljno svetla pa deluje da još jedan proizvođač nije mislio na one sa najsvetlijim tenom (ovaj deo naknadno menjam. Ivona me je u komentaru informisala da postoji i jako svetla nijansa, 00, proverila sam posle i sama, izvinjavam se zbog greške). Meni bi verovatno bila taman. Pakovanje je standardno, tubica sa zatvaračem, a dobra stvar je što na vrhu ima zaštitna folija pa se može odmah proveriti da li je krema već otvarana. Krema je srednje gustine, mnogo gušća od Garnierove za masnu/mešovitu kožu, a ređa od Collistarove. Miris je jako lep, tipičan za Deborine pudere, jak, ali dosta brzo izvetri. Lako se razmazuje, ali i prilično brzo suši pa je treba naneti brzo. Probala sam da je nanesem četkama, ali prsti su ipak najbolje rešenje. 
Dobro se stapa sa kožom, a po pitanju prilagođavanja spada u srednju kategoriju - nije da se ne prilagodi boji kože, ali ne radi to u onoj meri u kojoj to radi Lorealova, recimo. Na kutiji piše da je ovo krema namenjena svim tipovima kože i, iako ne verujem da je tako nešto uopšte moguće u potpunosti, moram priznati da je od svih BB krema koje sam probala ova najbliža tom idealu. Rekla bih da bi odgovarala ženama sa suvom, normalnom i mešovitom kožom, a oprez savetujem jedino onima sa baš masnom. Ja uspevam da držim prosijavanje pod kontrolom tokom celog dana iako mi je, naravno, nos poprilično sjajan već nakon 3-4 sata, ali moguće je da bi nekom sa vrlo masnom kožom uspešna kontrola prosijavanja bila nemoguća. Završnica je prirodna prema polumat, pokrivanje lagano prema srednjem (slabije od Garniera, jače od Collistara) i može se u manjoj meri povećati stavljanjem dva sloja na kritična mesta. Glavna mana joj je trajnost. Jasno da (skoro) nijedna od BB krema ne ostaje na koži ceo dan, ali dok Lorealova, recimo, samo lagano bledi i nestaje, ova Deborina ume da se na pojedinim mestima skupi u obliku fleke. Ovo zavisi i od kreme koja je ispod, pudera u prahu, rumenila i bronzera koji su preko, ali generalno gledano, krema ima sklonost ka skupljanju na određenim mestima. Napominjem da se ovo dešava tek nakon 7-8 sati, do tada izgleda skoro kao na početku.
Da rezimiram:
Dobre strane:
  • povoljna cena
  • izbor od 4 nijanse
  • prijatan miris
  • lako nanošenje
  • prirodan izgled kože
  • pokrivanje sitnih nedostataka na koži
  • ujednačavanje tena
  • odgovara i suvoj i normalnoj i mešovitoj koži (potencijalno bi mogla čak i nekim tipovima masne kože)
  • SPF 20
  • ne isušuje
  • ne oksidira
Loše strane:
  • nema jako svetle nijanse  (ipak ima, to je 00)
  • nakon dosta sati može da se skupi u vidu fleka
  • neće pokriti jače nedostatke
  • ne bi odgovarala vrlo masnoj koži.
Sve u svemu, ovo je jako dobra krema za te pare, mnogo bolja nego što sam očekivala. Kupila bih je ponovo, jedino bih ipak uzela nijansu 01. U nekom od narednim postova detaljno ću uporediti sve BB kreme koje sam probala.
SDC17232
SDC17233
SDC17236
SDC17238
Debeli swatch na ruci
SDC17244
Vrlo izblendano na ruci
SDC17132

To bi bilo sve za ovu recenziju. Za vas koji ste sve pročitali imam jedno pitanjce koje nema veze sa kremom. Ne znam da li ste primetili da sam u ovaj post stavila velike slike. Zanima me li vam je bolje ovako ili sa manjim slikama kako je bilo ranije. Hvala :)

Vise mi se svidjaju
  


You may also like

46 коментара :

  1. meni su bolje ovako veće slike! jedva čekam veliko poređenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na glasanju :) Biće detaljno i temeljno poređenje, samo malo kasnije.

