Testiranje proizvoda

/
11 Comments
Kupila sam proizvode sa slike i rešila da ih testiram i napišem rezultate.
Tu su šampon i maska za kosu firme John Frieda iz linije Full Repair. Drugarica je baš oduševljena njihovim proizvodima, kaže da joj se kosa preporodila od kada ih koristi, doduše ona koristi liniju za plavuše. Ja sam se opredelila za Full Repair jer mi je kosa nakon mora u užasnom stanju, mogu reći da mi nikad nije bila više oštećena nego što je trenutno :( Skratiću je ovih dana neka dva-tri centimetra, ali je u groznom stanju mnogo veća dužina pa od ovog šampona i maske očekujem da makar malo ublaže upetljavanje i pomognu mi kod raščešljavanja.
U poslednje vreme koža mi se pojačano masti. Ranije su mi obrazi bili normalni, ponekad čak i suvi, a T zona masnija, ali ne preterano. Sada mi čak i obrazi ponekad deluju masno, a T zona je masnija bar tri puta :( Nešto mojoj koži očito smeta pa sam rešila da sprovedem ovaj Vichy tretman koji se sastoji od Normaderm gela za dubinsko čišćenje problematične kože, Normaderm hidratantne dnevne kreme za kožu sklonu nepravilnostima i Normaderm noćne kreme. Gel bi trebalo da uklanja nečistoće i otpušava pore i kažu da je pogodan i za osetljivu kožu. Dnevna krema sadrži LHA i salicilnu kiselinu koje čiste kožu, navodno će se poboljšanje videti već za sedam dana. Noćna krema bi trebalo da smanjuje prekomeran rad lojnih žlezda, a nakon četiri nedelje pore bi trebalo da budu skoro nevidljive. Videćemo ;)
Dakle, počela sam da koristim navedene proizvode pa nakon nekog vremena očekujte postove u kojima pišem o rezultatima. Pretpostavljam da ću šampon i masku potrošiti za oko dva meseca, a Vichy liniji ću dati bar šest nedelja da se pokaže. Da li ste vi koristili nešto od ovoga i kako ste bili zadovoljni?



You may also like

11 коментара :

  1. Ja ti već godinama koristim Vichy Normaderm liniju...u pubertetu sam ju koristila stalno i zato danas usprkos masnoj koži nemam pretjerano proširene pore :D...danas koristim dnevnu i noćnu kremu u periodu kada mi lice poludi ali obavezno koristim dobar hidratantni serum jer jako isušuje iznutra pa zato pripazi ;) .
    John Frieda "full repair" liniju također koristim dugo u fazi kada mi kosa luduje, tj upravo sada koristim šampon i regenerator...meni koža i kosa naprosto polude u prijelazu godišnjeg doba i potrebna je dodatna njega i zato sam uvjerena da nečeš požaliti ovu kupovinu jer godine korisštenja ovih proizvoda su meni uvelike pomogle. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa to je divno, hvala na podeljenom iskustvu, sad se još više radujem isprobavanju ovih proizvoda! Dobro si mi rekla za isušivanje, obratiću pažnju. A baaaaš ću biti srećna ako se i meni dobro Full Repair tako dobro pokaže :)

      Избриши
    2. Анониман29.10.12. 01:18

      Jedno pitanje, da li su proizvodi JF kupljeni u Srbiji ...

      Pozz

      Избриши
    3. Nisu, kupila sam ih u Hrvatskoj.

      Избриши
  2. Hvala ti sto si prikazala Vichy paket, jer ga vec duze vreme gledam, ali nisam sigurna bila da li da ga uzmem, doduse do sada nisam koristila njihove proizvode i onda nisam znala tacno sta da izaberem. Ako se pokaze da je dobar, a verujem da hoce, moracu da isprobam, jer mucim muku sa prosirenim porama i imam masnu kozu. xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super ako će ti iskustvo značiti :) Dnevnu kremu i gel dobila sam u okviru seta, a noćnu sam kupila zasebno, privuklo me je to za smanjenje pora i lučenja masnoće, videćemo kako će se pokazati.

      Избриши
  3. Ja sam koristila Normaderm kolekciju, gel za umivanje, tonik i dnevnu kremu... Gel i tonik i danas koristim a krema mi nikako nije prijala. Kao da koza nije mogla da je upije, ostajao mi je dobar deo na kozi koji se na dodir skidao kao kada se koza peruta posle mora...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, to ne zvuči dobro, pogotovo što ja svaki dan stavljam puder preko kreme :( Tonik nisam kupila, bilo mi mnogo sve odjednom. Javljam rezultate, nadam se da će mojoj koži ipak odgovarati.

      Избриши
    2. Jedva cekam utiske, ja sam kremu prosledila sestri i njoj je bila super... :)

      Избриши
  4. ja sam sa ovim john frieda-ovim proizvodima bila bas zadovoljna ...
    pratim te preko gfc-a ... poz iz beca!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno, nadam se da će se i kod mene dobro pokazati! Hvala :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...