Sephora Immediate Wrinkle Filler

/
6 Comments
Sniženja su gadna stvar za ovakve kao što sam ja. Dobro je kad čovek iskoristi sniženje da kupi proizvode koji mu trebaju po nižoj ceni, ali ja kad uđem, recimo, u Sephoru i znam da daju 30% popusta jednostavno MORAM da pronađem nešto šta želim da kupim. Tako sam postala ponosna vlasnica Sephora Immediate Wrinkle Fillera iako dotad nisam znala ni da postoji :D

Šta je ovo uopšte? Ovo malo čudo je, zapravo, jedna vrsta prajmera (biće sledeći post baš o tome). Njegova uloga je da popuni borice na licu i na taj način omogući puderu, korektoru ili šta već mažemo preko da bolje legne na lice i da se kasnije ne uvlači u borice. Ja, srećom, još uvek nemam ozbiljne bore, ali one sitne oko očiju ipak imam i sa dosta korektora imam problem što mi se nakon sat-dva uvuku u borice i učine da mi taj deo izgleda staro i isušeno. Ranije je bilo situacija da nisam ni stavljala korektor jer bih uvek radije da ljudi vide moje podočnjake nego duboke urezane bore, a takav efekat po pravilu dobijem sa recimo, Bourjois Healthy Mix korektorom. Srećom, sinulo mi je da bi mi prajmer mogao rešiti taj problem pa sam počela da ga stavljam redovno na taj deo i da, zaista deluje, koliko god suv korektor bio, neće se tako uvući u borice ako je ispod dobar prajmer. Pre nego što sam kupila ovaj Sephorin koristila sam razne prajmere u tu svrhu pa kad sam videla ovu finu kutijicu sinulo mi je da bih baš mogla da probam i jedan koji je specijalno namenjen popunjavanju bora.

Dakle, ovaj prajmer je deo Sephorine linije Tricks of the Trade, redovna cena mu je oko 1400 dinara i dobije se 12 grama proizvoda. Bele je boje, vrlo gust i kremast i jako nežan pod prstima zbog svoje silikonske osnove. Namažem ga prstima ispod očiju u najtanjem sloju i malčice sačekam da se osuši i upije. Ako se ne sačeka mogu da ostanu mrvice. Od njega koža postane savršeno meka i puder i korektor bukvalno klize po njoj. Primeti se razlika i kada se nanese on sam, bez ičega preko, cela ta regija deluje nežnije. Pokušala sam na sve načine da to uhvatim fotoaparatom i na fotografijama je maksimum koji sam postigla, uživo se ipak može bolje primetiti. Da li deluje? Da, definitivno odradi svoju ulogu, popuni borice pa se korektor ne uvlači u njih ni nakon nekoliko sati. Pretpostavljam da bi isti efekat imao i kada bi se naneo na bore bilo gde na licu. Da li bih ga ponovo kupila? Ne bih. Proizvod svakako popunjava bore, ali, realno podjednako dobro ih popune i drugi, jeftiniji prajmeri (Catrice-ov, recimo).
Sephora Immediate Wrinkle Filler
Bez (levo) i sa (desno) Sephora Immediate Wrinkle Fillerom
Bez (levo) i sa (desno) Sephora Immediate Wrinkle Fillerom


You may also like

6 коментара :

  1. Ja rekoh zaputila si se po onu smedju paletu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.6.12. 14:08

    Divno izgleda...Da li su to pocela snizenja u Sephori? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisu još, neće pre kraja juna, koliko se sećam, ja sam iskoristila sniženje za "Shopping night" :)

      Избриши
  3. Lepo izgleda. I ja jedva čekam sniženje u Sefori.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, mada bih volela da Sephora snižava cene više proizvoda nego što to radi u letnjem periodu.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...