Aura kozmetika

/
25 Comments

Već sam neko vreme planirala post o Aurinim proizvodima, a akcija koja je trenutno u Liliju naterala me je da požurim sa objavljivanjem. Dakle, do kraja nedelje u Liliju je u toku akcija 2+1 na Aurine proizvode (odaberu se tri proizvoda i najjeftiniji se dobije besplatno). Ponuda je zaista odlična, mnogo se više isplati nego kad daju standardne popuste pa ako imate neke Aurine proizvode na wish listi trk u Lili :) Sada je na redu priča o Aura kozmetici i moji utisci o njoj. 
Aura je jedna od retkih naših firmi koja ima svoju liniju šminke. Pored šminke imaju i farbe za kosu (koristila sam crvenu iz Velvet linije i prilično sam zadovoljna), dečiji program i nešto proizvoda za negu tela. Firma je osnovana 1996., proizvodni pogon je u Nišu, predstavništva u Beogradu i Novom Sadu, a izvozi u Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju i Bugarsku. Kada je šminka u pitanju, pokrili su skoro sve vrste proizvoda. Imaju:
1)    nekoliko vrsta lakova za nokte: V.I.P. (evo jednog kod blogokoleginice hermetic), Inches (na lepim Sonjinim noktima), She Bunny (savršeni  na justprettynails blogu), Aura Mini, Nail Beuty, Magnetic kao i preparate za negu noktiju,
2)    nekoliko vrsta senki, pojedinačno (Dark Princess, Music, Moods, Star Dust) i u paletama (Smokey Eyes i Coctails), tečne ajlajnere, nekoliko vrsta olovaka za oči, maskare (Wonder i Dramatic),
3)    nekoliko vrsta ruževa (Satin Extreme, LouLou, Nano, Sparkling Delight) i sjajeva (Level UP, Glossy, Lip Gloss, Briliant Shine) i olovke za usne koje su odlične,
4)     Perfect Cover tečni puder, puder u prahu, kompaktni puder, bronzere (Sunkiss i Sunshine, vrlo popularni), rumenila, korektore u olovci i stiku,
5)     sunđeraste aplikatore, set četkica, četku za rumenilo, rezače itd.
Što se mene tiče, Aura je firma koja je uvek bila tu negde, povremeno bih nešto i kupila, najčešće lak za nokte, ali se nisam mnogo udubljivala ni istraživala. U poslednje vreme Aura je pojačala promociju pa se tako njihove reklame nalaze po ženskim časopisima, a kako moja majka kupuje Blic Ženu na reklamu sam naletela i ja. Verujem da većina zna na koju reklamu mislim – Nije lako biti domaći proizvođač kozmetike. Tu Aura govori kako nabavlja najkvalitetnije sastojke na istim mestima kao i vodeći svetski proizvođači, ali, za razliku od njih, nema pristup širem tržištu i nema njihova sredstva za promo kampanje tako da Aura može računati samo na nas – domaće kupce. Patetično, da, ali što je najgore - na mene deluje :D Ja se stvarno trudim da kupujem proizvode domaćih proizvođača, naravno ukoliko mi odgovaraju. Sad izlazim iz standarne zone beauty bloga, ali kad pomislim koliko je kod nas malo firmi koje nešto proizvode, a ne samo trguju dođe mi beskrajno tužno i to je prvi razlog zbog koga ću kupiti Bambijevu ili Simkinu čokoladu umesto Milke. Drugi je razlog taj što su ukusnije :D Odoh ja predaleko, a htela sam da kažem da sam rešila da i Auri dam šansu. Ono šta zasad mogu sa sigurnošću da kažem je – Aura ima odlične olovke za usne! Divne su! Ne vidim zašto bih kupila neku skuplju kada su ove olovke taman prave tvrdoće (nisu pretvrde pa da moram da pritiskam usta, nisu ni premekane pa da ne mogu da ih ravnomerno nanesem), postojane, lako se oštre, ma sve pohvale! Volela bih kada bi ubacili još neku boju (fuksijastu, recimo ;) ). Koštaju 289 dinara.
Evo slika mojih olovaka:

