Olay Refreshing Toner

/
6 Comments
Ovo je moj omiljeni tonik u nižem cenovnom rangu. Koristim ga poslednje dve godine. Iz nekog razloga Olay (nemačka varijanta Olaz) kozmetike više nema kod nas i nikako mi nije jasno zašto je to tako kad ih ima u svim državama u okruženju. Spadaju u niži i srednji cenovni rang (u zavisnosti od linije proizvoda) i imaju dosta dobrih proizvoda te bi se, bez sumnje, i ovde najnormalnije prodavali.

Cena tonika je malo više od 3 evra, u zavisnosti od države. Ima ih po svim drogerijama u Hrvatskoj i Bosni, u Grčkoj ih ima u Hondosu i po hipermarketima tipa Carrefour-a itd. Pakovanje ima 200ml i meni traje oko 3 meseca.


Šta kaže proizvođač:

Olay-ov osvežavajući tonik je posebno kreiran za blago, svakodnevno čišćenje kože. Nežna formula bez alkohola koja sadrži ekstrakte krastavca i aloe efikasno odstranjuje tragove prljavštine i šminke i revitalizuje kožu bez isušivanja. Rezultat je čista, osvežena, lepa koža. Namenjen je normalnoj, suvoj i mešovitoj koži. Dermatološki testiran. Nekomedogen. Ne sadrži alkohol.

Lista sastojaka:

Aqua, Glycerin, Aloe Barbadensis, Cucumis Sativus, Panthenol, Butylene Glycol, Propylene Glycol, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, Potassium Phosphate, Isoceteth-20, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, CI 42090.

Lista sastojaka mi deluje prilično korektno iako ima par sumnjivih jer je prvih pet, dakle najzastupljeniji sastojci, dobro: voda, glicerin, aloa vera (kaktus), krastavac, pantenol.

Ovo moje je staro pakovanje, a novo izgleda ovako:
Zašto ga volim:

  • Blag je, nema alkohola i ne isušuje mi kožu
  • Nije lepljiv
  • Daje osećaj osveženog lica
  • Ima prijatan, svež miris
  • Ne izaziva mi nikakve bubuljice ni mitesere
  • Cena je više nego pristojna

Zašto ga ne volim:

  • Nema ga u Srbiji

Sve u svemu, ovo nije tonik koji pravi čuda za moje lice, ali ga fino očisti i osveži, bez ikakvog lošeg efekta i, što se mene tiče, to je sve šta od tonika i očekujem.



You may also like

6 коментара :

  1. Koristim ovaj tonik i zadovoljna sam, sto mi je najbitnije ne isusuje kozu! Voljela bih probati njihovu Regenerist liniju ali je kod nas nema :-( Dobre su im i Aqua physics kreme (odlične kao podloga za sminku).

    ОдговориИзбриши
  2. A nema Regenerist u Bosni? Mislila sam da ima, znam da sam je videla u Hrvatskoj. Aqua physics nisam jos probala, obraticu paznju.

    ОдговориИзбриши
  3. Citam odusevljeno i onda dodjem do dela, nema ga u Srbiji :D Nisam ni sumnjala :/

    ОдговориИзбриши
  4. A nema :( Ali stvarno ga ima u svim drugim zemljama i to u svakoj drogeriji, nije ga tesko naci.

    ОдговориИзбриши
  5. Olaz su najbolje kreme i serumi na svetu po meni. Izlecili me od akni, i dan danas ne mogu bez njih sto se hidratacije tice. ja ih nabavljam u nemackoj i grckoj

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su odlični, jedino me je okoloočna krema razočarala od svega šta sam probala. Ja ih kupujem u Hrvatskoj (gde nema baš svih linija) i Grčkoj.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...