      Избриши
  2. I ja sam glasala za veće slike.
    Krema deluje interesantno, ko će stići sve to da isproba. Slabo sam uzimala Deborah proizvode, ni sama ne znam zašto, baš bih mogla nešto da probam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam slabo kupovala Deborine proizvode, naročito pudere, ali ova krema je baš prijatno iznenađenje.

      Избриши
  3. Velike slike, i meni je kod mene bolje kako su velike :-)
    Ja sam ovu krmeu probala od drugarice dok jos nije dosla u BiH i ne znam zasto sma aj mislila da imaju samo dvije nijansa 01 i 04( a ona ima onu najtamniju 04) i naravno mislila sam da je to skroz bezveze.Plus tad mi se ucinila nekako suha,ali neki dan dosla i kod nas i ja probavam testere i vidim da je super, moram je kupiti. Samo ne znam sta cu za nijansu.Inace koristim Garnier BB medium, cak i sad kad sam svijetla-uopste ne izgleda upadljivo, malo jeste tamnija, ali mi se stopi sa licem. Ako bih gledala idelano, pomijesana sa mrvicom nijanse light bilo bi super, dok sama light mi je i u sred zime presvijetla, umrtvi me.Sad ti meni na osnovu tog opisa pomozi koju nijansu Deborah BB ja da uzmem? :-)Dvoumim se izmedju 2 i 3, a cak mi se i 01 na ruci ucinila ok, kontam ako mi bude presvijetla u nju dodati trun Garnier BB medium ili one moje Eveline medium koja mi je sad bas tamna ( ona je kao Deborah 04)U trilemi sam :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije ti lako zaista :)))
      Ovako, meni se 01 u radnji učinila presvetla, ali nije, sigurno je tamnija od Garnier light, ali ako je tebi Garnier medium skoro dobra onda mi se čini da 01 ipak nije za tebe. Dakle, dilema je 02 ili 03. Možda je bolje da uzmeš 02 pa da joj dodaš tamniju kremu ako ti bude bila presvetla.

      Избриши
    2. Hvala :-) I ja sam razmisljala o toj dvojki,ali pogledacu ih jos. Mislim da ce kod nas sled.mjesec biti na snizenju, a jos cu taman dodatno iskorisiti i DM bodove. Sad ionako imam ovu novu Garnier anti age, bolje da ne gomilam previse :-)

      Избриши
    3. Ja sam vidjela u dm da imaju, ne znam gdje zivis, mozda jedino radi toga jos nije stigla.

      Meni samo ne bi odgovarala ova krema jer nema dobru prekrivenost jer mi bas treba radi nekih crvenkastih oziljaka dok akna nestaje :) Mirise super, to sam vec probala u dm-u haha :) ko parfemcic mali :) A i koza mi se tako ko i tebi masti na nekim dijelovima pa ne vjerujem da bi mi godila. Steta, bas bih htjela nesto blaze od pudera a da mi prekriva nedostatke.

      Избриши
  4. onda je meni najbolje da ostanem na lorealovoj bb kremi. imala sam priliku probati smashbox bb kremu i da se može kupiti kod nas 100% bih je kupila jer se preko neta ne isplati. kme kme kme.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ta Lorealova baš fina, samo kad ne bi oksidirala. Ta Smashbox ti je tako dobra? Ona je baš za masnu, jel da?

      Избриши
  5. Анониман15.11.12. 14:12

    sto se tice slika, evo predloga, nek budu iste sirine, za koje god dimenzije se odlucis!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15.11.12. 14:14

      tj. mozes slobodno da ih povecas da idu u ravni sa tekstom. lepse se izgledati na oko!

      Избриши
    2. Znam, jeste mnogo lepše kad su sve u istoj ravni, ali ja to jednostavno ne uspevam da podesim :( Dok sam ubacivala slike preko Bloggera išlo je sve lako, sad kako kopiram kodove sa Flickr-a nikako mi ne polazi za rukom da namestim sve isto. Sinoć sam samo na ubacivanje ovih slika potrošila više od sat vremena i ovo je najbolje šta sam postigla.

      Избриши
    3. Upravo sam shvatila šta treba da uradim da bi sve bile iste širine, gotovo :)

      Избриши
    4. Анониман15.11.12. 14:53

      polako, dok udjes u stos, samo guglaj, za svaku sitnicu postoji resenje, nije html nikakav bauk!