Posle olovaka bacih se na isprobavanje ruževa i kupih od svake vrste po jed..ok, možda i dva :D
Dakle, kupih Aura LouLou ruž u nijansi 704. Ovi ruževi su Aurini najskuplji, koštaju 395 dinara, ali su definitivno i najboljeg kvaliteta. Šteta što postoji samo pet nijansi. Fino su kremasti, pristojno pigmentovani, uošte ne isušuju usne i ravnomerno se skidaju. Mana je što svih pet nijansi ostavlja skroz drugačiju boju nego što bi se to reklo kada se ruž pogleda. Ruž broj 704 je ona najklasičnija boja mesa koja bi stajala većini, a završnica je kremasta.

Aura LouLou br. 704
Nijanse Aura LouLou ruževa

Iz linije Satin Extreme kupila sam nijanse 906 Mousse i 912 Peach Passion. Ovi ruževi koštaju nešto oko 300 dinara i slabijeg su kvaliteta nego LouLou, ali su i dalje sasvim fini. Imaju baš intenzivan miris koji ne izvetri ni tokom nošenja, mirišu nekako...na grožđe. Aura kaže da su bogati prirodnim uljima i sadrže vitamin E i preventivno deluju na stvaranje bora kao i da daju besprekornu pokrivenost površine usana i ne razmazuju se. Nisu kremasti kao Loulou ruževi, tekstura im se dosta razlikuje od ruža do ruža, a dolaze u čak 26 nijansi. Nijansa 906 Mousse je jedna od mojih omiljenih svakodnevnih. Najsuvlji je od mojih Aura ruževa, boja mu je nežna sedefasto roze koja vuče na braon, na usnama je mnogo više sedefast nego na swatchu na ruci. 912 Peach Passion nema baš mnogo od breskve, više je boja mesa koja blago vuče ka breskvastoj boji, a završnica mu je kremasta i lepše se i lakše maže nego 906 Mousse.


Aura Satin Extreme ruževi - 906 Mousse i 912 Peach Passion
Nijanse Aura Satin Extreme ruževa

Nisam odolela ni slatkom pakovanju malih Nano ruževa. Oni su baš malecki što mi se i sviđa, zgodni su za tašnu, a i ovako ima šanse da ih jednom i potrošim. Koštaju 185 dinara. Miris im je isti kao kod Satin Extreme ruževa, a i tekstura je vrlo slična. Postoji 10 nijansi i svaka ima naziv po nekom svetskom gradu. Moji ruževi su 72 London i 75 Bombay. London je nijansa koja jako podseća na Satin Extreme 906 Mousse, samo malo više vuče na roze, a završnica je vrlo sedefasta. Bombay je prava letnja, upadljiva, topla koralna nijansa. Divna je boja i baš privlači pažnju. Jako podseća na Essence Stay With Me sjaj u nijansi Candy Bar.

Aura Nano ruževi - 72 London i 75 Bombay
Nijanse Aura Nano ruževa





You may also like

25 коментара :

  1. Анониман4.7.12. 14:34

    Svaka cast za post Coxy :)
    U potpunosti delim tvoje misljenje, ja imam Satin Extreme u nijansi Gispy red, savrsen za letnje dane :)
    A moram ti preporuciti njihov Sunshine bronzer u ogromnom pakovanju, toliko je dobar da nemam reci. Koristim ga i kao senku, skroz je multifunkcionalan, probaj ako budes bila u mogusnosti, trajace ti vecnost :)
    Pozdrav

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) A Sunshine svaki put pogledam pa kazem sebi da mi ne treba i da ga ne bih doživotno potrošila pa ga sledeći put opet gledam i tako :) Sad kad kažeš da je tako dobar...hm :D

      Избриши
  2. Ja sam danas vec trknula do Lilija i kupila, sta bi drugo nego - lakove! ;)
    Ali i njihovu sminku kupujem sve cesce, slazem se za olovke za usta i Nano ruzeve. Primetila sam danas da su malo poskupeli, ali i dalje to jeste pristupacna marka; takodje imam taj neki patriotizam i kupujem domace kad je dobrog kvaliteta, a Aura generalno jeste, sto kazes slabo se sta kod nas uopste proizvodi...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam odolela lakovima, mada sad razmišljam kako mi baš fali neki lep koralni...hm :)

