Proizvodi koje izgleda da svi vole osim mene - anti-Bourjois post :D

/
34 Comments
Očito hejterski post :D Postoji kod nas valjda nekih tridesetak proizvoda koji su opšte poznati, onih za koje je svaka žena kojoj je šminka važna stvar u životu čula i koji su aktuelni must have. Kako je to uvek slučaj, nemoguće je da postoji proizvod koji BAŠ svi vole. Ovo je prvi od (za sada) dva posta baš o tome - o jako popularnim proizvodima za koje znam da se mnoge žene kunu u njih, a koji meni ne odgovaraju. Bourjois kao marku prilično volim, ali se potrefilo da mi ne odgovaraju neki od njihovih hit proizvoda. Idemo redom:
1) Prvi je, verovali ili ne...Bourjois Healthy Mix! Ovo je, bez sumnje, kod nas najpopularniji puder drogerijskog ranga. Cena mu je hiljadu i nešto dinara, dakle prilično pristupačna, puder ima pristojno pakovanje sa pumpicom i jako prijatan miris i teksturu. Kada se tome doda da bi trebalo da odgovara svim tipovima kože i da je jedan od retkih pudera drogerijskog ranga kome polazi za rukom da izgleda kao high end puderi njegova popularnost je potpuno logična. Pitate se šta se meni onda ne sviđa :D Ovako, znam da ima žena i sa mešovitom i masnom kožom kojima je on odličan i koje uz pomoć pudera u prahu uspevaju da kontrolišu prosijavanje i uživaju u blistavom izgledu kože koji ovaj puder stvara. Nažalost, ja ne spadam u njih. Kada tek stavim puder lice mi izgleda prekrasno, sveže i blistavo. Nakon neka tri sata T zona izgleda samo odvratno masno. Eksperimentisala sam sa raznim vrstama krema koje sam mazala ispod pudera kao i sa raznim vrstama pudera u prahu i kamenu, ali dobitnu kombinaciju nisam pronašla. Povremeno ipak stavim ovaj puder, uglavnom kad idem negde na kraće i u zimskom periodu, ali je izvesno da ga neću ponovo kupiti.
2) Sledeći je Bourjois Healthy Mix Serum. Ovaj puder po efektu koji daje jako liči na Bourjois Healthy Mix, ali je blaži i lakši. Dakle, tu je blistavo svež izgled kože, tu je fina, lako razmaziva, gelasta tekstura, ali je pokrivanje nešto slabije i puder je laganiji i još manje primetan na licu. Za njega sam i pre kupovine znala da ipak više odgovara suvoj i normalnoj koži pa sam ga kupila mami. Naravno da nisam odolela da ga ne pozajmim i pamtim scenu kad sam ga namazala, oduševila se, bilo mi žao da matiram nos puderom u prahu kad je već tako dobro izgledalo i potom sam otišla kod drugarice. Kad sam stigla kod nje i pogledala se u ogledalo, znači manje od sat vremena nakon mazanja pudera, šokirala sam se. Nos mi je bukvalno izgledao kao da sam ga namazala uljem. Dakle, nije reč o malom prosijavanju nego o masnoći kakvu moja koža sama nikad ne postigne. Probala sam puder još dva-tri puta, uz matiranje zaista dobrim kamenim i puderima u prahu, ali jednostavno se ovaj serum i ja ne slažemo, prosijam ekspresno brzo i time mi je potpuno neupotrebljiv.
3) Proizvod koji baš ne volim je Bourjois Healthy Mix korektor. Ovaj proizvod pojavio se na tržištu u isto vreme kad i Healthy Mix puder i brzo je stekao popularnost. Cena mu je oko 900 dinara, tekstura vrlo gusta i kremasta pa se sporo troši što ovaj korektor čini dosta isplativim. Znam da je omiljen zato može da se koristi kako za prikrivanje podočnjaka tako i za bubuljice i slično, zatim dobro pokriva i ima relativno neutralne nijanse koje odgovaraju većini. Što se mene tiče, ne mogu da kažem da ne pokrije flekice i bubuljice, zapravo u klasi tečnih korektora spada u bolje, ali za tu namenu ima i mnogo efikasnijih, kremastih proizvoda sličnog cenovnog ranga (recimo Artdeco Camouflage Cream). Kada su u pitanju podočnjaci, ovaj korektor mi je potpuno neupotrebljiv. Kao što spomenuh, vrlo je gust i potrebna je baš mrvica da bi se podočnjaci prekrili. Pokriva stvarno dobro i kad ga tek stavim deluje lepo. Nakon dva-tri sata ovom korektoru pođe sa rukom da se toliko uvuče u bore za koje nisam znala ni da ih imam tako da izgledam deset godina starija! Takođe, od početne, neutralne prema žućkastoj, nijanse dođe do neke sivkaste i učini da mi ta regija izgleda suvo, beživotno i staro. Sto puta bolje izgledam sa vidljivim, nepokrivenim podočnjacima nego kad ih prikrijem ovim korektorom! Probala sam da namažem ispod njega masniju, jaču okoloočnu kremu, probala sam da stavim prajmer, probala sam da korektor odmah setujem puderom u prahu. Ove taktike donekle ublaže stvar, ali ne dovoljno da bih poželela da ga koristim.
4) Osećam se kao najgora hejterka kad kažem da ne volim toliko hvaljena i objektivno lepa Bourjois pečena rumenila, ali šta da radim kad je tako. Rumenila dolaze u petnaestak prekrasnih nijansi i koštaju oko 1000 dinara. Boje su odlično pogođene, završnica ima raznih i verujem da svaka žena može da pronađe neko za sebe. Kada se nanesu na lice jako lepo izgledaju, zapravo znatno skuplje nego što jesu, lako se blendaju i postojana su satima. Šta meni onda smeta? Ubija me njihovo stvrdnjavanje! Pošto su ovo pečena rumenila jako brzo upiju masnoću s lica koja se četkom prenosi na njih i formira se tvrd gornji sloj koji treba malo zagrebati da bi se rumenilo moglo ponovo koristiti. U mom slučaju to je potrebno raditi svaki, ali baš svaki put kad hoću da ga koristim i jednostavno nemam živaca, a ni vremena za to, radije se opredelim za neko čije mi nanošenje oduzme svega minut-dva. Probala sam razne tehnike - brisala ih maramicom, koristila svaki put drugu četku, koristila baš grubu četku, poprskala alkoholom itd. tako da kad baš imam želju da koristim Bourjois rumenilo to mogu i da učinim, ali, generalno, ipak mislim da i pored svoje lepote nisu vredna tolikog truda.

