Sephora Matifying Compact Powder

/
17 Comments

Ovo je jedan brzinski post-preporuka. U našim Sephorama u toku je sniženje nekih proizvoda različitih brendova. Nađe se dosta toga interesantnog, a najviše su snizili njihove proizvode među kojima je i ovaj puder.

Ovo je Sephorin Matifying Compact Powder koji je snižen na samo 580 dinara (snižen je više od 50%) za pakovanje od 11 grama. Obično pišem o proizvodima tek nakon duže upotrebe, ali kako većini žena makar nekad treba puder za matiranje htela sam da podelim svoje utiske dok ga još ima :)

Šta kaže proizvođač:

Ovo je svilenkasti, lagani puder koji smanjuje prosijavanje. Njegova jedinstvena formula sadrži Najlon 12, sastojak koji omogućava odlično prijanjanje i dugo nošenje. Može se nanositi suv ili vlažan, u zavisnosti od pokrivenosti koju želimo da postignemo. Može se nositi preko tečnog pudera kako bi se dobilo porcelanska završnica bez vidljivih pora.

Lista sastojaka:


Šta kažem ja:
 
Puderi za matiranje, u prahu i kompaktni, neizostavan su deo moje šminke. Nema tog tečnog pudera koji, ako se dodatno ne matira, neće nakon nekoliko sati učiniti da moj nos izgleda kao namazan uljem. S druge strane, svi moji tečni puderi, odabrani u skladu sa godišnjim dobom i naneseni preko odgovarajuće kreme, uz mrvicu dobrog pudera za matiranje izgledaju odlično tokom celog radnog dana. Od kamenog pudera ili pudera u prahu očekujem da kontroliše suvišni sjaj, da izgleda što neprimetnije i prirodnije na licu i da mi ne izazove nikakve probleme na koži. Ovaj Sephorin puder bez sumnje ispunjava prva dva uslova, o trećem je rano govoriti s obzirom da ga kratko koristim, ali, sudeći prema sastavu, ne bi trebalo da bude problema.
Puder je zaista vrlo svilenkast na dodir, sa skroz sitnim česticama i miriše nekako na bebi kozmetiku :) Nanosila sam ga Sephorinom četkom sa ravno sečenim vrhom i bukvalno se ne primeti da ga imam, čak ni iz velike blizine. Nema ni govora o brašnjavom efektu, ovo je fin, diskretan puder koji se stopi sa tečnim puderom. Što se tiče moći matiranja, ja sam jako zadovoljna, bolji mi je nego što sam se nadala. Po ovakvoj vrućini on je uspeo da iskontroliše prosijavanje tokom celog radnog dana i to zaista nije ništa slabije odradio nego famozni Mac-ov Blot Powder. Koristila sam ga preko Garnierove BBkreme za mešovitu kožu i preko Clinique-ovog Even Better Makeup. Pakovanje mu je jednostavno, nekad se malo teže otvara i u principu bih volela da ima ogledalce i sunđer pošto ovakve pudere nosim u tašni, ali dobro, cena vadi stvar :)
Kada su nijanse u pitanju, problem je što nema testera (bar u Ušću nije bilo). Sephora ima oznake R (Roseé) i D (gold) za hladne/rozikaste odnosno tople/žućkaste podtonove. Moj puder je D20, postoji i jedna svetlija nijansa, a mislim da su brojevi išli do 40. Sve u svemu, ovo je odličan puder za matiranje po vrlo povoljnoj ceni pa ukoliko vam treba ovako nešto pravac Sephora! :)
Poređenje nijanse D20 sa MAC-ovim blot puderom u nijansi Medium:



You may also like

17 коментара :

  1. Coxy za brzinski post je vise nego odlican! Pohvala i za swatch-eve! Bezveze sto nema testera, pogledacu bas u Knezu. Hvala :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imas isti tip koze kao ja, tako da ga najverovatnije uzimam ;))
    Bilo bi lepo kada bi napisala recenziju i tecnih pudera koji su ti se najvise svideli :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kažu da je mešovita koža najčešća, a baš je nezgodna. Pisala sam o tri svoja tečna pudera, polako će i ostali doći na red :)

      Избриши
  3. laticabubica16.7.12. 20:52

    Uzela sam ga danas, D30, nije bilo D20 on bi mi vise odgovarao uopste, ali trenutno mi je ovaj odlican za leto. Testeri se mogu probati na velikom rafu, isti su puderi u pitanju, razlika je sto ovo pakovanje nema aplikator i ogledalce. Plus, ovo pakovanje ima 11g a ono drugo sa aplikatorom 9g :) Odlican puder, trenutno vise nego povoljan. Hvala jos jednom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, baš mi je drago što si ga našla i što ti odgovara! :)

      Избриши
  4. ja sam ga htela uzeti ali sam se smorila malkice jer ga u Knezu nije bilo...bar ne nijanse za mene..a tako sam se naostrila da bude moj :)))

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam kasno videla :(((
    Ali odlican post.. I blog! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Možda je ostao još poneki u nekoj Sephori.

      Избриши
  6. Coxy imam i D20 kao ti pa koliko je on zapravo slican mac blotu? Zato sto bih mozda uzela blot, cisto za popravku u toku dana, ali ako ovaj radi radnju onda ne znam. Ono sto meni treba je da pokupi sjaj a ne narusi sminku, doda ili skine proizvod pa ako moze kratko poredjenje ova dva:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, ne mogu reći da ovaj naruši šminku, ali je praškastiji od blota, malo je više primetan. Blot je tvrđi, onaj sunđerčić što dođe uz njega pokupi baš malo proizvoda pa se ni ne primeti, a pokupi suvišni sjaj. Rekla bih da ako se stave odmah nakon tečnog sprečavaju prosijavanje podjednako dugo, a za popravke tokom dana blot ipak dođe nešto bolji. Prednost je i što blot ima sunđerčić i ogledalo pa samo njega ubaciš u tašnu i to je to. Ako odlučiš da kupiš razmisli dobro o nijansi, ja sam naručila Medium, ali nekad mi bude baš presvetao, zato ga i ne stavljam nikad na celo lice.

      Избриши
  7. Hvala, znacio mi je odgovor :)Testiracu za pocetak d20, nisam ga ni koristila jer mi je svetliji a cini mi se i suvlji od d30, koristicu mac sundjer pa cu da vidim. Nisam jos sigurna da li da dam parice ili da se za toliko drzim blot papirica i kupim nesto drugo. Ah dileme :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije lako, nikako :) S jedne strane je isplativ jer ako ga koristis samo za popravku pudera traje baš jako dugo, mome nakon godinu i po dana nije otišla ni četvrtina, a s druge strane nije da se prosijavanje ne može fino kontrolisati i samo uz pomoć blot papirića i pudera tipa ovog Sephorinog.

      Избриши
  8. Bas tako:) Neka mi ga na wl, samo cu da mu menjam poziciju medju prioritetima hehe

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман11.9.13. 15:03

    ova stvar ima ogledalce i sundjer, u donjem delu kad se gornji poklopac jace otvori, donji deo iskoci

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, da si me samo videla nakon čitanja komentara :D Otrčala sam po puder, povlačila poklopac, ma samo što ga nisam slomila, onda uzela nož i pokušala da otvorim, pa drugi, pa uzela lampicu i proučavala puder i ne, moj nema ogledalce, moguće da je iz starije serije, a da su u nove ipak ubacili.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...