Proizvodi koje sam potrošila 3 (proizvodi za i posle sunčanja)

/
2 Comments
Prolazi polako leto, prođe i moje letovanje pa je došlo vreme za post o proizvodima koje sam koristila kao zaštitu od sunca prilikom sunčanja i za negu tela nakon sunčanja. 

Kada kupujem sredstvo za zaštitu kože prilikom sunčanja moj standardni faktor je 30, ispod toga mi se ne čini dovoljno jakim, preko toga mi je ipak preterivanje, s obzirom da nisam dete, a koža mi ne spada u najrizičniju kategoriju. Treba da napomenem i da se ja, zapravo, ne sunčam. Ne uživam u dugom izležavanju na plaži, to mi je dosadno, a nisam ni naročito luda za preplanulošću. Za mene plaža znači voda (morska, jezerska, rečna) i akcija :) Ranoranilac sam, na plaži budem pre 8 i odem oko 11 pa dođem ponovo popodne. Ovo sve ispisah da biste mogli pravilno protumačiti efikasnost proizvoda pošto bi se svakako pokazali drugačije kod nekog ko voli da ceo dan provede na plaži.

Sebamed je nemačka marka koju volim, nekako im uspeva da me ubede da su kvalitetni  i da uglavnom ne trpaju mnoštvo štetnih sastojaka u svoje proizvode. Ovaj losion (koji je ipak pre mleko nego losion), namenjen osetljivoj koži, kupila sam prvi put i košta nešto oko 1200 dinara, zavisi gde se kupi. Pakovanje ima 150 ml, može se koristiti i na licu.
Lista sastojaka:
Mleko je bele boje i srednje gustine. Razmazuje se relativno lako za ovaj tip mleka, ali ume da ostavi i bele tragove. Miris mu nije neki, više miriše kao neka medicinska krema nego kao kozmetički proizvod, no dobro, namenjeno je prvenstveno osetljivoj koži pa je logično da nisu preterivali sa parfemskim dodacima. Ne sviđa mi se osećaj kad ga namažem na lice, deluje nekako teško i sve vreme sam svesna da mi je lice nečim namazano. Kad ga mažem po telu skroz je u redu. Što se tiče zaštite, zadovoljna sam, uopšte nisam pregorela, a dobila sam jako lepu boju. Sve u svemu, ovo je jedno fino mleko koje pruža dobru zaštitu, ali mislim da ću ipak sledeće godine kupiti neko drugo. Nema ono neku posebnu manu, jednostavno nismo "kliknuli".
Pre letovanja kupila sam i sprej sa faktorom 20 grčke firme Carroten za povremene odlaske na bazen i sl. Ovakvi proizvodi redovno sadrže alkohol i nisu najmudriji izbor, ali meni se sviđa što su bezbojni i lako se nanose pa često kupim i nešto ovog tipa. Ovaj Carrotenov košta čini mi se nešto oko 700 dinara za 200 ml
Lista sastojaka:
Dakle, radi se o bezbojnom spreju koji se uz pomoć pumpice prska po telu. Sadrži alkohol pa se ne sme prskati po licu. Lako se razmazuje i upija, zapravo je dovoljno samo preći rukom i to je najbolja osobina ovakvih proizvoda. Mana mu je količina alkohola koju sadrži. Pecka na iritiranim mestima, zasuze oči ako se prska negde u blizini lica i koža ume baš da zateže. Nisam primetila ni da pruža dobru zaštitu, pregorela sam nakon dva-tri sata na bazenu, a, kao što na početku posta napisah, spadam u one koji se baš paze. Neuporedivo mi se više svideo L'orealov sprej ovog tipa tako da ovaj Carrotenov sigurno neću ponovo kupiti.
Za mazanje tela nakon sunčanja (posle tuširanja, normalno :) ) koristila sam ovај L'orealov losion u spreju. Njega sam prošle godine dobila uz sprej sa faktorom 30, ali sam ga tek ove godine iskoristila. Mislim da mu je redovna cena oko 700 dinara za 200 ml.
Lista sastojaka:
Losion je jako redak, maltene gustine mleka (onog koje pijemo) pa treba paziti kod mazanja da ne sklizne sa strane. Pumpica odlično radi, losion se lako nanosi i jako brzo upija. Vrlo je lagan, a hidratantan, jako mi je prijalo da ga namažem uveče, koža nakon njega izgleda vidno bolje i mekša je na dodir i potpuno nestane osećaj zatezanja. Kupila bih ga ponovo.
Šta ste vi koristili ovog leta? Šta treba da probam sledeće? :)


You may also like

2 коментара :

  1. Joooj, stalno mi pravis zazubice sa ovim stvarima koje si potrosila... :)

    Ucestvuj u giveaway-u... :)
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/2012/09/osvojite-pinkiebella-komad-nakita-po.html

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...