Catrice za početnike (I deo)

/
15 Comments

Ove nemačke kozmetičke marke i dalje nema u Srbiji, na veliku žalost mnogih među kojima sam i ja. Nikako mi nije jasno zašto nikom od distributera još nije palo na pamet da uveze ovaj brend koji bi sigurno brzo našao svoje mušterije jer ima povoljne cene, pristojan kvalitet i prati trendove. No dobro, ovaj post sam zamislila kao mini vodič za žene iz Srbije koje nisu dobro upoznate sa Catrice asortimanom da im pomogne da se izbore sa divnim šarenilom kada stanu pred štand :)

Catrice šminka je vrlo dostupna, ima je bukvalno u svim državama u okruženju (Crna Gora, Bosna, Hrvatska, Mađarska, Rumunija itd.) po standardnim drogerijama. Šminka spada (uglavnom) u niži cenovni rang i najbliža je, po stilu i kvalitetu, Essence šminki. Kao i Essence, imaju standardni asortiman i mesečne limitirane kolekcije (koje nekad umeju i da zaobiđu zemlje iz okruženja). Šminka se ne testira na životinjama.

Krenuću sa predstavljanjem onoga šta mislim da najviše zaslužuje pažnju.

Četke:
Pre svega treba obratiti pažnju na Smokey Eyes Brush. Četka je dvostrana, jedna strana je namenjena blendanju, druga se može koristiti za iscrtavanje očiju senkom i zaista je više nego pristojan proizvod za male pare.
Sledeća koju ne treba propustiti je Gel Eye Liner Brush. Ovo je, takođe, dvostrana četkica, jedna strana je namenjena nanošenju gel lajnera, iskošena je radi lakšeg pristupa i ima vrlo tanak vrh, a na drugoj strani je kosa, tanka četkica za senku ili gel lajner.
Proizvodi za lice:
Sledeći na listi bio bi Prime and Fine Smoothing Refiner. Ovo je klasični prajmer, bez ulja, na bazi silikona, koji zagladi lice i popuni pore. Na ovaj način nanošenje pudera je olakšano, prosto klizi po licu, bolje "legne" na kožu i celo lice izgleda lepše. Sasvim korektan prajmer za te pare (dođe negde oko 550 dinara), samo ne treba od njega očekivati pomoć kod matiranja. Prajmeri su obično gelaste teksture, ali ovaj je baš kremast i gust. Pošto je ovakvih proizvoda najmanje na tržištu prilažem i svoje swatcheve kako bi se stekao bolji utisak:
Catrice - Prime And Fine Smoothing Refiner
Kada su puderi u pitanju, Photo Finish 18h Liquid Foundation od mene dobija najbolje ocene. Mogu čak da kažem da mi je ovo najbolji puder u niskom cenovnom rangu (cena mu, u zavisnosti od države, dođe manje od 500 dinara) i glavni svakodnevni puder za kojim posegnem tokom zime. Dugotrajan je, matira, a ne umrtvi lice, ne istakne (ok, bar ne mnogo) suve delove, lepo se nanosi. Puder je na bazi silikona, tekstura mu je vrlo kremasta i gusta, pokrivanje srednje do jačeg. Ima baš jak miris koji se oseti i kasnije. Za toplije vreme ipak je pretežak, a postoji samo 5 nijansi pa to može biti problem (ja sam se savršeno pronašla u nijansi 010 Sand Beige koja bi odgovarala toplijem, ali i neutralnom podtonu, s obzirom da ne vuče baš mnogo na žuto).
Catrice Photo Finish - 010 Sand Beige
Izblendano na ruci
Poređenje sa drugim puderima na beloj podlozi
Poređenje sa drugim puderima na koži
Nisam lično probala, ali sam na dosta mesta pročitala da su žene zadovoljne i njihovim penastim puderom Matt Mousse Make up koji bi trebalo da je dosta sličan Essence-ovom penastom puderu.
Duo rumenila su ono šta nikako ne treba preskočiti, tvrdim da bi se svaka žena pronašla makar u jednoj kombinaciji. Rumenila Defining Duo Blush dolaze u 4 kombinacije i ne zna se koja je lepša. Rumenila se ne truse, fino se blendaju, boje su takve da se mogu kombinovati i nositi odvojeno i ostaju dosta dugo na licu. Jedna od najboljih, ako ne i najbolja, rumenila u niskom cenovnom rangu (dođu oko 450 dinara). Boje su vrlo realne na ovim promo slikama.
Catrice Defining Duo Blush - 020 Peach Sorbet, 010 Rapsberry Ice Cream, 030 Pink Grapefruit Shake, 050 Apricot Smoothie
Meni se sviđa i Multi Colour Blush koje dolazi u dve kombinacije boja. Ja imam ovu svetliju, 010 Riviera Rose, i upravo je to rumenilo ono za kojim posegnem kada želim da osvežim lice, a imam jaku šminku na očima ili usnama pa ne želim da rumenilo bude drečavo. Dakle, to su lepe, diskretne boje koje se mogu nijansirati od praktično neprimetne bledo (hladno) roze do srednje roze sa skroz skroz sitnim shimmerom koji se, kada se rumenilo nanese u većoj količini, na licu vidi kao diskretni sjaj.
Catrice Multi Color Blush - 040 Pacific Beauty i 010 Riviera Rose
Catrice Multi Color Blush - 010 Riviera Rose
Proizvodi za nokte:
Lakove za nokte svakako ne treba propustiti. Ja nisam neka lakoholičarka pa ne bih preporučivala konkretne nijanse, samo ću reći da je izbor boja zaista širok, postoji 57 redovnih nijansi, a uvek ima i neka limitirana. Izdvojila sam neke boje da dočaram razvnovrsnost:



You may also like

15 коментара :

  1. ja ne razumem ni koji problem imaju sa essence sminkom, narucuju je toliko malo i retko a cini mi se da se bas dobro prodaje, nikad nista ne mogu da nadjem osim ako svakodnevno dezuram u dm-u... tako da me ne cudi ni to sto jos uvek nemamo catrice, mada bi mi bas bilo drago.
    mnogo mi se svidja ovo tvoje rumenilo, interesantno deluju i puderi i baza, a o lakovima i karminima necu ni da razmisljam... stalno ih gledam na hrvatskim blogovima i uvek mi nekako bude tuzno sto ih samo kod nas nema... bezveze.

    ОдговориИзбриши
  2. Ni meni to nikako nije jasno. Mogu još i da razumem zašto nemamo neke skupe marke, ali ove jeftinije nikako. Essence dobijamo na kašičicu, Revlon i Manhattan moramo da jurimo po 2-3 zabačene parfimerijice, Catrice, Misslyn, Make Up Factory, Look by Bipa i ostale povoljne brendove možemo samo da sanjamo :( A prodavali bi se dobro bez sumnje :(

    ОдговориИзбриши
  3. ja sam juce vidjela da je napokon dosao i u moj grad (malen je grad pa nema bas puno toga) i pocela plesati od srece. Cini mi se da sam cula jauke novcanika ali neka :D u utorak idem uzeti nekih stvarcica. Taman sastavljam listu pa mi je i ovaj tvoj post pomogao

    ОдговориИзбриши
  4. Neka plače novčanik, ne slušaj ga :)
    Drago mi je da ti je post značio, biće i drugi deo, o proizvodima za oči i usne.

    ОдговориИзбриши
  5. Bas mi je zao sto nemamo ovaj brend i sto je takva situacija sa Essencom. :( Sve izgleda predivno, pogotovo rumenila i lakici. :)

    ОдговориИзбриши
  6. A valjda će se nešto i kod nas uskoro promeniti :(

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Ne znam, nekad pomislim da se stvari menjaju, a nekad da ostajemo gde smo bili :(

      Избриши
  8. Pitanjce? Koliko si platila, ako se secas, ovo rumenilo? Divno je! p.s Iscitavam ti blog od A do S i ne mogu da stanem. Odlicna si! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim nešto oko 30 kuna što bi bilo oko 450 dinara. Inače njega sad izbacuju iz asortimana, zajedno sa svim onim divnim duo rumenilima :( I hvala ti puno! :)

      Избриши
  9. Анониман16.10.12. 00:24

    molim vas, da li imate informaciju u kojim se to parfimerijama prodaje Manhattan sminka?
    samo tako nastavi :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko ja znam Manhattan se kod nas više ne uvozi, mogu se jedino još ponegde naći ostaci :( Bilo je u apoteci Igor u Resavskoj, ne znam da li još ima nečeg.

      Избриши
    2. Анониман17.10.12. 15:01

      :(((
      hvala na odgovoru! veliki pozdrav :)

      Избриши
  10. Prvenstveno, hvala za ovaj post, pomogao mi je. :)
    Imam pitanje jedno. Zensko jesam, ali se ne razumem bas u sminku :D Sta mi mozes reci o LCN proizvodima? :)
    Hvala, ako uopste i vidis ovo s obzirom na to da je stari post :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu :) Catrice nažalost previše često menja asortiman tako da bar pola ovog više ne važi :/
      Moram priznati da ne znam na koje proizvode misliš kad kažeš LCN :(

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...