Illamasqua The Naked Strangers - Neutral Palette

/
15 Comments
Ovu paletu sam dobila od dragog za rođendan. Znam da je sada hit nova kolekcija, ali sam ipak rešila da ovoj paleti posvetim post zato što mi je baš divna i zato što muškarac koji zapamti o kom brendu maštam i potrudi se da izabere nešto ovako lepo zaslužuje da se njegovom poklonu posveti pažnja :)


Dakle, paleta je deo Illamasqua-ine kolekcije pod imenom Naked Strangers koja je letos stigla u radnje i još uvek se može kupiti. Pored ove palete, kolekciju čine i dva rumenila, kremasto (Zygomatic) i u prahu (Naked Rose), dva sjaja (Strange i Intimacy) i tri laka za nokte (s leva na desno: Monogamous, Faithful i Swinger).
Pakovanje je standardno, elegantna čvrsta crna kutijica sa ogledalom unutra. Prodavačice su u kesu stavile gomilu perja kao ukras i, iako perje generalno ne volim, ovo mi je bilo baš simpatično pa se našlo i na slikama. Ovo će (za promenu :D ) biti post sa manje priče, a više slika.
Lista sastojaka i zanimljiv tekst na ambalaži:


Idemo na senke. Paleta se sastoji od četiri senke neutralnih i vrlo nosivih boja. Iako bih se ja sama verovatno pre zalepila za neku šareniju paletu, ova koju sam dobila je daleko pametniji izbor jer je zaista koristim u raznim prilikama i može se kombinovati na mnogo načina.
Tri od četiri senke su mat što ovu paletu čini vrlo korisnom jer je po paletama ovog tipa najčešće jedna ili nijedna senka mat. Idemo redom:
1) Stealth - Illamasqua je opisuje kao creamy buttermilk, a ja bih rekla da je senka najsvetlije krem boje, na nekom tamnije kože izgledala bi čak i bela. Potpuno je mat i iznenađujuće pigmentovana, lako se nanosi i ne trusi se uopšte. Od ove tri mat senke njena tekstura je najbolja.
2) Wolf - Illamasqua kaže da je ovo rich chocolate brown, a ja je doživljavam kao klasičnu srednje braon sa crvenkastim tonom u sebi. Takođe je mat i lako se nanosi, ali je možda mrvicu manje pigmentovana od svetle senke. Kada se nanese u debljem sloju može se dobiti tamnija nijansa. Meni ovakve boje stoje i nema sumnja da ću je mnogo koristiti.
3) Obsidian - ili rich black je jedina senka iz ove palete koje me je donekle razočarala. Boja joj je zaista crna i potpuno je mat, ali je vidno manje pigmentovana nego Stealth i vrlo je nezgodna za blendanje. Nije to lako objasniti, ja za takve senke koristim izraz mrljave :D  Jednostavno treba mnogo truda da se izblenda dovoljno dobro da na očima ne izgleda kao fleka. Dobre mat crne senke su jako korisne, a ujedno i jako retke pa sam imala velika očekivanja po pitanju ove koja ipak nije u potpunosti ispunila. 
4) Vintage je senka koja se po svemu razlikuje od ostalih u paleti. Illamasqua je opisuje kao antique gold shade što je stvarno dobar opis, baš je ona prava, divna boja starog zlata. Ona jedina nije mat i najdraža mi je senka iz palete. Savršeno je pigmentovana, savršeno se blenda, ne trusi se uopšte, nisam joj pronašla nikakvu manu.
Mislim da se na sledećoj slici donekle vidi kako Obsidian ima malo problematičnu teksturu:
I još nekoliko slika pod drugačijim osvetljenjem. Da napomenem da su swatchevi bez ikakve baze.
I za kraj moje oko u krupnom planu :)


You may also like

15 коментара :

  1. Uh prekrasna je paleta, i super je što ima više mat sjenila. Nešto nisam posebno obratila pažnju na nju ranije, i sigurna sam da mi ne treba, ali je sada želim :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako mi je dobro poznat ovaj zadnji deo :))))

      Избриши
  2. Divna ti je nova paletica! Ai dragi je za svaku pohvalu... :))))

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.9.12. 19:28

    Ima li tvoj decko nekog slodobnog brata mozda? :D
    Hahaha, salim se :)) Svaka mu cast!
    Paleta je prelepa, bas mi je zao sto je njihov dolazak na nase trziste bila samo najobicnija buva :(
    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, nema :D
      A stvarno se potrudio, nema šta.
      Meni je, naravno, žao što Illamasqua ne dolazi kod nas, ali iskreno, nisam sigurna da bi ovde dobro prošli čak i da dođu :(

      Избриши
  4. Divna je paleta! A dragom svaka pohvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, praktična i lepa. Hvala :)

      Избриши
    2. Анониман16.10.12. 08:56

      ma dragi baaaaš ima ukusa!

      Избриши
  5. Svaka cast za izbor, bas je lepa paleta, sigurno ces je dosta koristiti.
    A od nijansi najlepsa mi je Vintage.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, bez nje to ne bi bilo to, baš je podigla paletu :)

      Избриши
  6. Одговори
    1. Da, mislim da ću ovu koristiti čak i kad dobijem neku novu igračku :D

      Избриши
  7. Gde može da se kupi šminka ovog brenda?


    Hvala i veliki pozdrav! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas je nema, zapravo je ima u jako malo država :( Može se naručiti sa zvaničnog sajta, a ja kupujem u Hrvatskoj, to nam je najbliže.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...