Inglot Loose Powder

/
20 Comments
Shvatila sam da nisam pisala o Inglotovim proizvodima još od jula pa sam požurila da ispravim grešku :D Na red je konačno došao Inglotov puder u prahu koji je dosta hvaljen i za koga se raspituje mnogo žena i koji mi je na listi budućih postova već sto godina i nikako da ga objavim.
Mislim da je ovaj puder prva stvar koju sam kupila u Inglotu, dakle još 2010. Puder je imao i svoju papirnu kutijicu koju sam, nažalost, odavno bacila zajedno sa listom sastojaka. Kako su puderi u prahu proizvod koji ume da zada dosta muka problematičnijoj koži prilažem analizu sastojaka ovog pudera koju možete pročitati na ovom linku. Inače, puder ne sadrži parabene.
Pakovanje ima čak 30g što je zaista ogromna količina. Nije da sam samo njega koristila, ali jesam ga koristila baaaš mnogo puta i za dve godine tek sam trećinu potrošila. Svakodnevnom upotrebom trebalo bi da traje godinu i po do dve što ga čini vrlo isplativim uprkos nešto višoj ceni. Cena je za ove dve godine rasla nekoliko puta i trenutno košta 2830 dinara. Postoji petnaest nijansi, a od toga je pet sa šljokicama (to su one koje ispred broja imaju oznaku SXL). Ti puderi sa šljokicama deluju vrlo privlačno i podsetili su me na jedan sličan koji je moja majka nekada davno koristila, a ja se kao mala njime obilato zasipala :D tako da je malo falilo da kupim neku od nijansi sa šljokicama, ali sam, srećom, na vreme odustala. Kažem srećom zato što to definitivno nije puder za dan, a s obzirom na ogromno pakovanje ne bih ga potrošila ni za deset godina. Prilikom kupovine imala sam sreće da mi je fina prodavačica (jeste, ima i vrlo finih :)) sipala malo pudera u nijansi SXL3 u jednu kutijicu  i zaista je divan, šteta što njih ne proizvode u manjim pakovanjima. Što se tiče mog pudera, izabrala sam nijansu broj 15 za koju se ispostavilo da je nešto tamnija nego što mi je potrebno što ju je učinilo mojim standardnim letnjim puderom u prahu, a tokom zime ga koristim samo kad baš preteram sa svetlom nijansom tečnog pudera pa mi treba nešto da ne izgledam kao duh. Orijentacije radi, ova petnaestica bi savršeno odgovarala nijansi Boujois Healthy Mix-a broj 53.
Pakovanje je u vidu standardne kutijice sa rupicama kroz koje ispada malo pudera kada se kutijica protrese pa se onda može pokupiti četkom, a dobije se i sunđerčić koji je stvarno dobar, prala sam ga mnogo puta i izgleda kao nov. Nekada sam češće nanosila sunđerčićem, sad preferiram četku, lepše i brže rasporedi puder po licu i manje se vidi.
Utisci  o puderu:
Lako se nanosi, ne rasipa se svugde okolo i ne ostavlja fleke. Čestice su vrlo sitne i ni najmanje ne daje brašnjav izgled. Nakon nekoliko sati neće se skupiti na pojedinim delovima lica, a neće ni skliznuti. Sviđa mi se što nije težak, ima pudera u prahu/kamenu koje kad stavim preko tečnog samo se oni vide i skroz ponište efekat i završnicu tečnog pudera. Sa ovim Inglotovim to nije slučaj, nekako je prozračan i kad se stavi u maloj količini daje priliku i puderu ispod da dođe do izražaja. Što se tiče matiranja, to svakako zavisi i od onog šta stavim ispod njega (krema, prajmer, tečni puder...), ali u proseku drži T zonu pod kontrolom neka 4 sata u letnjem periodu i kad mi lice podivlja odnosno do 5-6 sati tokom zime i finije faze mog lica. Koje su mu mane? Pa zapravo ih nema, osim što sam ja pronašla bolji (i skuplji :( ) puder koji ima sve šta i ovaj i više od toga. U ovom cenovnom rangu Inglotov puder je svakako jedan od najboljih, ako ne i najbolji i svakako ga preporučujem.
Na beloj podlozi
Na ruci u baš debelom sloju
Prilažem i nekoliko slika mog šljokičastog pudera koji je po svim osobinama isti kao puder u nijansi 15, osim što ovaj ima krupnije, zlatne šljokice (kliknite na fotografije da biste ih povećali).

Debeli sloj na ruci, bez blendanja
Debeli sloj na ruci, sa delimičnim blendanjem
Nakon blendanja


You may also like

20 коментара :

  1. E sad me baš zanima koji je taj bolji i skuplji puder? :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nisam naročito originalna - Chanel Poudre Universelle Libre :)

      Избриши
    2. Znala sam, samo sam htjela potvrdu :-) nema boljeg od Chanel-a

      Избриши
  2. A koji je taj bolji ( i skuplji) ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Chanel Poudre Universelle Libre, ali je duplo skuplji, a NIJE duplo bolji.

      Избриши
  3. Ja volim pudere u prahu pa bi svakako voljela i ovaj isprobati ;)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, oni se sporo troše i u biti je dovoljno kupiti jedan godišnje maksimalno, ali kad su tako lepi pa ih je tako lepo kupovati :)))

      Избриши
  4. Odlicna recenzija!
    Inace, ja jos trosim onaj Klinikov od pre milion godina :)
    Da li mozda imas preporuke za Inglotove cetke?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Imam preporuke tj. imam četke, pogledaj oznaku Četke, samo sam o Inglotovim i pisala. Kakve te zanimaju?

      Избриши
  5. Odlicna recenzija! Mene pomalo plase veliki proizvodi. Bilo bi super kada bi ih prodavali u 3 puta manjoj kolicini po npr. 2 puta manjoj ceni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! I ja bih to volela, o da :) Ma ja bih volela i kad bi više proizvođača imalo male, probne verzije proizvoda, onako kao što ima Dr.Hauschka, bilo bi lakše da se izabere i manje bi bilo promašaja.

      Избриши
  6. aaaa, kako dobra recenzija...ja sam u posledenje vreme ekstremno zadovoljna Bourjois HB kamenim,ali bih volela više da koristim puder u prahu...ovaj Inglot ću upisati onda definitivno da pogledam. Drugarica je kupila skoro Chanel na koji si mislila, malo je reci da sam i ja bila odusevljena njime. Jeste skup, ali mislim da se isplati s obzirom na količinu...ali ako kažeš da je ovaj jeftiniji a nije lošiji, onda moram da razmislim malo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja nekako više volim pudere u prahu, lakše se doziraju, ali naravno da treba imati i kamene, makar za tašnu. Ovaj Inglotov jeste lošiji od Chanela, ali je svakako dobar puder. Chanelov je bolji, ali dva puta skuplji, a toliko bolji ipak nije. Da nisam probala taj Chanelov uživala bih u Inglotovom do zadnje trunčice :)

      Избриши
  7. Stvarno više moram probati Inglot. xD

    ОдговориИзбриши
  8. Imam nekoliko Inglot komada kozmetike a ovaj puder već duže vreme "merkam" samo nikako da dođe na red. Mislim da ću ovaj uskoro pazariti :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je jedan fin puder, ja sam ga zapostavila zbog Chanelovog, a i što je malo tamnija nijansa, ali jeste ok.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...