Deborah Eye Pencil i Glitter Eye Pencil

/
6 Comments

Ove debele senkolovke (senke u olovci :D) mogu se već godinama naći u Liliju, Jasminu, DM-u, svugde gde se prodaje šminka marke Deborah, a ipak nikad nisam naišla na njihovu recenziju. Nisu zaslužile takav tretman :)

Deborah Milano je marka sa kojom sam uglavnom oprezna. Imaju nekoliko odličnih proizvoda, ali i nekoliko promašaja pa ne kupujem (skoro) ništa dok se prethodno ne informišem na Internetu. Ne sviđa mi se njihov sajt, za firmu koja distribuira svoje proizvode u tolike države mogli su se više potruditi, naročito kad je reč o engleskoj verziji. Ne bi ih ubilo ni da napišu sastojke proizvoda na sajtu.
Ove olovke su, zapravo, senke u olovci, mada se mogu koristiti i kao olovke, naravno. Pored toga, mogu se koristiti i kao baza za senku kako bi boja bila intenzivnija i kao takve su vrlo zanimljive pošto nema mnogo takvih proizvoda na našem tržištu. Cena im je nešto oko 700 dinara za 4 grama olovke.

Obične olovke se od šljokičastih veoma razlikuju po teksturi pa ću pisati odvojeno o njima. Obične senkolovke dostupne su u 8 nijansi (mada mi se čini da povremeno izbace još neku), mekane su, ali ne toliko da bi se lomile i mrvile i lako se nanose, prosto klize po kapku, ne mora se pritiskivati. Dosta se sporo troše. Pigmentovane su srednje (bar ova koju ja imam) i, ukoliko je stavljam kao senku potrebna mi je baza ispod (dobro, meni uvek treba kad imam kapke kao šar pej). Srednje su postojane, što znači da nisu postojane kao divne Sephorine džambo olovke, ali su sasvim dovoljno postojane da lepo izgledaju tokom prosečnog radnog dana. Moja srednje zelena olovka je broj 93.
Deborah Eyepencil u nijansi 93
Šljokičaste senkolovke kupila sam zato što su…vrlo šljokičaste. Svraka sam, znam :D Ne izlazim više po diskotekama i jedina stvar koja mi u vezi njih nedostaje jeste prilika da stavim na sebe gomilu šljokica. Ovako moram da čekam Novu godinu za puno iživljavanje, ali onda sijam kao disko kugla pa makar slavila kod kuće :D Sad ozbiljno, olovke (posebno bela) su odlična podloga za senku za takve prilike! Mogu se, svakako, koristiti i u blažoj varijanti, u uglu oka i sl. I ove olovke dostupne su u 8 nijansi, ne razmazuju se uopšte i postojanije su od običnih, a šljokice su krupne. Mana im je što su malo pretvrde pa dok se nanose šljokice grebu kapke, ali dobro, ovo i nije šminka za svaki dan. Sviđa mi se što se lako oštre. Imam olovke 01 (bela sa srebrnim šljokicama) i 02 (roze za zlatastim šljokicama).
Deborah Glitter Eyepencil u nijansi 01
Deborah Glitter Eyepencil u nijansi 02
Odozgo prema dole - 01, 02 i 93
Kako bih pokazala koliko je bela olovka super baza za senku za posebne prilike nanela sam preko nje Catrice senku 380 Carbon Bleu. Pogledajte kako je senka nanesena bez baze bezvezna, a kako dobro izgleda sa Deborah belom šljokičastom olovkom kao bazom!
Catrice 380 Carbon Bleu bez baze i preko Deborah Glitter Eyepencil 01
Što se tiče liste sastojaka, nigde je nisam našla na Internetu, jedino na samoj olovci najsitnijim slovima i to kada se odlepi nalepnica.



You may also like

6 коментара :

  1. Eeee ovo se mora probati, nisam koristila te debele olovke od srednje skole. :D Jako su dobre kad su u kombinaciji sa sjenilom, imam i ja ta Catrice mono sjenila, i nisam zadovoljna, ali vidim da sa olovkom mogu da posluze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, preko olovke svako izgleda dobro, šteta samo što se šljokice ne mogu nositi svakog dana :)

      Избриши
  2. Ja volim Sephorine jumbo mada su me i ove u par navrata mamile, narosito ova zelena, divna je boja, mislim da cu je kupiti kad-tad

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sephorine su najbolje, ali zanimljive su i ove :)

      Избриши
  3. Sephorine su super! Ja ih stalno koristim :)

    www.stills.rs

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...