Inglot rumenila

/
10 Comments

Praviću se da se ništa od opisanog u mom prethodnom postu nije desilo pa objavljujem planirani post o Inglot rumenilima :)

Pošto sam u ovom mesecu imala čak 3 (slovima: tri) posta u kojima se nije spomenuo Inglot, krajnje je vreme da to nadoknadim :D Ovog puta na red su došla rumenila.

Kada su rumenila u pitanju, smatram (ovo smatram treba čitati kao tešim se) da ih nijedna žena ne može imati previše. Kamena, u prahu, pečena, kremasta, tečna pa iskombinovana sa mat, šljokičastim, sedefastim, satenskim i ostalim finishima pa sa toplim, hladnim, neutralnim podtonovima čine da se nikako ne može stati na samo nekoliko komada kada je kombinacija tako mnogo, a ništa ne osveži i ulepša celo lice kao rumenilo.


Od kada sam prvi put ušla u Inglot bilo mi je jasno da ću pre ili kasnije morati da kupim i neko rumenilo. Kako odoleti tolikom šarenilu, kako? Junački sam se držala prvih nekoliko puta, a onda je baš bilo sniženje i baš nisu imali četku po koju sam došla i...očito da stvarno nisam imala izbora i morala sam da kupim neko rumenilce :) Koje izabrati?

Inglot ima tečna rumenila u 8 nijansi za koja sam čitala da su dobra, ali ja nekako izbegavam tečna rumenila jer treba više truda oko njihovog nanošenja, a za to najčešće nemam vremena pa sam ih zaobišla.
Ima i divna kremasta rumenila u 15 nijansi koja opet izbegavam iz gore navedenog razloga, ali verovatno ću jednom pokleknuti pred iskušenjem.
Od standardnih rumenila postoje 24 nijanse iz obične i 13 iz AMC linije (AMC= Advanced Makeup Components, nešto kao linija namenjena više profesionalcima). Pojedinačno rumenilo košta nešto oko 1000 dinara, ne sećam se baš tačne cene, pa sam se odlučila za Freedom System (palete različitih veličina u kojima sam kombinuješ boje po želji) jer dođu dosta jeftinije. Postoji paleta od 4 rumenila, za koju sam se ja odlučila, a ima i nekoliko varijanti gde se kombinuje rumenilo sa senkama.
Dakle, paleta od 4 rumenila je četvrtasta i vrlo teška, sa staklenim poklopcem koji je pričvršćen magnetima i koji se lako skida. Dolazi upakovana u crnu kutiju u kojoj je i lista sastojaka koji su u rumenilima. Paleta jako lepo izgleda, ali je pomalo nepraktična zbog težine, zbog toga je ne nosim na putovanja (ovde se ja pravim luda i ne podsećam šta se još može desiti rumenilu iz ove palete). U Freedom Systemu ima ukupno 24 nijanse rumenila, a  jedno rumenilo ima 7 grama. Cena je oko 3800 dinara, ne znam baš precizno jer je moja kupljena sa 15% popusta, a i primetila sam da Inglot povremeno menja cene za 10-20 dinara, valjda zbog kursa evra.

Pošto su rumenila često proizvod koji ume da napravi čuda po licu umesto klasične liste sastojaka prilažem listu sa analizom sa odličnog sajta cosdna.com gde se mogu proveriti kozmetički sastojci po pitanju komedogenosti, učinka, rizika po zdravlje itd. Na ovom linku je analizirana lista sastojaka jednog Inglot rumenila i može se zaključiti da ne sadrže sastojke rizične po zdravlje, ali ima par potencijalnog komedogenih pa oni koji znaju da su osetljivi na nešto od ovoga neka obrate pažnju.
E sad, konačno, moja paletica. Sniženja u Inglotu me uvek obraduju iako nisu baš spektakularna, idu od 5 do maksimalnih 20% za rođendan. Problem je što kad stave proizvode na sniženje to u praksi znači da najpopularnijih proizvoda više nema :( Iz moje palete samo je jedno rumenilo bilo moj prvi izbor, sva ostala su došla kao alternativa onima koje sam želela, ali ih nije bilo. To je izgledalo otprilike ovako Dajte mi to i to rumenilo. Nema. A to i to? Nema. A možda to i to? Nema. A kojih uopšte ima??? Na kraju, uzela sam rumenila (na slici iznad, sa leva na desno) AMC 52, AMC 59, 35 i AMC 58.

Sva 4 rumenila su baš jako pigmentovana i sporo se troše. Nijanse sa šljokicama se više truse, a šljokice umeju da se razlete po celom licu ako se ne pazi. Na mom licu ostanu nepromenjena nekih 4-5 sati, posle toga počinju lagano da blede. Ovih 7 grama po rumenilu je ogromna količina, jedna ovakva paleta bi uz svakodnevnu upotrebu trajala dobre 2-3 godine, ako ne i više.
AMC 52 je potpuno mat rumenilo, a boja mu ide od zagasite kajsijaste (kada se stavi u maloj količini) do narandzasto-braon.
Inglot AMC 52
Rumenilo br. 35 je moje omiljeno iz ove palete. U pitanju je nežna boja koja, u zavisnosti od osvetljenja, količine i kože, ide od boje šampanjca do blede rozikasto-braon. Sadrži krupne srebrne šljokice koje na licu ipak nisu ni blizu toliko primetne kako izgledaju u paleti.
Inglot 35
Slede swatchevi ove dva rumenila, nanesena prvo u debljem sloju, a posle u vrlo tankom i izblendana.
AMC 52 i 35
Rumenilo AMC 59 je prljavo roze nijansa sa sitnim srebrnim šljokicama (znatno sitnijim nego kod rumenila br. 35) koje na licu nisu toliko upadljive, samo daju sjaj, pa je rumenilo nosivo i tokom dana.
Inglot AMC 59
AMC 58 (da, ovo je ONO rumenilo) je intenzivna roze nijansa koja vuče na ljubičasto. Kada se pogleda u paleti vide se skroz sitne srebrnkaste čestice, ali rumenilo na licu izgleda potpuno mat i te čestice se uopšte ne primećuju.
Inglot AMC 58
Slede swatchevi ove dva rumenila, boje su realne, ali sama rumenila mogu baš različito da izgledaju, u zavisnosti od količine i svetlosti.
AMC 59 i AMC 58




You may also like

10 коментара :

  1. AMC 58 i AMC 59 su definitivno dva rumenila koja bih poželela u svojoj kolekciji ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.5.12. 00:48

    52 je mast hev!!!!

    Hvala Coxy puno puno :*

    Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala tebi :)
    А 52 nije od onih koje očaraju na prvi pogled, ali je zapravo multifunkcionalno i dobro se uklapa sa raznim kombinacijama.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.6.13. 23:28

    Cao, jel znas mozda kad su otprilike ti popusti kod njih? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Popust je svake godine na rođendan, to je negde u martu, bude i za Dan žena. Pored toga, standardno daju neki popust krajem leta. Bude i nešto pre Nove godine. Nisu to neki popusti, najčešće je samo 10% :(

      Избриши
  5. Dali mi mozes reci koja je cijena njihovih rumenila? :)))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam gledala u skorije vreme, ali trebalo bi da je nešto oko 1000 dinara/10 evra.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...