09.06.2012.

Garnier BB krema za masnu i mešovitu kožu

Garnierova BB krema (Garnier Miracle Skin Perfector all-in-one BB Cream) me je privukla čim se pojavila kod nas, ali sam, nakon temeljnog proučavanja testera i čitanja brojnih recenzija po Internetu, srećom na vreme shvatila da mi ne bi odgovarala. Uglavnom su se žene sa masnom i mešovitom kožom žalile kako im lice vrlo brzo od prirodnog, svežeg izgleda dođe do faze u kojoj sija kao da je namazano uljem, a kako je moja T zona masna odustala sam od kupovine. A onda se pojavila verzija ove kreme namenjena baš ženama sa masnom i mešovitom kožom i bilo je jasno da je to iskušenje kome neću odoleti :)

O BB kremama uopšte pisala sam u ovom postu, a o standardnoj verziji Garnierove BB kreme možete pročitati kod blogokoleginice Lene i blogokoleginice Little Bird. Ova BB krema još nije stigla na naše tržište, ali, kako se već može pronaći na srpskoj verziji Garnierovog sajta, nema sumnje da će ova krema i kod nas doći vrlo skoro. Ja sam je kupila u Hrvatskoj i cena joj je bila ista kao kod standardne verzije ove kreme tako da pretpostavljam da će i kod nas koštati isto – oko 600 dinara. 

Šta kaže proizvođač:
Proizvođač kaže da nova "sve u jednoj" BB krema za kombinovanu i masnu kožu trenutno i efikasno ispunjava sva očekivanja. Istovremeno:
  • Matira i uklanja masan sjaj kože
  • Umanjuje pore i nepravilnosti
  • Daje blistavost: ujednačen i zdrav sjaj
  • Hidrira
  • Sadrži UV zaštitu - SPF 20
Radi se o formuli bez ulja, dermatološki testiranoj i nekomedogenoj, koja trenutno kožu čini prirodno ujednačenom, blistavom i nežnom. Ovo su rezultati izvršenih testova:
Trenutni rezultati*:
  • Mat, svež izgled: 88,1%
  • Manje vidljive pore: 84,7%
  • Ublažene nepravilnosti: 76,3%
Rezultati nakon 4 nedelje**:
  • Manje masna koža
  • Smanjene pore
  • Smanjene nepravilnosti
  • Svežiji izgled kože
*samoprocena 62 učesika. **Klinički test, 42 subjekta, procena na koži nakon 4 nedelje.
 
Lista sastojaka:
Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat, Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-10, Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Squalane, Bis-Peg/PPG-14/14 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Talc, Nylon-12, Maltitol, Disodium Stearoyl Glutamate, Aluminum Hydroxide, Sorbitol, Perlite, Vaccanium Myrtillus Fruit Extract, [+/- may contain CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77491, CC 77492, CI 77499/Iron Oxides]

Garnier Miracle Skin Perfector
Šta kažem ja:

Krema dolazi u tubici koja je tanja i elegantija od tubice njihove standardne BB kreme, u količini od 40ml (standardna verzija ima 50ml!). Postoje dve nijanse, Light i Medium. U odnosu na drugu kremu više je tečna i manje gusta. Sadrži alkohol koji se baš oseća dok se krema nanosi, ali miris brzo izvetri. Lako se nanosi i razmazuje, može se čak i nadograditi na delovima lica gde je to potrebno. Svetlija nijansa je malčice tamnija od, recimo Bourjois Healthy Mixa br. 52 (navodim njega za primer pošto je većini poznat) i ne prilagođava se mnogo boji tena. Na primer, svetlija nijansa L’orealove BB kreme bi odgovarala i nijansu-dve svetlijoj i tamnijoj boji kože jer se savršeno stapa dok sa Garnierovom to nije slučaj, zaista treba da se poklopi sa bojom kože. U mom slučaju nijansa Light ima savršeno poklapanje, ali bojim se da ima dosta žena koje se neće pronaći ni u Light ni u Medium nijansi. Pokrivanje je za BB kremu zaista pristojno, potpuno mi prekrije mitesere na nosu, ali je, naravno, za neka crvenila i flekice potrebna dodatna pomoć. Kada se tek nanese lice zaista deluje osveženo i blistavo, dobije se onaj divni my skin but better efekat. Međutim, kada stavim samo nju moj nos za neka 2-3 sata sija kao uljem namazan! Na prvu loptu ovo me je baš razočaralo, očekivala sam bolju kontrolu mašćenja od kreme koja je baš namenjena masnoj i mešovitoj koži. S vedrije strane, kada stavim samo mrvicu pudera u prahu na T zonu krema ostaje skoro nepromenjena čitav radni dan što je više dobro. Želela sam proizvod koji ću moći da koristim potpuno samostalno tokom leta, ali izgleda da je to sa masnom T zonom jednostavno nemoguće. Velika prednost joj je što mi ne oksidira na licu, za razliku od L’orealove BB kreme.
Poređenje sa Bourjois Healthy Mixom :
Zašto je volim:
  • Deluje vrlo prirodno i neprimetno na licu
  • Ujednači mi ten i učini da mi lice izgleda svežije
  • Prikrije mi mitesere na nosu
  • Nijansa mi u potpunosti odgovara
  • Uopšte ne oksidira
Zašto je ne volim:
  • S obzirom da je u pitanju krema namenjena baš mešovitoj i masnoj koži, trebalo bi da T zona izdrži duže bez prosijavanja
  • Iako mi za sada koža ne izgleda isušeno, plašim se koji će efekat količina alkohola koju sadrži ova krema imati kod korišćenja na duže staze.
Sve u svemu, krema je za svoju cenu više nego pristojna, vidno ulepša lice, prosijavanje se sa malo pudera u prahu može držati pod kontrolom, a kako nije nimalo teška dobar je izbor za ove tople dane.
Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream

20 коментара:

  1. hej :) lepo si odradila recenziju, onako detaljno kako volim :)))) pa vidi, ova standardna verzija sto se prodaje kod nas,koju ja imam, isto ima alkohol denat, ali na 5 mestu, prva tri sastojka su negde u najvecoj kolicini otprilike, ali nisam primetila da mi je nesto skodilo licu, naprotiv, bas lepo hidrira, nadam se da ti neće isušivati lice. ali probala bih ovu o kojoj si pisala, svidja mi se i pakovanje vise :DDD e sad ne mogu znati kako ce mi leci dok ne probam, tako da jedva cekam da stigne. ovu moju BB ja mesam sa puderom, u minimalnoj kolicini za t-zonu i super je izum :))) nikad bolje nesto nisam smislila u poslednje vreme...hehe..

    ОдговориИзбриши
  2. Ja tu standardnu nisam probala na licu pa ne znam koliko je primetan alkohol, kod ove moje je to prvo šta se primeti kad krema počne da se maže. I ja se nadam da neće napraviti nikakvu štetu. Možda je probam u kombinaciji sa puderom, moglo bi da bude dobro ;)

    ОдговориИзбриши
  3. super ako si zadovoljna, ja imam standardnu bb garnier i nisam uopšte zadovoljna, namažem je samo da ne bude žali bože bačenih para. uzela sam svjetliju koja kad je namažem na mom licu izgleda prljavo plus od nje ja koja imam jako suvu kožu se sijam kao da imam masnu kožu da moram preko bb kreme da nanesem GR silky touch i onda na nešto ličim. zbog lošeg iskustva sa standardnom ću zaobići i ovu kremicu, sem ako neka od drugarica ne uzme pa da isprobam i uvjerim se kakva je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja jesam zadovoljna, u svemu mi je skroz ok osim što bih želela da može duže da izdrži bez prosijavanja, ali i to držim pod kontrolom. Definitivno nije za suvu kožu pa stvarno bolje da je zaobiđeš. Možda bi ti L'orealova odgovarala :)

      Избриши
    2. to mi je sljedeća stvar koju ću da probam :)

      Избриши
  4. Bas sam zeljno iscekivala da neko napise recenziju :) Bas sam se bila zagrejala, a sad vise i nisam iskreno. Mislim da cu zaobici, ako ne moze samostalno i nije neko resenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bez makar malo pudera u prahu ili kamenu u T zoni ne verujem da ikome sa masnom ili mešovitom kožom može da izdrži nekoliko sati. Ipak, pošto jeste jako lagana i lepo izgleda na licu najbolje je šta imam po ovim vrućinama :)

      Избриши
  5. Анониман13.6.12. 22.24

    Ja sam se razocarala u prvu verziju, tako da je necu kupiti, navukla me je ona njihova reklama, vise nece. Super ti je recenzija. Odlicno. Dina.

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam zasto, ali sam oduvek imala odbojnost neku prema Garnieru... Valjda je to zato sto sam koristila jednu njihovu kremu koja nije bila dobro promesana tokom pravljenja, pa koza nije mogla da je upije i bukvalno sam mogla da je skinem sa lica ko masku. Sto se tice one prve verzije BB kreme, cula sam da je nekima ostavljala fleke po licu, posle nekoliko sati od nanosenja. Sto se ove verzije tice, za masnu i mesovitu, nije mi jasno kako su mogli da stave alkohol, kad alkohol proizvodi jos vise masnoce i isusuje lice onima sa masnom kozom, a ja sam jedna od njih? Sve u svemu, odlican post! Na vreme odradjen :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Svaki proizvođač ima i nešto dobro, ova krema je sasvim ok za te pare. Potpuno se razlikuje od verzije za suvu kožu, samo je taj alkohol iritantan i ipak malo isušuje nakon duže upotrebe :(

      Избриши
  7. da li mozes da mi preporucis,neki puder u prahu,koji je za mesovitu i masnu kozu,ali da nije mnogo skup!? hvala! :) blog odlican!!

    ОдговориИзбриши
  8. Одговори
    1. Stvarno ne znam, ne kupujem kod nas online. Ove kreme ima zaista svugde po drogerijama (Lili, DM, Jasmin, Tempo...).

      Избриши
  9. Анониман9.12.13. 00.41

    Da li kada se krema nanese imate osecaj da zatvara pore,da li vam se lice znoji?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U početku ne, ali kasnije ume da stvori osećaj da se lice znoji.

      Избриши