To bi bilo sve za ovaj post, biće ovih dana još jedan ovog tipa sa proizvodima drugih brendova. Kakvo je vaše mišljenje o ovim proizvodima? Koje proizvode vi ne volite, a čini vam se da ih svi oko vas obožavaju? 


You may also like

34 коментара :

  1. Slazem se za korektor i rumenila dok sto se tice pudera ipak spadam u one koje ih obozavaju :-)I obicni HM i HM serum su mi super i imaju odgovarajucu nijansu za moj ten.Korektor je po meni previse gust i suh za podocnjake,a za bubuljice radije koristim korekt.u stiku.Od B.rumenila sam davno odsutala,nemam volje grebati po njima,trenutno imam samo jedno.Radije kupujem pecena Deborah ili Golden Rose,ona se ne stvrdnjavaju i imaju divne boje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dakle ima nas još kojima je dosta tog stvrdnjavanja :) Baš sam srećna što se nisam zaletela i kupila više komada odjednom (a malo je falilo, boje su divne). Korektor eventualno može za devojku koja je još u tinejdžerskim godinama pa nema ni naznake od borica. Za HM verujem da su ti odlični, na normalnoj koži sigurno divno izgledaju sve vreme.

      Избриши
  2. Izgleda da imamo sličnu kožu, meni isto niti jedan od ovih proizvoda nije nimalo drag :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sudeći prema tvom odabiru proizvoda, i meni se čini da imamo :)

      Избриши
  3. Jos jedan hate glas za HM Serum. Sa ostalim stvarima sa liste nemam iskustva :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? A reklo bi se da će tebi odgovarati pošto ti koža nije masna.

      Избриши
  4. Od navedenog sam samo isprobala rumenila koja mi sama po sebi i nisu loša, dovoljno pigmentirana, širok izbor nijansi, postojana ali ona ambalaža mi je prestrašna i nisu mi draga jedino iz tog razloga...premala kutijica za rumenilo, niti s kistom prođem kako treba a samim tim ga ni ne nansem kako treba...ma ne, nisu mi draga ;) !
    lp

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da, to sam zaboravila da spomenem, i ja volim kad je kutijica veća!