      Избриши
  6. Sve volimo velike slike :))
    Juce je bas gledam u Cosmo katalogu..jos na 20% popusta :)Ako nikako drugacije, bar cu da je mesam sa L'Oreal flexy-em :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ja ne volim uvek velike slike, nekada se zbog njih stranica predugo očitava, a i sporije se vrti strana kad hoću da pogledam nešto na brzinu.
      20% popusta je gre'ota propustiti :))

      Избриши
  7. Анониман15.11.12. 14:45

    Coxy ovako je odlicno, velike su slike, a opet ne i prevelike, sve se odlicno vidi :)

    Bas su razlicite ove nijanse koje imas, je l' ti se sve one nekako prilagode tenu na kraju?

    Iskreno, meni BB kreme uopste nisu privlacne, one su mi jedna od top 3 stvari koje ne bih probala (pored micelarnih i termalne vode) u smislu da im ne vidim neku posebnu svrhu.

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće onda velike slike, svi su dosad glasali za njih.
      Blago tebi što te ne privlače BB kreme, ja sam se (očito :D) baš navukla. Zapitam se i sama ponekad imaju li zaista svrhu, s obzirom da ispod njih ipak mažem kremu baš kao i ispod pudera i matiram T zonu puderom u prahu/kamenu, realno one kod mene imaju ulogu laganijeg pudera, a ne nekog novog, čudesnog proizvoda, ali eto, zabavno je isprobavati :)
      Dobro je pitanje da li mi se prilagode :D
      Garnierova je najbliža mom tenu, sa Kolistarom umem da delujem blago rozikasto što pokušavam da korigujem puderom u prahu, Deborina krema mi je pretamna, s njom izgledam blago preplanulo, ali ipak nije toliko tamna da bi se baš video prelaz ka vratu.

      Избриши
  8. Slike su divne, kristalno se sve vidi i lepo su odradjene. Sto se tice BB krema, licno nisam neki ljubitelj sada, posle isprobanja raznih, jer mojoj masnoj kozi ne odgovaraju. Mislila sam da ce u pocetku to biti Lorealova, koja fino pokriva, ali kasnije sam ustanovila da oksidise. Deborinu BB kremu sam probala u Jasminu, tada je bila na akciji i kostala je 700 i nesto. Medjutim sada je 1000 i nesto?! Obzirom da nisam bila zadovoljna njenom pokrivenoscu, nisam je ni uzela, a vidim da je i dobro, jer ja imam masnu kozu. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I mene je Lorealova razočarala samo zbog tog oksidiranja. Nisam znala da je ova Deborina u međuvremenu toliko poskupela, ja sam je uz popust kupila za 500 i nešto :O

      Избриши
  9. Kupila sam je danas i svidja mi se vec, a vidjecemo kako ce biti. :)

    ОдговориИзбриши
  10. vece slike, glasala sam :)
    ja sam skoro pala u iskusenje da je kupim pa sam se setila da garnier bb bas retko stavljam i ipak odustala :)
    odlican review, da se jos uvek razmisljam-uzela bih je bez razmisljanja posle ovog posta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) U pravu si, ne treba preterivati i nagomilavati, ja sam rešila da se obuzdam.

      Избриши
  11. Veće fotke svakako bolje :)
    Sad gledam swatch i razmišljam koji sam ja vampir da mi je i ova Collistar tamna :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće veće, svi ih žele :)
      Jesi vampir :D a ova Collistar je baš lagana, slabo pokriva i ne ostavi mnogo boje tako da je moguće da bi ti se ipak prilagodila koži.

      Избриши
  12. Već fotke uvijek! I ja sam počela veće stavljat, ljepše je i preglednije ;)

    kladim se da ćeš pokleknit i kupit novu bb kremu prije nego neku potrošiš :D
    hvala na recenziji, zanimljiva je kreme, ali ipak preskačem ovaj put.. jer sam se opskrbila sa tri nove :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno svi žele veće :)
      Hm...misliš da neću izdržati? Vrlo moguće, ali moram makar da obećam :D :D

      Избриши
  13. Анониман17.11.12. 15:20

    meni nije jasno zasto ponavljas necije reci u komentaru koji odgovaras, gomilas nepotrebno reci i onda ti recenice budu kilometarske a nista pametno ne napises. trudi se da dajes koncizne odgovore.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trudim se da svakome odgovorim najbolje što mogu, a ako se nekome moj stil ne sviđa, avaj, nikad se ni ne može svima ugoditi...

