24.10.2012.

Collistar Magica BB


Stiglo je još nekoliko BB krema na naše tržište pa sam testirala jednu od njih, u pitanju je Collistarova Magica BB.
Prvo da pojasnim šta kod mene podrazumeva testiranje BB kreme ili pudera. Kremu mažem nekoliko dana zaredom i to na sledeći način:
dan 1: mažem kremu direktno na čistu kožu i ne stavljam nikakav puder za matiranje preko.
dan 2: mažem kremu direktno na čistu kožu, ali T zonu matiram sa malo pudera u prahu.
dan 3: mažem kremu preko dnevne kreme koja se pokazala kao dobra podloga za šminku.
dan 4: mažem kremu preko dnevne kreme koja se pokazala kao dobra podloga za šminku i T zonu matiram sa malo pudera u prahu.
dan 5: mažem kremu preko neke druge dnevne kreme.
dan 6: mažem kremu preko dnevne kreme kao prethodnog dana, ali T zonu matiram sa malo pudera u prahu.
dan 7: mažem kremu preko dnevne kreme koja se pokazala kao dobra podloga za šminku i T zonu matiram sa malo kamenog pudera.
Na ovaj način ispitam kako se BB krema ponaša na licu i odvojim uticaj drugih proizvoda na izgled same kreme.
Moglo bi se reći da mi je koža trenutno idealna za testiranje BB krema - na obrazima koža mi je normalna, na čelu i bradi umereno masna, na nosu izrazito masna, a kako sam imala gadnu prehladu deo oko nosa je isušen i ljušti se pa mogu da steknem utisak kakva bi bila i na suvoj koži :D

Idemo sad na samu kremu. Tek je došla u naše Jasmine, košta nešto oko 3300 dinara (ja sam uhvatila popust ;) i pakovanje ima čak 50ml. Postoje dve nijanse, 1 Light-Medium i 2 Medium/Deep, moja je ova svetlija.

SDC17099

SDC17100

SDC17107
SDC17108
SDC17110

Šta nam Collistar obećava:

Zahvaljujući tehnološkoj inovaciji u oblasti reflektovanja i propuštanja svetlosti pod imenom Multi-Perfection System, ova krema hvata i oblikuje svetlost, a dve različite vrste mikročestica čine kožu besprekornom i blistavom. Dodatak formuli su posebni pigmenti koji dopunjuju njeno delovanje i daju licu potpuno prirodnu boju dok se lagana, svilenkasta tekstura lako blenda i postaje druga koža. Magica BB ima vrlo posebnu teksturu koja se prilagođava svakom tipu kože stvarajući sasvim prirodnu boju. Osigurava savršenost i jednaki izgled cele kože lica, pruža energiju i sadrži antiejdž sastojke koji deluju na tkiva naše kože. Deluje protiv prvih bora, hidrira, štiti i čuva mladost naše kože.

Lista sastojaka:

SDC17104


Šta kažem ja:

Krema je prilično gusta, znatno gušća od Garnier-ove i Too Faced-ove. Ima prijatan miris, zapravo onaj tipičan miris skupljih krema (verovatno ste dosad zapazili da mi opisivanje mirisa nije na spisku talenata :D ). Što se tiče nijanse, primetila sam da se slabo spominju podtonovi kada se govori o BB kremama, valjda zato što se podrazumeva da se one prilagođavaju bolje od pudera. Ipak, očito je da je, recimo Garnier light za mešovitu i masnu  kožu žućkasta, a ova Collistar-ova je rozikasta i to ume da se primeti, bar kod mene koja sam skroz toplog podtona. Nikako ne mislim da samo dve nijanse  kreme mogu da pokriju sve nijanse kože koje žene mogu da imaju tako da mnoge kod ove BB kreme neće naći nijansu za sebe. Svetla nijansa nije previše svetla. Tamniju sam probala samo na ruci, u Jasminu, i nije mi delovala baš mnogo tamnije. Dakle, prilagođavanje nije neko i ako vam se nijansa vidno razlikuje od boje kože nemojte da računate na to da će se prilagoditi. Razmazuje se lako i suši relativno brzo, ali je završnica prirodna prema vlažnoj (dewy). Ne može se nadograđivati, stavljanje više slojeva ne bi dalo bolje pokrivanje. Pokrivanje je slabo, dakle manje nego kod Loreal-ove i mnogo manje nego kod Garnier-ove BB kreme. Od krema koje sam probala najviše me podeća na Too Faced Beauty Balm, samo što je ova Collistar-ova ipak manje masna. E sad ono najvažnije za ovakve kao što sam ja - prosijavanje. Kad je tek namažem nos mi već izgleda previše sjajno za moj ukus. Bez sumnje bi nekome sa normalnom ili suvom kožom dala lepu blistavost, ali kod mene to ne izgleda tako, nos mi jednostavno sija od samog starta, dakle bez matiranja nosa puderom u prahu ne ide nikako. T zona mi cela prosija nakon 3-4 sata, ali se prosijavanje može bolje kontrolisati nego kod Too Faced BB-a. Postojanost kreme je zaista dobra, nisam primetila da sklizne sa lica, čak ni sa masnih delova i na meni, srećom, nije oksidirala.
Da sumiram:
Krema je:
  • prijatne teksture i laka za nanošenje
  • lepo miriše
  • osveži lice
  • ima prirodnu ka vlažnoj završnici
  • slabo pokriva i ne može se nadograđivati
  • ima loš izbor nijansi, svetlija nijansa vuče na roze
  • nikako nije za masnu kožu, za mešovitu samo ako je umereno mešovita i ako volite takvu završnicu. Za normalnu i suvu kožu verujem da bi bila odlična.
  • na meni ne oksidira
  • ima SPF 20
  • pakovanje sadrži čak 50ml. Idemo na swatcheve:
SDC17113
Istisnuto na podlakticu
SDC17119
SDC17120
Deblji sloj na podlaktici pod dva različita osvetljenja

