Too Faced Glamour To Go II

/
23 Comments
Kupila sam ovu paleticu pre oko godinu dana i nisam imala nameru da je predstavljam na blogu jer sam mislila da je bila deo limitirane serije. Kako sam je pre tri dana videla u Sephori i to na sniženju, a sećam se da sam je i ranije viđala na stalku sa sniženim proizvodima, rešila sam da ipak napišem svoje utiske o njoj.
Paleta se sastoji od osam senki, četiri sjaja i jednog rumenila i košta 1100 i nešto dinara što je zaista niska cena za Too Faced paletu, ali, što se mene tiče, ne vredi ni toliko.

Paleta je mala, svaka senka ima po 0,82gr, sjajevi po 0,49gr, a rumenilo 3,01gr. Pakovanje je od crne plastike i ima dva nivoa, na gornjem su osam senki i malo ogledalo, a donji nivo je u vidu ladičice koja se izvlači i tu su četiri sjaja i rumenilo.
Idemo na pojedinačno predstavljanje:
Rumenilo mi se najviše sviđa u ovoj paleti. Boja mu je neobična i jako zanimljiva. U pakovanju izgleda kao boja cigle, ali na licu (bar mom) je prava koralna nijansa koja čak malo vuče i na roze. Završnica nije mat, a nema ni šljokica, baš je onako prava satenska. Srednje je pigmentovano, lako se nanosi i blenda i sasvim je pristojno postojano, dakle izdrži nekih 5-6 sati bez promene.
Što se tiče sjajeva, moram da kažem da jako ne volim sjajeve u paletama. Volim kad je sjaj u tubici i ima aplikator, pakovanja ovog tipa su mi jako nepraktična. Sjaj je nešto šta se nanosi i popravlja više puta u toku dana što znači da bih za ove sjajeve morala da nosim četkicu koju bih posle, onako umrljanu, nosila u torbici ili bih morala da ih nanosim prstom, što niti je higijenski, niti je praktično. Osim toga, sjajevi se nalaze pored rumenila i nema šanse da čestice rumenila ne završe na njima. Tekstura im je grozna, lepljiva i neprijatna za nošenje i imaju neki čudan miris, kao neki ustajali parfem (rok im nije prošao). Pigmentovanost je pristojna, postojanost takođe. Što se tiče nijansi, mogu reći da bi malo kome stajale, sve četiri su izrazito sedefaste.
Paletu sam kupila zbog senki, boje su mi se učinile lepe i vrlo nosive za svaki dan. Boje jesu lepe, ali su zapravo samo dve onakve kakve deluju u paleti. Pigmentovanost se razlikuje od senke do senke, kod nekih je baš loša, kod nekih sasvim fina. Najveća mana im je što se uuuuužasno truse. Znači kad ih stavljam senke ima svugde - po mojim obrazima, ispod očiju, na rukama, na usnama, uuuuh! To bih im nekako i oprostila, ali ove senke mi upadaju i u oči i izazivaju crvenilo pa su mi time neupotrebljive. Verovatno ne bi svačije oči tako reagovale, ali meni baš prave problem pa mi ova paletica samo stoji u ladici, ne znam zapravo šta ću s njom. Glupo mi je i da je poklonim nekom, ne mogu baš da je dam drugarici uz komentar: "Evo ti poklanjam ovu paletu, znaš, meni su od nje bile krvave oči pa evo je tebi, u zdravlju da je nosiš!" :D
Idemo na swatcheve senki, redom, prvo leve četiri pa zatim desne četiri:
Roze senka je, zapravo, duohrom, presijava se od roze do svetlo ljubičaste, ali se to slabo primeti jer je ona, kao i druge dve svetle nijanse, baš loše pigmentovana.
Maslinastozeleno-zlatna senke je po kvalitetu, a što se mene tiče i po boji, najbolja u paleti, najmanje se trusi i najintenzivnija je.
To bi bili moji utisci o ovoj paleti pa procenite da li bi vama možda odgovarala ili ćete je ipak zaobići :)



You may also like

23 коментара :

  1. Ni baza ne pomaze?
    Da znam da zaobilazim iako su boje senki divne.
    I ne znam ko smisli da stavlja sjajeve u ovakve palete..zamisli da je nosis u torbi po toplom danu i da se sve to rascedi..uzas!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, bazu uvek imam, moram sa ovakvim kapcima. Baš se mnogo razlete sa strane i upadaju u oči, muku sam mučila sa crvenilom. Znam žene kojima to nije smetalo, valjda su meni oči osetljivije.
      Sjajevi u paletama su stvarno besmislena stvar, pogotovo ako su rumenilo ili senke pored!

