Neutrogena vs miteseri

/
14 Comments
Odmah da upozorim da je ovo dugačak i detaljan post :)

Miteseri su mi se pojavili u T zoni u pubertetu i nikad ih se nisam u potpunosti rešila. Tokom godina koristila sam razne vrste tonika, maski, krema, poslušala razne preporuke i ništa nije naročito delovalo. Jedno vreme išla sam redovno u kozmetičke salone na čišćenje lica, a digla sam ruke kada sam shvatila da mi lice nakon dve-tri nedelje izgleda isto kao pre. Sama kozmetičarka mi je rekla da mi nikad ne bi poverovala da redovno idem na čišćenje lica da mi nije ona sama radila tretmane. Vremenom sam prihvatila da jednostavno imam jako proširene pore oko nosa i na čelu i da će se one verovatno puniti i kad budem bila baba. U krajnjoj liniji, mogla sam i gore da prođem, nisam nikada imala bubuljice ni akne, a miteseri se daju fino zakamuflirati :)

Za sve te godine eksperimentisanja samo su mi se dva proizvoda pokazala stvarno delotvornim – prvi je maska od gline (o kojoj ću pisati nekom drugog prilikom) i drugi (ok, ovde se zapravo radi o više proizvoda) su Neutrogenini proizvodi za čišćenje lica. Pisaću o proizvodima onim redom kojim sam ih koristila.
Neutrogenina linija Crveni Grejpfrut (engleski naziv je Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit) sadrži tri proizvoda - gel za umivanje, kremasti gel za umivanje i dnevni piling gel za lice. Proizvođač kaže da liniju odlikuje efikasnost u borbi protiv akni i mitesera, idealna tekstura, ugodan miris, primamljiv izgled i nežno delovanje. Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit linija prilagođena je svakodnevnoj upotrebi. Deluje osvežavajuće i stimulativno te smiruje i hladi nadraženu kožu. Proizvodi su dermatološki testirani i pogodni čak i za osetljivu kožu. Jedna od njihovih bitnih karakteristika je MicroClear tehnologija koja pruža brzo i učinkovito rešenje za čistu kožu i uključuje sastojke koji uklanjaju suvišne masnoće sa površine kože kako bi salicilna kiselina prodrla duboko u pore i uklonila mitesere i sprečila pojavu novih nesavršenosti na koži. Sadrži 100% prirodno dobijen ekstrakt grejpfruta kao i vitamin C.
Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash
Prvi proizvod koji sam kupila je gel za umivanje (pun engleski naziv je Oil-Free Acne Wash Pink Grapefruit Facial Cleanser). O njemu sam pročitala sve najbolje na nekoliko hrvatskih blogova pa sam rešila da ga isprobam. Nažalost, ova Neutrogenina linija još uvek nije stigla na naše tržište, ali verujem da jednog dana ipak hoće, ovo je deo standardne Visibly Clear kolekcije. Ima ga (kao i obično) u svim susednim zemljama i cena mu dođe nešto oko 700 dinara za bočicu od 177ml.
Ovim gelom umivala sam se svakog jutra i večeri. Pokvasila bih lice, istisnula malu količinu na ruku, protrljala ruke da napravim penu i onda time nasapunjala lice i potom ga pažljivo isprala. Gel je roze boje, proziran, prijatnog mirisa, temeljno očisti lice, ostavlja škriputavo čist osećaj, a, za razliku od mnogih sredstava koja imaju dejstvo na mitesere, ovaj ne sadrži alkohol i definitivno ne isušuje kožu. Koristila sam ga neka tri meseca bukvalno svakog dana (toliko mi je i trajala flašica) i nisam primetila nikakav negativan efekat. S druge strane, nakon neke dve-tri nedelje, primetila sam da su mi se miteseri smanjili! Oni i dalje postoje, naravno, sa porama kao što su moje pretpostavljam i da ne može drugačije, ali su nekih 50% manji sto je više nego što sam dobila sa bilo kojim drugim proizvodom! Površina nosa sada je savršeno glatka i više nemam duboke mitesere, svi su znatno sitniji i površinski i ja sam prezadovoljna! Definitivno ga kupujem ponovo! Naravno da ovaj gel neće kod svakoga imati rezultate koje je postigao kod mene, ali pošto je vrlo blag, a nije ni skup, svakome ko ima problem sa miteserima preporučila bih da mu da šansu. Žao mi je što nisam slikala svoj nos pre početka upotrebe gela jer bih onda mogla da pokažem koja je razlika u odnosu na sadašnje stanje. Neutrogena ima gel za umivanje i u standardnoj Visibly Clear liniji koji je drugačijeg sastava i koji se može kupiti i kod nas, a utiske možete pročitati ovde, na blogu makeupandmore.net.

