Too Faced Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup

/
8 Comments


Kako su BB kreme apsolutni hit u poslednje vreme rešila sam da predstavim još jednu od njih. U pitanju je nova BB krema firme Too Faced koja se može kupiti u Sephori.
Odmah ću reći da ovaj proizvod nisam kupila već sam sud o njemu donela na osnovu dva testera koja su mi bila dovoljna za jedanaest nanošenja. Za tih jedanaest dana isprobala sam BB kremu nanesenu direktno na lice, bez ikakvog drugog proizvoda, zatim u kombinaciji sa dvema kremama, u kombinaciji sa MAC-ovim blot puderom, Chanel-ovim i Inglot-ovim puderom u prahu i to mi je bilo sasvim dovoljno za kompletan utisak o proizvodu kao i za ovu recenziju.

Šta kaže proizvođač:
Ovaj inovativni proizvod pruža koži višestruku negu kao i sve prednosti šminke u jednom jednostavnom koraku. Moćni, multivitaminski kompleks daje zdravi sjaj i poboljšava celokupni izgled kože.
1)  svetlopropusni pigmenti pružaju boju i sjaj (proizvod je dostupan u četiri nijanse - Vanilla Glow (svetla koža), Cream Glow (svetla do srednje tamne kože), Nude Glow (srednje tamna koža), Beach Glow (tamna koža),
2) multivitaminski kompleks koji usporava starenje kože ujedno priprema kožu i sprečava njeno oštećenje,
3)    formula ne sadrži ulje i hidrira kožu,
4)    ovo je hipoalergenski proizvod koji odgovara svim tipovima kože,
5)    poseduje SPF 20 i pruža zaštitu širokog spektra.
Sadrži magnezijum, kalijum, cink, kao i žen-šen i ginko bilobu. Vitamini A i E, kao i kamilica neguju kožu i čine je glatkom. Četiri divne nijanse zahvaljujući izuzetno lakom blendanju mogu da zadovolje potrebe svake kože. Proizvod se može koristiti i kao prajmer ispod tečnog pudera za bolje pokrivanje ili ispod pudera u prahu za laganiju završnicu. Proizvod je pogodan i za vegane.

Lista sastojaka:
Water, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Octyldodecyl Neopentanoate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Magnesium Chloride, Potassium Chloride, Sodium Chloride, Zinc Chloride, Lysine, Panax Ginseng Root Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Anthemis Nobilis Flower Extract, Camellia Oleifera Leaf Extract, Phytantriol, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Triethoxycaprylylsilane, Boron Nitride, Glycerin, Sodium Dehydroacetate, Palmitic Acid, Dextrin Palmitate, Sodium Hyaluronate, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Mica, Iron Oxides.

Šta kažem ja:
Nijansa koju sam koristila je Nude Glow koju sama sigurno ne bih odabrala jer čak i sada, kada mi je koža još uvek tamnija nakon mora, druga najtamnija nijansa ne bi bila moj izbor. Ipak, ovo je proizvod čija se boja neverovatno stapa s kožom. Kad je tek stavim deluje nešto tamnije nego što mi je potrebno, ali se to bukvalno za dva minuta više ne primećuje, prelaz se nigde ne vidi i izgleda odlično. Obično puderi i BB kreme na masnijem licu potamne vremenom, ali sa ovom kremom to nije slučaj. Imam utisak da bi mi praktično svaka nijansa odgovarala, toliko se dobro uklapa. Krema je srednje gustine, jako se lako maže i blenda, a nanosila sam je isključivo prstima pošto se upije u sekundi. Iako je ovo prema nazivu BB krema zapravo ima mnogo više osobina tonirane kreme (nešto više o razlikama možete pročitati ovde). Pokrivanje je slabo, ali ipak uradi ono šta ja želim – ne vide mi se tamni miteseri na nosu i koža sve skupa deluje svežije i lepše. O pokrivanju flekica i ožiljaka nema ni govora, naravno, ali u kombinaciji sa korektorom lice može izgledati besprekorno. Poređenja radi, pokriva manje i od Lorealove i od Garnierove BB kreme, ali deluje prirodnije i neupadljivije od obe. Nema baš nikakve šanse da se primeti na licu, čak bi i upućenije žene pomislile da na koži nema ništa i to je velika prednost ovog proizvoda. Što se tiče mana – da, tu je čuveni problem sa prosijavanjem. Ja, inače, ne verujem u proizvode namenjene SVIM tipovima kože. Ne može isti proizvod da odgovara, recimo, mojoj mami sa izrazito suvom, zrelom kožom i meni sa mešovitom, znatno mlađom kožom. Proizvodi namenjeni svim tipovima kože u praksi se najčešće pokažu kao proizvodi koji odgovaraju normalnoj koži, a mi sa masnijom sijamo kao disko kugle. Dakle, to je muka sa ovom BB kremom – prosijam nakon neka tri-četiri sata i to ne malo. Kao i kod Garnierove BB kreme, prosijavanje se može kontrolisati uz pomoć pudera u prahu i prajmera, ali s obzirom da ova krema košta čak šest puta više očekivala bih da je barem tri puta bolja što nije slučaj. Što se tiče sastojaka, uglavnom nisu komedogeni niti iritantni osim sastojka Potassium Chloride (kalijum hlorid) čiji je indeks komedogenosti čak 5. Proizvođač kaže da se može koristiti i kao prajmer ispod tečnog pudera što nisam probala, ali verujem da lepo izgleda, s obzirom na glatku, silikonsku teksturu ove kreme. I da rezimiram:

Zašto je volim:
  • ima prirodnu završnicu i izgleda potpuno neprimetno na licu
  • prikrije mi mitesere i učini da koža izgleda sveže i lepo
  • ne sadrži alkohol i ne isušuje kožu
  • dolazi u četiri nijanse
  • izuzetno se dobro prilagođava boji kože
  • ima dosta visok zaštitni faktor (20).

Zašto je ne volim:
  • prosijam već nakon 3-4 sata
  • ipak je više za normalnu i suvu kožu
  • prilično je skupa (cena je oko 3500, ali za pakovanje od 45ml što je 50% više od 30ml uobičajenih za ovakve proizvode).
Swatch na ruci, slikano napolju
Swatch na ruci, slikano u sobi


 


You may also like

8 коментара :

  1. ja te proizvode za sve tipove koze zaobilazim u velikom luku :) Ova najsvetlija nijansa mozda i ne bi bila losa, ali je meni licno cena previsoka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dakle nisam jedina koja ih ne voli :) Svetlija nijansa bi ti sigurno bila dobra, ova krema se ubedljivo najviše prilagođava, ali jeste preskupa i mislim da ne vredi baš toliko para.

      Избриши
  2. ;( ja bas htela da kupim ovaj proizvod, ali sa masnom kozom, nista mi onda nece ici u prilog sa njim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno je mnogo više za normalnu i suvu kožu :(

      Избриши
  3. A kad Sepfora ima samo u BG, a da je meni blikze. ;( Bas bih je probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda vredi doći do BG-a kad bude taj happy hour sledeće nedelje :)

      Избриши
  4. Анониман1.10.12. 03:28

    Sadrzi parabene tako da ne preporucujem!A dokazano je da parabeni uticu na hormone

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, sadrži parabene, kao i većina kozmetičkih proizvoda.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...