      Избриши
    2. Koju bazu za sjene koristiš Coxy?

      Избриши
    3. Imam ih nekoliko trenutno: Mac paintpot, UD i Too Faced.

      Избриши
    4. Sve tri, zavisi kakvi su ti kapci i koliko ti je koja dostupna. Paintpot je najsuvlja i potpuno mat, ali meni za nijansu slabije drži nego druge dve, no ja imam masne i spuštene kapke što nije lako kontrolisati. UD je verovatno najjača od ove tri, ali joj je pakovanje nezgodno, a i cela tubica se jedino može naručiti sa neta. TF dođe najjeftinija ako se sačeka sniženje, ja je volim, baš se lako razmazuje.

      Избриши
  2. Kad sam tek vidjela paletu baš mi se učinila lijepom, a sada kada si je "nahvalila" mogu reći da je ružna :-) E zato je dobro što postoje bjuti blogovi, mogu uštediti novac, ali isto tako vrlo često te natjeraju na kupnju hvaljenih proizvoda :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A senke bi verovatno nekom ipak odgovarale, boje kao boje su lepe i nosive.
      Meni blogovi i forumi koliko novca uštede na ovaj način isto toliko i izvuku jer otkrijem divne proizvode za koje nisam ni znala, a baš ih moooram imati :)

      Избриши
  3. A, ja sam se spremala da je naručim. :/ Mislim da neću, baš me sad ovo malo odbilo. Sreća za moj novčanik, ali opet me ne pušta želja za Too Faced paletama, onda ću radije uzeti jednu od onih njihovih klasičnih gdje su samo sjenila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. One klasične su skroz druga priča, stvarno su divne, kao i sve Too Faced mono senke koje sam probala. Ovo je neka mini, putna verzija palete i da je nisam kupila u Sephori pomislila bih da nije original, eto toliko se razlikuje od drugih. Nije tek tako snižena mesecima...

      Избриши
    2. svakako dobro je da si je recenzirala. te mini sigurno neću kupit, sad mi je predivna ona nova the return of sexy palette.

      Избриши
  4. I meni se najviše svidjelo rumenilo iz tvoje palete, sjajila isto nikada ne koristim ovako, nezgodno mi je. Ova tamnija sjenila su baš lijepa, al sve u svemu od njih sam očekivala više. Hvala na postu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, Too Faced paleta bi trebalo da je puno bolja. Srećno tebi u samostalnom tj duetskom blogovanju :)

      Избриши
  5. Krasne su mi boje, ali Too faced još ipak nije za moj džep. xD

    P.S. Imam giveaway pa svrati ako hoćeš. ;) http://sarasmagicalworld.blogspot.com/2012/10/giveaway-international.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod ove palete ne propuštaš mnogo :)
      Hvala!

      Избриши
  6. A bas je slatko pakovanje i lepe su boje, steta sto se senke toliko truse da naprave problem sa ocima. :/
    Rumenilo je stvarno ispalo najbolje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, stvarno šteta, senke mi vrlo retko naprave problem, ali eto, desi se i to.
      Rumenilo ću verovatno probati da izvučem iz ove palete i stavim u neku magnetnu :)

      Избриши
  7. Senke su jako lepe kao i rumenilo. Al meni se nikako ne dopadaju ti sjajevi za usne, takvo pakovanje mi deluje nehigijenski i muljavo :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, zamišljeno je kao praktična putna paletica, ali su sjajevi zapravo skroz nepraktični.

      Избриши
  8. Imam istu paletu i pigment senki je uglavnom ocajan. Cak i sa bazom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, svakako se od Too Faced palete očekivalo mnooogo više.

      Избриши
  9. znas sta ne volim u ovakvim pakovanjima ??!! To sto su rumenila tako mala, tj. ne moze lepo cetkom da se predje preko njih a da ne zakacis ostale boje koje su u blizini, i valjda zato nikad ne kupujem ovakve palete. Iako, uglavnom imaju jako lepe boje ja ih s razlogom zaobilazim i uvek me duša boli ;(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, i ovde je teško zahvatiti rumenilo, a da se ne zakače i sjajevi. Ma u principu ovakve palete nikad nisu pametan izbor, ali kad vidim sve te šarene boje i još bude sniženje ne mogu da odolim...

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...