      Избриши
  5. niti jedan proizvod nisam do sad probala, a nekoliko puta sam krenila sa istima na kasu i uvik bi odustala i kupila nešto drugo. sigurno imam 6. čulo :D
    a, iako obožavam rumenila, ova nisam nikad kupila baš zbog ambalaže, kako i anaviglam kaže, nekako su mini, kao mono sjenila i nemam isti doživljaj kad držim to rumenilo ili neko drugo većeg pakiranja, nije to,to. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ko zna, možda bi tebi bili dobri, stvarno ima žena koje su isprobale gomilu pudera i ipak se uvek vrate HM-u :)

      Избриши
  6. Navodno su sad rumenila nesto meksa, nadam se, posto bih volela da probam :)
    Neki vrag mi zimus nije dao da uzmem HM pa sam uzela FP kojim sam prezadovoljna.
    Razmisljala sam o HMu ove zime, al definitivno cu prvo uzeti testere, ako iskamcim prodavacicama :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo moje rumenilo je iz marta ove godine, mislim da spada u ta nova :( FP nisam probala, moguće da bi mi se svideo.

      Избриши
  7. ahahha, koliko nam se razlikuju neki utisci. HM koristim i dobar mi je, baš ga volim, al cu sad ici sa svetlijom nijansom. mislim da ce mi vise odgovarati. imam problem sa prosijavanjem al se matiram pa mu tolerisem to. Korektor je ok al za bubuljice i smorila sam se sto sam kupila sad onaj u cetkici a ne ovaj jer je ovaj meni ok. kako sam samo pogresila..a rumenila ni ja ne mogu da smislim, deluju mi previse sljokicasto i zastrasujuce iako nisu takva na licu kad ih vidim u kutijici prepadnem se skromno :DDDDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem, ovo su sve baš popularni proizvodi i u principu dobri po svojim opštim osobinama. A rumenila i nisu tako popularna kako mi se činilo, ipak nas ima dosta koje ih ne volimo :)

      Избриши
  8. joj, ja imam masnu kozu, i obozavam HM prvi :) ja ga blotujem Mat puderom, i stvarno mi drzi 10h dnaveno, bez popravke, ali stavljam na kraju sminkanja i MAC fixator, mozda je i to razlog, bas cu probati bez njega da vidim sta ce se desiti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, ja bih volela da i na meni nakon nekoliko sati izgleda onako dobro kao kad ga tek stavim, ali ne vredi :( Nisam probala sa fiksatorom.

      Избриши
  9. Meni je odlican HM, i puder i korektor. S´toga sto korektor koristim samo u toplim mesecima, jer je dosta suv. Ni meni ne pokrije 100%, ali pokrije odlicno u odnosu na moje plavo-ljubicasto-crne podocnjake.
    Serum imam, ali ga jos nisam ni otvorila :D
    Imam i jedno rumenilo. Ok je, ali nista posebno. Mogu da se nadju bolja za te pare, npr. Flormar rumenilo je i jeftinije i bolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam zadovoljna time kako mi HM korektor pokrije podočnjake, problem je što jako istakne borice i dobije neku neprirodnu nijansu. Kažeš serum nisi ni otvorila? Da ti nije vreme za 10 PP kao meni? :D

      Избриши
    2. Izgleda da jeste :D Samo sto sam ja jos krajem maja uvela embargo na kupovinu dekorative, i prekrsila tek danas sa Guerlain rumenilom (morala sam kad ga povlace). Serum sam nacela juce, i jako mi je prijao po malo hladnijem vremenu. Probacu ga jos ovih dana kad bude ova prolecno/jesenja temp pa da vidim.

      Избриши
  10. Probala sam sve ove prizvode! :D
    Dobra su mi oba pudera, imam mesovitu kozu, i ne prosijavam nesto strasno s njima. Ja ne volim mat finish, pa meni odgovaraju. Sto se tice korektora, koristim ga samo za lice ako treba nesto da popravim, a za podocnjake mi je suv i uvlaci se u borice, pa mi je Affinitone mnogo bolja varijanta. Rumenilo imam jedno, jeste malo tvrdje, sto je logicno jer je peceno, ne mogu da ga uporedjujem sa Artdeco npr, ali mi se dopada nijansa (Rose D'Or) pa ga ipak volim. :) Al' se raspisah.. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oko korektora se, znači, slažemo. Ja stvarno previše sijam sa oba ova pudera, nisu ni sve mešovite kože iste, moja valjda spada u one masnije. I moje rumenilo je upravo ta nijansa! :) Sve smo isto kupile :D