Na ovom swatchu se najbolje vidi koliko se u podtonu razlikuju Garnier za masnu/mešovitu i Collistar Magica BB:
SDC17121
Kad sam videla ovu sliku i shvatila da ja sve tri, ovako različite, nijanse mažem na lice stresla sam se i videla sebe kao jednu od onih žena sa narandžastim licem i belim vratom :D ali ne, nije baš tako, kreme se donekle prilagode, a i lice mi je tamnije nego ruke.

SDC17132

19 коментара:

  1. Baš si temeljna, svaka čast. Obezbedila si se za zimu :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ma da je samo zima, obezbedih se za naredne 3 godine barem :)

      Избриши
  2. Odlicna recenzija!
    Ja je preskacem :) sto je vreme hladnije, trebami nesto jace i masnije..i mnogo, mnogo svetlije :)
    A sto se nerviram sa izborom nijansi, to je tek druga prica..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Od mojih BB krema ova je zapravo najjača tj. teksture pre za zimu nego za topliji period jedino što stvarno nije mnogo svetla. Za baš svetlu nijansu pogledaj Deborinu najsvetliju.

      Избриши
    2. Nema. Ce se obesim. Ocu kuuuciiii da kupujem kozmetiku ko sav normalan svet :))

      Избриши
  3. Prvo velike pohvale za način testiranja, a drugo stvarno si napisala detaljan post, baš te volim čitati i obradujem se tvojim postovima ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kakve divne reči, hvala ti puno, a osećanja su uzajamna ;)

      Избриши
  4. Napisala si i sto sam mislila da me ne interesuje :) ovaj zadnji prikaz tri razlicite bb kreme bas otvori oci :) Mislim da sam ja bas za ovu srednju, collistarovu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :) Zanela sam se sa detaljima, nema šta :D
      Ako ti koža nije masnija ova krema je dobar izbor, pogotovo za hladno vreme, baš ostavlja utisak kvalitetne kreme.

      Избриши
    2. Ma joj nekako je mjesovita s tim da se na tim t-zonama zna malo vise mastit :(

      Избриши
    3. Onda najbolje da je probaš prvo na licu, ima šanse da dosta sijaš sa ovom.

      Избриши
  5. Odlican post, odradjen temeljno i svidja mi se sto si uporedjivala sa ostalim kremama. Sve pohvale!xo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Biće uskoro i pravi uporedni post o BB kremama.

      Избриши
  6. Super recenzija, ja jedva cekam taj uporedni post. Imam Garnierovu za sad i odgovara mi sve osim nijanse tako da cu svakako isprobati jos neku

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Biće prvo post o Deborinoj BB kremi pa onda uporedni pa ću se posle valjda skinuti sa BB krema :) I meni je Garnierova možda i najbolja mada mi nije ni Deborina loša.

      Избриши
  7. ja je u Trstu uzeh za 15 eur, meni se iskreno nije nešto pokazala. Inace, nisam bas presrecna sa tim bb kremama, bolji mi je jači serum da izglad lice pa puder preko nego ovo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko se sećam i ti imaš mešovitu kožu tako da verujem da ti nije bila neka, stvarno je mnogo lepša na suvoj koži.

      Избриши
  8. Obozavam Collistar, voljela bih i ovo probati. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Collistar je svakako izbacio kvalitetnu kremu, mada mislim da je najidealnija za žene preko 40-e sa suvom kožom, ali probaj je u svakom slučaju pa vidi kako će ti se svideti :)

      Избриши