Sephora Perfecting Cover Foundation

/
5 Comments
Sephora Perfecting Cover Foundation

Dobila sam tester za ovaj puder prošle godine, probala sam ga i svideo mi se pa sam sačekala prvo sniženje da ga kupim :) Standardna cena mu je 1590 dinara i smatram je prilično realnom s obzirom šta puder pruža.

Šta kaže proizvođač

Radi se o dugotrajnom puderu koji omogućava punu pokrivenost i stvara besprekorno gladak efekat. Njegova unapređena struktura zaglađuje površinu kože i pokriva nesavršenosti. Kako bi izravnao izražajne linije ovaj puder sadrži peptide dobijene iz semena hibiskusa. Radi dugotrajnog efekta poseduje mikrosfere koje apsorbuju sebum. Ima hidrirajuća svojstva. Ova nekomedogena formula ne sadrži parabene, mineralna ulja i sintetičke mirise i dermatološki je testirana. 
Lista sastojaka:
Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Trimethylsiloxysilicate, Polymethylsilsesquioxane, Quaternium-90 Bentonite, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Polyglyceryl-3 Polyricinoleate, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Polyglyceryl-3 Beeswax, Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Lactate, Sodium PCA, Propylene Carbonate, Hydrolyzed Hibiscus Esculentus Extract,Dextrin, Cyclohexasiloxane, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate, Potassium Sorbate, Triethoxycaprylylsilane, Glycine, Inositol, Urea, Niacinamide, Beta-Glucan, Fructose, Caprylyl Glycol,1,2-Hexanediol, Benzoic Acid. 
Šta kažem ja

Ovaj puder dolazi u 12 nijansi od kojih kod nas postoji 9 (nemamo tri najtamnije). Ima pristojno raspoređen odnos nijansi za topli i hladni podton, a sam puder se zaista iznenađujuće prilagođava boji kože. Spakovan je u plastičnu bočicu sa pumpicom sa kojom nisam imala problema i uvijen u celofan tako da se vidi da nije otvaran. Bočica sadrži 35ml. Ne sadrži parfem, ali ima dosta jak miris, nekako medicinski koji, srećom, brzo izvetri na licu.

Kupila sam najsvetliju nijansu, 05 Porcelain iako sam toplog podtona prema neutralnom zato što mi se prva sledeća nijansa učinila pretamnom i nisam pogrešila. Kad ga tek nanesem izgledam previše bleda, ali posle dva minuta puder se savršeno prilagodi i deluje potpuno prirodno. Tekstura mu je dosta čudna, u nekim momentima mi deluje malo vodenasto, a u nekim mi je previše gust. U svakom slučaju, mora se brzo nanositi jer u protivnom ostavlja štrafte po licu. Probala sam da ga nanesem bockalicom, ali  se ipak dobije bolji efekat običnom pljosnatom četkom ili prstima, valjda zato što je pomalo gumenast. Mana mu je i što prilikom nanošenja ostavlja mrvice po licu koje posle treba počistiti.
Ipak, mane ovog pudera iscrpe se prilikom nanošenja, a posle dolaze do izražaja njegovi kvaliteti. Sviđa mi se što ima prirodan finish, dakle nije skroz mat i ne umrtvi lice, a nema ni dewy finish (kao Bourjois Helthy Mix koji na meni izgleda lepo kad ga tek stavim, ali posle sat dva nestaje svež i dominira mastan izgled). Na mojoj mešovitoj koži bez ikakvog matiranja puderom u kamenu ili prahu izdrži 3-4 sata bez prosijavanja, a sa malo matiranja T zone ne prosijam čitav radni dan pa i duže. Pošto nemam jako izražene podočnjake uz ovaj puder korektor mi nije potreban. Dođe kao neka srednja kategorija– blaži je od recimo Revlonovog Color Stay ili MAC-ovog Studio Fix, a teži od Bourjois Healthy Mix-a ili Clinique Even Better Makeup pudera.
Kome ga preporučujem:

  • onima sa masnom, mešovitom i normalnom kožom, za suvu ipak nije.
  • onima koji žele srednje do jako pokrivanje sa prirodnim finish-om
  • onima koji žele dugotrajan puder koji ne deluje primetno na licu

I da sumiram:
Zašto ga volim:
  • daje licu prirodan izgled koji traje zaista dugo
  • jako se dobro prilagodi boji kože
  • bez ikakvog matiranja izdrži 3-4 sata bez prosijavanja, uz kameni puder preko nosa ne prosijava i do 10 sati
  • može se lepo dozirati (nekad stavim jedan jako tanak, a nekad na određena mesta i dva deblja sloja)
  • ne istakne suvlje delove lica
Zašto ga ne volim:
  • teško se nanosi, ume da ostavi štrafte i mrvice
  • ima pomalo neprijatan miris
  • nema nijanse za izrazito svetao ten
Nacrtala sam dve tačke na koži istim crnim flomasterom da pokažem koliko ovaj puder može da pokrije:




You may also like

5 коментара :

  1. Deluje super,javljaj da li je ok za kozu u smislu da ne izaziva bubuljice i tako to.Fantasticna recenzija proizvoda!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala :)
    Meni nije nista izazvao, kazu i da nije komedogen mada ima silikon na drugom mestu liste sastojaka.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман5.5.12. 15:13

    AAA, steta sto nije za suvu kozu :'(
    inace moooram jos jednom da te pohvalim sa izborom proizvoda, bas bas ti hvala, ove informacije i slikice su vrlo znajcajne, samo tako nastavi i sharaj :D

    pozdrav, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  4. Slazem se sa Alektom, vrlo korisan post, stvarno treba imati neki puder u kolekciji za onaj period/dane kad nam je cs pretezak (mada on meni zimi nije pretezak za svaki dan, izgledam kao bolesna bez sminke zimi, tek kad ga stavim lice dobije neku svezinu ), a opet nam treba neko prekrivanje vece od samo kamenog + korektor ili varijante penastog pudera , koji su generalno moje varijante letnjeg sminkanja, uglavnom



    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...