      Избриши
  14. Moram da te ispravim za svetle nijanse, ja koristim 00 Fair rose koja je znatno svetlija nego Garnier light. To me je i oduševilo kad sam videla ovu BB kremu,pošto retko mogu kod nas da nađem nešto dovoljno svetlo za sebe, ali jeste joj mana to što nestaje sa lica. Takođe, iako je miris predivan, cudi me da nešto sa oznakom 'hipoalergensko' ima tako jak miris, to je za mene minus...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? U Jasminu mi se učinila vrlo svetla, zato sam i uzela 02, ali sam posle čitala da se žene žale kako nije skroz svetla. Baš ću ponovo pogledati tester, hvala na napomeni. Hipoalergensko zaista obično podrazumeva proizvod praktično bez mirisa, srećom ja ne reagujem loše ni na jače mirise.

      Избриши
    2. Veruj mi, presvetla je :) Ja npr HM 52 mogu da nosim 2 nedelje posle mora i to je to (nažalost), a kad nanosim ovu BB, stavim je prvo na nadlanicu, pa je pomešam sa malkice Garnierove kreme, jer je sama po sebi i za kasperku poput mene previše svetla :)

      Избриши
  15. Gledala sam je pre neki dan i naravno nijanse su mi se cinile potpuno promasene, izmedju prve i druge je ogromna razlika, a prva mi se tamo na onim svetlima cinila previse svetla za mene. Sve u svemu, jos trosim Garnierovu pa mi neka nova bas i ne treba ali ova zvuci fino, mozda ce nekad doci na red.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako je i meni bilo, prva mi je delovala presvetla pa sam uzela drugu, a ova je opet daleko od moje boje. Ako izuzmemo boju rekla bih da je ova bolja od Garniera (za masnu/mešovitu), pogotovo na duže staze, nema onoliko alkohola.

      Избриши
  16. Velike slike :)
    Lep, iskrena recenzija, a bas nigde nisam procitala neku dobru za ovu kremu. Cini mi se slična sa Eveline po oosbinama, s tim sto Eveline vremeno bledi, ne skida se na ruzan nacin. Ipak cu da preskocim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od sada su velike :)
      Hvala, a realno ako ti je Eveline dobra nema smisla gomilati, čini se i meni da jesu sličan tip kreme.

      Избриши
  17. ovo je nešto što sam htela da probam, al moram ipak
    da razmislim dobro....jako sam zadovoljna sa
    Maybelline inače :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno bi ti se svidela, ali da, nakon što kupimo nekoliko BB krema počinjemo da se pitamo ima li smisla kupovati još i još :)

      Избриши
  18. Koristila sam Garier BB kremu za masnu kožu, ali mi je i ona premasna. Dakle ne znam šta da koristim za svoj masan ten od podloga i pudera. Ništa mi ne odgovara...
    Imaš li kakav predlog? :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako se meni čini na tržištu kod nas nema nijedne BB kreme koja bi bila baš za masnu kožu :( Od ovih 5 koje sam probala Garnier i Deborah su jedine koje uopšte ima smisla probati ako se ima masna koža, a ako ti je Garnier premasna verovatno ti ni Deborah ne bi bila bolja. Ne znam čime setuješ kremu, možda to može da pomogne da koža manje sija.

      Избриши
  19. Kupila sam ovu BB kremu prosle nedelje, mesovita mi je koza, i zaista nije losa. Cena joj se promenila u odnosu na ovu koju si ti stavila, sada je nesto malo preko 1000 dinara. Meni je najveca mana los izbor nijansi. Koza mi je prirodno tamnija, ali ne nesto preterano, i samo me je maaalko uhvatilo sunce, i jedino mi nijansa 05 (koja je najtamnija) odgovara vec sada, tako da ne znam kako cu je koristiti leti :/ Za sve ostalo nemam zamerke, koristila sam Maybelline pre ove koja se teze mazala, tako da sam ovom odusevljena, ako izuzmemo ponudjene nijanse :) Ovaj post i onaj u kome si uporedjivala BB kreme su mi pomogli da se odlucim koju bih kremu uzela, hvala ti na tome, mislim da nisam pogresila :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ja sam je tada kupila na akciji, bila je tek došla. Drago mi je da si imala koristi od posta :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...