Inglot četke (II deo)

/
6 Comments
     Jedan od najpopularnijih Inglot proizvoda je Travel set br. 4. Šteta je što ga je jako teško naći, retko ga dobijaju, a kad stigne rasproda se brzo. Ja sam imala sreće da ga kupim u prvih nekoliko meseci od otvaranja radnje kada još uvek nije bio toliko popularan. Trenutno ga u radnji nema, biće ga ponovo početkom maja, a cena će mu biti nešto manje od 3000 dinara. 
     Za početak, ovaj set je jako mali. Sećam se da sam se iznenadila u radnji kad sam videla kako su četkice majušne, mislila sam da je znatno veći. To mu, ipak, nije mana, drške četki su dovoljno dugačke da normalno legnu u ruci, a setić se lako spakuje u svaku kozmetičku torbicu. Sastoji se od lakovane futrole i 4 četke od kojih su tri dvostrane.

Nisam uspela da pronađem od koje su dlake četke izrađene, tako da samo mogu da kažem da je bela od veštačke, a ostale od prirodne dlake. Bilo bi lepo da je proizvođač uz set dao i brošuricu sa podacima o četkama i savetima za njihovu upotrebu, ali pošto nije napisaću za šta ih ja koristim.
 Krećem od četke za rumenilo. Dlake su vrlo nežne i guste pa je koristim za nanošenje manje i srednje pigmentovanih rumenila, izbegavam je za ona baš jako pigmentovana pošto mi se dešavalo da ostavi pečate koje posle teško izblendam. Može da posluži i za bronzer. Sve u svemu, sasvim fina četka.
Gornju stranu ove četkice koristim za klasično nanošenje senke na kapak, taman je prave veličine i oblika za to. Donju stranu koristim da blago razmažem crtu izvučenu olovkom ili senkom ili za nanošenje senke duž linije kapaka. Svakako bi se mogla koristiti i za usne.
Gornja strana četkice je odlična za pakovanje tj. gusto, obilno nanošenje senke. Donja strana je klasična angled brush, dakle za pregib kapka. Meni je idealne veličine, baš lepo legne u orbitalnu kost.
Ovu četkicu nekako najslabije koristim. Šira četkica je svakako dobra za tightlining tj uguravanje tuša/olovke u sam koren trepavica da bi se dobio efekat gustih trepavica. Manju četkicu koristim za korektor kada pokrivam neku bubuljicu ili flekicu, recimo. Sigurna sam da to nije njena predviđena namena, ali meni je bas zgodna za to, mala je i precizna.
Sve u svemu, ovaj set se isplati kupiti jer se za cenu koja je tek nešto veća od cene jedne četke dobije multifunkcionalni set dobrog kvaliteta. Mana mu je jedino što je uz njega ipak neophodna i dodatna četka za blendanje tipa MAC 217 ili Essence Smokey Eyes.



You may also like

6 коментара :

  1. Super ti je setic, i eto mi jos jednog razloga da se najzad odvucem do Inglota :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.4.12. 14:56

    ovaj set je extra stvarno, bas mi je drago da pises o Inglotu, i to o svemu sto me zanima, pratim te, puno srece, Alekta :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala puno! :)
    Bice jos pisanja o Inglotu.

    ОдговориИзбриши
  4. Dobila sam ovaj set za rođendan i oduševljena sam! Uglavnom ih koristim za iste stvari kao i ti, samo što ja ovu belu širu koristim za dopunjavanje obrva (jer kosu još uvek nemam) i mogu ti reći da se pokazala kao odlična! Za putovanja je savršena jer ne moram da nosim ogromana neseser. :) Inglot ima i odličnu četku za nanošenje pudera u kamenu, ogromna i završi posao u dva poteza :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super je setić :) Verujem da je bela dobra za obrve, tačno je taj tip četkice nego imam dosta drugih za to pa mi nekako nije palo na pamet da je i za to upotrebim. Nemam tu za kameni, ali znam da je dobra :)

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...