Inglot Under Eye Concealer

/
0 Comments

Prošlo je čak dva meseca od kako nisam pisala o Inglotu i krajnje je vreme da to ispravim :D Ovog puta red je došao na Inglotov korektor za podočnjake.

Korektor postoji u 10 nijansi, ali čak pet od njih nema šanse da bi odgovaralo bilo kojoj ženi bele rase, bar ne kao korektor za podočnjake. Inglotovi korektori imaju oznaku C (Cold) ukoliko su rozikasti i W (Warm) ukoliko su žućkasti ili maslinasti. Normalnim danima nemam problem sa podočnjacima, ali kada ih imam oni su braonkaste boje pa ih najbolje pokrijem korektorom koji ima roze podton. Moj je LC1 i to je najsvetlija rozikasta nijansa tako da žene sa izrazito svetlim tenom ne bi mogle da nađu nijansu za sebe. Cena mu je 1100 dinara, a dobije se 10ml proizvoda.
Šta očekujem od korektora za podočnjake:

Od korektora za podočnjake očekujem pre svega da mi se ne uvlači u borice. Džaba korektoru sva njegova moć prekrivanja i kvalitetni sastojci ako ja nakon nekoliko sati izgledam deset godina starija. Iz ovog razloga ne volim od mnogih hvaljeni Bourjois Healthy Mix. Kod njega mi ne pomažu ni dobra krema i prajmer ispod, užasnem se kad se pogledam u ogledalo i vidim duboke, urezane bore ispod očiju kakve nemam bez korektora. Radije bih izabrala podočnjake. Zatim, od korektora očekujem da oživi, a ne umrtvi okoloočnu regiju, ne volim kad taj deo lica deluje sivo i beživotno. Svakako očekujem i da pokrije podočnjake, mada, kao što već rekoh, u mom slučaju to nije jako težak zadatak.

Šta mislim o Inglotovom korektoru:

Pre svega, beskrajno me iritira njegovo pakovanje. Korektor dolazi u tubici sa vrhom koji je preširok za njegovu retku konzistenciju. Nisam baš najurednija osoba na svetu, ali svoju kozmetiku mazim i pazim, a ovaj korektor mi večito curi i prosipa se i prlja sve okolo. Podrazumeva se i da je nemoguće istisnuti malu količinu, on jednostavno lije iz tubice kao voda. Grrrrrr! Ako to zanemarim, korektor mi se sviđa. Pre svega, krajnje je lagan (kako i ne bi bio kad je toliko redak) i ne uvlači se u borice! Time me je kupio :) Pokrivanje je blago do srednjeg, ne bih ga preporučila osobama sa baš jakim podočnjacima. Suši se dosta sporo, ali kad se osuši ne mrda i ne promeni boju. Ja ga nanosim četkom (za senke) iz Urban Decay Naked palete, baš mi je zgodna, sintetička je i pokupi dovoljno proizvoda i fino ga rasporedi. Ne pecka i ne iritira okoloočnu regiju, a sa malo prajmera (ovog Sephorinog, recimo) baš osveži celokupan izgled lica. Ovo je baš pravi korektor za podočnjake i stvarno nije za pokrivanje nesavršenosti na licu.
Četkica iz Urban Decay Naked palete i Inglot Under Eye Concealer
Inglot Under Eye Concealer u nijansi LC1
I da sumiram:
Zašto ga volim:
  • Ne uvlači se u borice
  • Ne isušuje
  • Ne iritira okoloočnu regiju
  • Pokrije moje (uglavnom vrlo blage) podočnjake
  • Osveži lice

Zašto ga ne volim:
  • Jako je redak
  • Ima nepraktično pakovanje
  • Ima slab izbor nijansi
  • Ne bi pokrio jake podočnjake




You may also like

Нема коментара :

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...