      Избриши
  3. Sad si me naterala da kopam po neseseru :) Ima podosta Aure, ali definitivno vodi Satin Extreme 904 sweet pie - prekrasna prljavo roze - lososasta nijansa :) Sad si me zaintrigirala s' ovim olovkama za usta. Imam par za oci ali su mi pretvrde (a boje su prekrasne)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ta 904 zvuči kao nešto šta bi mi stajalo :) Za olovke za oči se slažem, suviše su tvrde, ne volim kad moram da toliko pritiskam taj deo.

      Избриши
  4. Ja obozavam njihove olovke i imam ih tri. Takodje mi fali neka fuksijasta nijansa medju njima, jer ne zelim da ih menjam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno su im super, ni meni se više ne kupuju druge, a šteta što olovke za oči nisu tako dobre.

      Избриши
  5. Odlican post, odusevljena sam, bas volim Auru. Moram da iskoristim ovu akciju, da uzmem neke lakice i mozda set cetki. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I ja se premišljam oko tog seta četki, videću ovih dana.

      Избриши
  6. Lepa kolekcija. Nisam znala da su im olovke tako dobre, svakako ću ih probati. Hvala za info!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Olovke stvarno jesu dobre, a nisu skupe i dugo traju.

      Избриши
  7. Анониман29.12.12. 18:52

    da li imaju sabloni za nokte da se kupeu liliju na karaburmi?

    ОдговориИзбриши
  8. I ja primecujem da je u poslednje vreme Aura sve bolja firma, kvalitetniji su im proizvodi nego pre. A imam njihov novi karmin Auro Nano i svidja mi se manje pakovanje ,kompaktan je, i lepo se razmazuje. Moracu da isprobam jos koji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste i ubacuju redovno nove stvari. Baš spremam post o tim Nano karminima, samo čekam lepo vreme da ih slikam na usnama :)

      Избриши
  9. Aurine lakove ne kupujem iako imaju fantasticnu cetkicu jer mislim da su precenjeni.
    One polumasne senke a la L'oreal infallible preporucujem iako ih vise nema na sajtu, a zaklela bih se da sam ih videla nedavno...?
    Moods senke imaju divan odsjaj, ja koristim br 28 kao highlighter, najlepsi koji imam <3
    Dobila sam plavi komplet od 4 senke i meni se ne svidja: slaba pigmentacija, preshimeraste, jako se lose i neravnomerno nanose.
    Imam 4 njihova shimerasta rumenila, obozavam ih i koristim i kao rumenilo, highlighter i senke.
    I najskorije otkrice mi je ono novo duo rumenilo <3 imam neku kombinaciju kao bronzer +rumenilo. Divno je, mat, pigmentovano, ne mrlja se, ne flekavi, boja je jako lepa i nosiva.(neutralna, roze-braon :D )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su njihovi lakovi u podnošljivom cenovnom rangu, taman sam toliko i spremna da platim. Uopšte se ne sećam masnih senki :O
      Nova rumenila deluju privlačno, nisam još nijedno kupila, ali baš bih mogla :)

      Избриши
  10. Анониман3.4.13. 18:48

    Aurin sunshine bronzer je definitivno moj favorit. Obozavam gaaaa! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ma znate sta, posto je kvalitet stvarno na nivou nekih drugih (da ne imenujem brendova) pre bih se odlucila za nas deomaci brend. Isprobala sam bas dosta proizvoda za usne, i svi su bili stvarno super, i par proizvoda za lice.

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман16.8.13. 19:20

    gde moze da se kupi kozmetika aura u kragujevcu i dal moze da se dobije poklon

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aurina šminka postoji u svakom Liliju, sigurna sam da ih ima i u Kragujevcu. Aura organizuje promocije u raznim gradovima, a na FB strani objavljuje lokacije: https://www.facebook.com/pages/Kozmetika-AURA/168374086535879

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...