Aktivni sastojci:
Salicilna kiselina 2%

Neaktivni sastojci:
Water, Sodium C14 16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Linoleamidopropyl, PG Dimonium Chloride Phosphate, Polysorbate 20, Anthemis Nobilis (Roman Chamomile) Flower Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract, Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Flower Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, C12 15 Alkyl Lactate, Cocamidopropyl PG Dimonium Chloride Phosphate, Polyquaternium 7, Ascorbyl Palmitate (Vitamin C), Propylene Glycol, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, PEG 120 Methyl Glucose Dioleate, PEG 80 Sorbitan Laurate, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Benzalkonium Chloride Solution, Red 40, Violet 2, Fragrance.

Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Cleansing Lotion
Sledeći Neutrogenin proizvod koji sam kupila je tonik iz linije Visibly Clear (pun engleski naziv je Visibly Clear Blackhead Eliminating Cleansing Lotion) koji se može kupiti i kod nas, u Liliju košta 575 dinara, bočica sadrži 200 ml. Ovaj tonik je baš hvaljen na dragom nam forumu, kod mnogih žena imao je isti učinak kao što je gel imao kod mene pa sam rešila da pridodam i njega gelu ne bih li pojačala efekat. Već prilikom prvog kontakta odbilo me je koliko alkohola ovaj tonik sadrži. Baš je jak alkoholni miris, kada se prinese licu bukvalno u momentu oči zapeku od jačine. Ja u principu izbegavam tonike na bazi alkohola jer mi gadno isuše kožu oko nosa, a ne doprinesu naročito smanjenju mitesera, njihov učinak bude samo privremen, fino očiste lice, ali se ono kasnije jače masti. Rizikovala sam i koristila ga uporedo sa gelom neke tri nedelje. Osim dodatnog mašćenja nosa tokom dana nisam primetila nikakav drugi efekat. Nažalost, ne mogu da zasigurno ocenim da li je učinkovit ili ne pošto sam ga koristila zajedno sa gelom koji je meni, bez sumnje pomogao. Sve u svemu, neću ga kupiti ponovo jer mi je prejak, a nije mi pojačao dejstvo gela čemu sam se nadala. Ipak, rekla bih svakoj koja ima mitesere da proba i ovaj tonik, ne košta puno pa se može rizikovati, definitivno ima dosta zadovoljnih korisnica, a u krajnjoj liniji ni za jedan proizvod ne možemo unapred biti sigurni kakav će efekat imati.

Njegova lista sastojaka:
Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Cetyl Alcohol, C12-15 Alkyl Benzoate, Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Salicylic Acid, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Chamomilla Recutita Extract, Menthyl Lactate, Cetyl Lactate, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, C12-15 Alkyl Lactate, Dimethicone, Sodium Isostearoyl Lactylate, Propylene Glycol Isostearate, Alcohol Denat, Isopropyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Lactic Acid, Benzalkonium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Phenoxyethanol, Parfum.


Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Cream Wash
Kada sam potrošila gel za umivanje iz Pink Grapefruit kolekcije poželela sam da probam i kremasto sredstvo za umivanje (pun engleski naziv je Oil-Free Acne Wash Pink Grapefruit Cream Cleanser). Ova dva proizvoda se po strukturi i sastavu potpuno razlikuju. Krem je bele boje, vrlo gust i sadrži alkohol i mentu (za efekat hlađenja), teže se ispira i stvara drugačiji osećaj na licu.  Dovoljno je istisnuti sasvim malo proizvoda pa ovo pakovanje od 177ml može da uz svakodnevnu upotrebu traje i nekoliko meseci. Kao i gel, i ovo sredstvo dobro očisti kožu, može da ukloni čak i tečni puder, ali mi ipak ne ostavlja onaj osećaj savršene čistoće kao gel. Što se tiče efekta na mitesere, nije ga imao, s tim što ovde treba da napomenem da je ipak održao onu smanjenu količinu mitesera koju sam postigla korišćenjem gela. Ne mogu da kažem da mi se ovo sredstvo ne sviđa, nije agresivno i volim što je tako kremasto, ali ipak sam zadovoljnija gelom tako da ću njega nastaviti da kupujem.

Aktivni sastojci:
Salicilna kiselina 2%

Neaktivni sastojci:
Water, Cetyl Alcohol, PPG 15 Stearyl Ether, Glycolic Acid, Steareth 21, Glycerin, Polysorbate 60, C12 15 Alkyl Lactate, Cetyl Lactate, Potassium Cetyl Phosphate, Cocamidopropyl PG Dimonium Chloride Phosphate, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Menthol, Panthenol, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Ascorbyl Palmitate, Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Peel Extract (Grapefruit), Benzalkonium Chloride, Sodium Hydroxide, Yellow 6, Red 40, Fragrance.


You may also like

14 коментара :

  1. Ja sam ih imala na nosu pre nekoliko godina. Mislim da tonik ne pomaže, samo isuši kožu (koja ponekad počne i da se guli), ali gel možda ''radi posao'' :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, tonik je i meni prejak, ali opet, neke žene na forumu rekoše da im je rešio problem sa miteserima. Gel bi verovatno odgovarao većini, makar kao nežno sredstvo za umivanje :)

      Избриши
  2. Meni je tonik bio bezveze, stvarno prejak, samo sam ga probala i sad mi stoji. Nadam se da ce uvesti kod nas ovaj sa grejpfrutom

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16.9.12. 12:11

    gde mogu da kupim ovaj roze gel neutrogena sa grejpfrutom, gde si ga ti uzela, i da li mislis da je bolji od onog standardnog narandzastog?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost, i dalje ga nema u Srbiji, ja sam ga kupila u Hrvatskoj, ima ga u svim okolnim zemljama. Nisam koristila narandžasti, ali uglavnom žene kažu da im je ovaj roze bolji.

      Избриши
  4. Da li se pojavio ovaj gel kod nas i gde?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije :( Kod nas i dalje ima samo ona klasična narandžasta kolekcija, ništa novo nam ne dolazi :(

      Избриши
  5. Анониман26.3.13. 19:52

    Bas zbog ove recenzije sam resila da potrazim liniju sa grejpfrutom.Kremasti gel za umivanje i dnevni piling sam videla u Rodi,a sva tri proizvoda mozete naci u Liliju.Ambalaza je kao na drugoj slici,po redu .:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da, znači konačno su stigli? :O Pa to je divno! Hvala na obaveštenju :)

      Избриши
  6. dobila sam vocne kiseline,od jedne drugarice,posle dva tretmana,mitiseri su nestali,ali bukvalno,a posto imam masnu kozu,i bubuljice su mi se vidno smanjile,kao i oziljci koji ostaju posle njih...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koje voćne kiseline? Mislim koje marke, kakve su, detalji :)

      Избриши
  7. nisam sigurna gde ih je ona kupila,ali su u procentima,20% i 30%,znam i da su bile mnooooooogo skupe,i da te tretmane treba raditi zimi,jer ne vole Sunce,najbolje da se posavetujes sa nekom kozmeticarkom,ali mislim da Afrodita kozmetika ima u svom asortimanu proizvode sa tim AHA kiselinama,pa mozes probati,meni su mitiseri na nosu posle dva tretmana isparili...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aha, znam da to treba raditi zimi, mislim i da se ne bih usudila da radim samostalno, svašta one mogu napraviti, ali me zanimalo koje su to tačno AHA tebi toliko pomogle. Super što si se rešila mitesera! Pogledaću šta ima Afrodita, hvala :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...