Inglot četke (I deo)

/
6 Comments

Inglot četke izrađuju se od veštačkih i prirodnih dlaka različitog porekla, neke se mogu naći u obe varijante (recimo 31T/17TL, za gel lajner).

ZAŠTO VOLIM INGLOT ČETKE:

-      imaju veliki izbor četki svih namena,
-   spadaju u srednji cenovni rang (skuplje su (i bolje) od Ecotools četki, a jeftinije od MAC-ovih, Dior-ovih itd.),
-   dostupne su mi u mom gradu, ne moram da ih naručujem preko neta niti da ih kupujem na putovanjima.

ZAŠTO NE VOLIM INGLOT ČETKE:

-      prilično su skupe u odnosu na neke druge dobre četke (Sigmine, recimo),
-      najpopularnije četke se brzo rasprodaju,
-     odvojio mi se drveni deo kod dve četke iako sam ih vrlo pažljivo prala i sušila.

Predstaviću četke koja koristim, krećem od onih za lice.

Moja ubedljivo omiljena Inglot četka je 24ss, kada bih morala da se odreknem svih Inglot četki sem jedne, izbor bi, bez ikakve dileme, pao baš na ovu. Volim je jer je izrazito multifunkcionalna i radi posao nekoliko drugih četki.
Četka je dvostrana, glavna strana je pljosnata i koso sečena, srednje veličine, ima drvenu dršku i od veštačke je dlake (squirell substitute), ali vrlo fine i mekane. Glavnu tj. veću stranu koristim za nanošenje i blendanje rumenila (kamenih i u prahu, za pečena rumenila tipa Bourjois koristim nešto grublju četku) i bronzera, konturisanje lica, ponekad čak i za hajlajter. Pošto je pljosnata i ima sužen vrh omogućava baš precizno nanošenje. Manja strana je gusta i ravno sečena pa je najviše koristim za blendanje rumenila. Ovo definitivno nije klasična četka za rumenilo i koliko god drugih četki imali...da, treba vam i ova :)
Cena joj je 2450 dinara, ja sam imala sreće da uhvatim rođendanski popust od 20% i kupim je za 1960 dinara. Nažalost, i ona spada u proizvode kojih vrlo često nema u radnji.

Poređenje sa Ecotools četkom za rumenilo (onom što se kupuje zasebno):


Četka  4ss je, prema proizvođaču, četka za oči, ali meni je ona za oči jednostavno prevelika. Na slici se vidi kolika je u odnosu na moje oči koje su zaista krupne.

I ova četka ima drvenu dršku i veštačku dlaku koja, takođе, imitira veveričiju. Idealna je za sva sitnija i preciznija konturisanja (recimo konturisanje nosa), a ja je ipak najviše koristim za konturisanje obraza. Postoji i četka 6ss koja je njena manja i uža verzija.
Cena joj je 1850 dinara i obično je ima u radnji.










You may also like

6 коментара :

  1. Ja sam ulozila u Sigma cetke, i jos uvek sam u neko love and hate vezi sto vreme vise prolazi jako su mi propale iako sam ih bas negovala :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da? A meni su Sigmine baš iskušenje, sve mislim da ih naručim. Kad tako brzo propadnu...hm...nisam više sigurna. Ove Inglotove se stvarno drže junački.

      Избриши
  2. Анониман3.3.13. 22:22

    Kako ti se cine ove dve cetke nakon godinu dana?
    Jel znas kakva je 6ss u odnosu na mac 224?
    Hvala :)

    lep pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije mi žao što sam ih kupila :)
      24ss mi je omiljena za mekša i jako pigmentovana rumenila, nanese baš pravu količinu, a drugi kraj mi dobro dođe za praškaste hajlajtere koje stavljam na vrhove jagodica.
      6ss nešto slabije koristim, uglavnom zato što joj fino konturisanje jeste uloga broj jedan, a za to nemam vremena ujutro dok se spremam za posao. Nemam MAC 224, ali mislim da se dosta razlikuju, 224 je pufnastija od ove, pre za blendanje nego nešto drugo dok je 6ss po potrebi vrlo precizna četka.
      Pozdrav :)

      Избриши
    2. Анониман4.3.13. 21:36

      Hvala najlepse :)
      Jel moze samo komentar i za 4ss?
      Ili je doslo do greske u kucanju, na 4ss si mislila kada si pomenula konturisanje? Jel bi mogla ona za higlight?
      Hvala :)

      Избриши
    3. Jao, jeste, izvini, mislila sam na 4ss, sve šta sam gore pisala odnosi se na nju. Teoretski bi mogla i za highlight, samo zavisi koji bi koristila. Ako bi baš da ga naneseš precizno na neka manja područja moglo bi, u suprotnom je bolja neka šira, rastresita četka.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...