Inglot četke (III deo)

/
11 Comments

Četke za oči

Sledi treći i (za sada) poslednji post o Inglot četkama, ovog puta radi se o četkicama za oči.

Četkica 31T ima drvenu dršku i od sintetičke je dlake, 100% Orange Taklon, kako kaže proizvođač. Postoji četkica koja joj je identična po obliku i veličini, ali je od prirodne dlake, to je 17TL. S obzirom da je koristim za gel lajnere više mi je odgovarala varijanta od veštačke dlake. Cena joj je bila 930 dinara kada sam je ja kupila, ali čini mi se da je Inglot u međuvremenu nešto poskupeo.
Imam dve četkice ovakvog oblika, ovu i Essence četkicu za gel lajner i obe su mi dobre, svaka na svoj način. Inglotova četkica je znatno tanja i preciznija te je ona moj izbor kad treba da nanesem gel lajner, međutim pretanka je za nanošenje senke duž linije gornjeg i donjeg kapka kada dajem prednost Essence četkici.
Četkicu 10S kupila sam neplanirano, želela sam 80HP koje nije bilo, a pošto je bio popust bilo mi je žao da ne kupim neku :) Daleko od toga da je nezamenljiva, ali nisam se pokajala i ima svoju namenu. Koristim je za sitna blendanja, u situacijama kada je voljena MAC 217 prevelika, na primer kod prelaza između dve senke na samom kapku. Volela bih da je malo mekša i da su joj dlake kraće, ovako se u nekim momentima previše savija. Ima drvenu dršku, a dlaka je ponijeva. Cena joj je 1350 dinara.
Poređenje sa 4ss:
Četkica 20P je baš malecka, ne samo po dužini dlaka već je i drška vrlo kratka. Ona je umanjena verzija četkice 13P i iz nekog razloga nema je na Inglotovom sajtu. Što se mene tiče, bilo bi divno da su sve drške ove dužine pošto sam kratkovida i moram dosta da se približim ogledalu da bih videla, a pritom pazim da ne iskopam oko drškom :) Koristim je kada hoću da nanesem senku na neka manja područja, recimo kada na kapku imam 2-3 senke koje se nastavljaju jedna na drugu. Ima drvenu dršku i od prirodne je dlake. Cena joj je 620 dinara.



You may also like

11 коментара :

  1. I ja imam 31 T, super mi je za lajner, ali planiram da uzmem i njihovu iglicastu za istu svrhu..a 4ss je ogromna!

    ОдговориИзбриши
  2. Razmisljala sam i ja i o iglicastoj, ali se trudim da se obuzdam, barem do nekog popusta :) A 4ss je zaista ogromna, ne znam zasto je svrstavaju u cetke za oci.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман2.5.12. 13:40

    Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, greškom sam izbrisala Alektin komentar u kome pita da li bih pre izabrala 4ss ili 6ss i sad ne umem da ga vratim :(
      Ako neko zna kako da vratim izbrisani komentar bila bih vrlo zahvalna.
      Alekta, izviiiiiiiini :(
      Sad odgovor: meni je 4ss savršena za ono za šta je koristim tj konturisanje, za oči mi je prevelika tako da bih u slučaju da mi treba za oči kupila ipak 6ss. Sećam se sa foruma da ju je Zeke baš hvalila kao odličnu četkicu za blendanje.

      Избриши
  4. Анониман2.5.12. 19:30

    Hehehe, opusteno, ko radi taj i gresi :)

    hvala ti puno na uporedjivanju, definitivno ce onda biti 6SS (za pocetak) :)

    Alekta ;D

    ОдговориИзбриши
  5. uh, baš volim ove korisne postove pogotovo kad razmišljam nešto da kupim.
    baš mi treba malena četkica za nanošenje senki, nešto baš kao ova 2oP,
    mada sam razmišljala i o još nekim Inglot četkama. Korisni postovi, hvala!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicni savjeti,ja imam dosta M.A.C cetkica ali zelio sam da uzmem neke od Inglota,buduci da radim kao sminker svaka cetkica je dobro dosla ! Pozdrav dame

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, naravno da treba imati dosta četkica, svaka dobro dođe u nekom momentu :)

      Избриши
  7. Анониман21.2.13. 20:41

    ja ovu veliku koristim za oci, ali mislim da je u pitanju samo na sta se naviknes...u svakom slucaju za highlight-er bih koristila neku jos vecu-mada najvise volim za to svoje prste-sto potvrdjuje da je sve stvar navike..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa jeste, stvar je navike, a verovatno donekle i veličine očiju. U poslednje vreme za hajlajter mi je najbolji drugi kraj Inglotove četke za rumenilo, baš mi je taman prave veličine i oblika.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...