      Избриши
    2. :D
      Meni se to rumenilo jos najbolje nanosi na cetkicom koja se dobije uz njega, pa onda malo jos izblendam ovom normalnom. :) I stvarno mi je fino pigmentovano, u smislu da bas ostaje boja na licu, samo sto nije onog tipa da ga taknes cetkom i da je to dovoljno :D

      Избриши
  11. Ја тек сад прочитах ово, па је зато и коментар закаснели. :) Сама структура пудера ми одговара, имам суву кожу, али ми је сваки претаман (осим 51, кога нема у Србији), а сви у комплету превише жути. На неком блогу се девојка жалила како имају превише розе боје у себи, али ја то не видим, или сам ја исувише розе, па ни то розе није довољно розе... ала сам објаснила!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma objasnila si, bez brige :) Oni stvarno jesu jako žuti i da, nikad mi neće biti jasno zašto redovno ne uvoze svetle nijanse pudera.

      Избриши
  12. Od ovih pudera sijam kao da sam se namazala uljem.Moja boja je 56 i to je bio serum.Koji po tvom misljenju je dobar puder.Postoji jedan kremasti Max faktor u eksluzivnom pakovanju moze suv a moze i da se pokvasi dugacko zlatno pakovanje sa ogledalom sta mislis o njemu da li taj ili Siheido ili neki drugi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, i ja :( Šteta, inače su svi njihovi puderi jako fini i lepo izgledaju kad se tek stave. Ne znam kakav je taj MF, ne koristim njihove pudere već godinama. Sa Shiseido nema greške, i tečni i kremasti i kameni su im dobri, samo što nisu jeftini. Od ovih drogerijskih trebalo bi da je Rimmel 25h ok za ovakav tip kože, Catrice Photo finish takođe (ali ga nema u Srbiji), a od dugotrajnih Revlon Color stay mi je najbolji.

      Избриши
  13. Slazem se sa svakom mogucom recju koju si napisala, meni citava njihova kozmetika ne odgovara, od pudera i rumenila mi se pojavljuju neke kao potkozne bubuljicice, od senki me peku oci...a imaju tako lepe nijanseee :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je sve njihovo divno na prvu loptu, a onda me neki proizvodi razočaraju (puderi,korektor,rumenila), a sa nekim ipak nađem zajednički jezik (olovke za oči, maskare, trio senke).

      Избриши
  14. Healthy mix serum mi je otkrice godine! Koristim drugu bocicu. Imala sam najsvjetliji 51 sad imam 52 jer sam skuzila da mi je prvi ipak bio presvjetli.. Rumenilo imam 03 Brun Cuivre i imam sličan problem.. nikako ga ne mogu nanijeti i nemam zivaca svaki put gornji sloj micati.... blah!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni, nažalost, nikako nije odgovarao :( Rumenilo je već našlo novu vlasnicu, nadam se da ga ona voli više od mene :)

      Избриши
  15. Анониман18.11.13. 16:17

    Hej upravo sam pronasla tvoj blog i generalno sam odusevljena :) :) Ali ovim postom narocito! Kao da sam ga ja pisala! I ne mogu ti opisati koliko sada olaksanje osecam :) Naime, sve moje drugarice se kunu u HM, kao i ostale njihove proizvode, pa ja ispadam najgori hejter zato sto mi nista ne odgovara. Bukvalno sve, od reci do reci, je i moje iskustvo... Eto, bar nisam sama :) Pratim te i samo tako nastavi, super si! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) HM u stvari smatram divnim puderom, ali jednostavno nije za moj tip kože, valjda mi je T zona previše masna.

      Избриши
  16. Zdravo devojke,kozmetiku o kojoj pricate koristim vec godinama,od kada se tek pojavila kod nas na trzistu obozavam je,prirodna je i za svaki dan,to nije kozmetika teska i da ima veliku prekrivnu moc,pristupacna je,lagana je,a kako imam problematicno lice,mislim da sam nasla koz.za ceo zivot.Rumenila su tvrda,jer su pecena,korektor je odlican za fleke,jedino u cemu vas podrzavam to je da ni meni ne odgovara HM,ali ne moze svima sve odgovarati,ja ih obozavam,a vi ako hocete da se cementirate po pristupacnim cenama,imate MF.Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo je kad neko nađe proizvode koji mu odgovaraju, kod tebe su to Bourjois, kod mene ipak neki drugi, ne može nam svima odgovarati isto.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...