Illuminator ili highlighter ili posvetljivač + Inglot AMC Face and Body Illuminatori

/
10 Comments

          Postoji prilična konfuzija oko toga šta ovi nazivi podrazumevaju. Evo kako sam ja to shvatila:
U principu nema velike razlike između illuminatora i highlightera, oba imaju ulogu da posvetle i time istaknu određene delove lica tako da nekad jedan proizvod može biti i illuminator i highlighter.
Illuminator (illuminate = osvetliti/odvući svetlo od nepravilnosti; srpski: iluminator ili posvetljivač) posvetljuje određena mesta, čineći ih blistavim. Zadatak mu je da skreće pažnju na neka mesta da bi se odvratila pažnja sa drugih. Ima svojstva blagog concealera i blagog highlightera, obično je u boji kože ili nijansu-dve svetliji. Stavlja se, recimo, na podočnjake, iznad usana, po dužini nosa itd. Može se nositi sam ili ispod concealera i setovati translucentnim puderom. Illuminatori su najčešće tečni i mogu se mešati sa tečnim puderom da bi dali koži suptilni, zdravi sjaj.
Highlighter (highlight = istaći određena mesta kroz osvetljenje; srpski: posvetljivač) treba da istakne određena područja i da licu blistav, svež izgled. Za razliku od illuminatora, nema svojstva concealera, ništa ne pokriva. Stavlja se na visoke tj. istaknute delove lica (ispod obrva, vrhovi jagodičnih kostiju itd.) kako bi ih dodatno podigao i delove koje želimo da istaknemo (recimo ugao oka). Može biti tečan, u prahu, u stiku, kameni. Javlja se u rozikastim, breskvastim, zlatastim, srebrnkastim nijansama, nekad je i šljokičast. Obično je jači nego illuminator i ne stavlja se preko celog lica.
E sad, po ovoj logici Inglot AMC Face and Body Illuminatori su zapravo highlighteri, a ne illuminatori, s obzirom da se, recimo, nikako ne mogu staviti na podočnjake. Zato i rekoh na početku da postoji prilična konfuzija oko naziva. U svakom slučaju, evo njihove recenzije, kako god ih zvali.

Inglot-ovi AMC Face and Body Illuminatori su me odmah privukli pošto kod nas postoji jako mali broj ovakvih proizvoda. Dolaze u osam nijansi od kojih ja imam dve, 62 i 63, a planiram da nabavim i 61. Upravo su te tri nijanse pogodne za svetao ten, razlikuju se u efektu koji se dobija i svaki je lep na svoj način. Kao što im naziv kaže, mogu se koristiti i na licu i na telu. Nisu testirani na životinjama i ne sadrže parabene. Tečni su, dolaze u bočicama od 15ml sa pumpicom na vrhu koja kod mog iluminatora 63 ume prilično da koči i odbija saradnju. Cena im je 1230 dinara, a ja sam imala sreće da nijansu 62 kupim za 984 dinara kada su davali 20% popusta povodom rođendana. Trenutno imaju Uskršnji popust od 10%.

Koristim ih, uglavnom, na jedan od sledeća dva načina:
·    brza varijanta: utapkam iluminator prstima na željena mesta (najviše na vrhove jagodičnih kostiju ili na ključne kosti u letnjem periodu)
·       sporija i lepša varijanta: pomešam iluminator sa tečnim puderom i bockalicom nanesem na željena mesta.

ZAŠTO IH VOLIM:
·        daju divan, prirodan sjaj,
· vrlo su postojani, naneseni bockalicom ostaju nepromenjeni na licu ceo dan,
·       cena im je prilično pristupačna, s obzirom da je za jedno nanošenje potrebno baš malo proizvoda pa svakodnevnom upotrebom mogu da traju jako dugo.

ZAŠTO IH NE VOLIM:
·    ako mi je koža pomalo vlažna ili masna iluminatori se teško blendaju kada ih nanesem prstima pa treba uložiti dosta truda da na licu ne izgledaju kao fleka.

      Nijansa 62 je zlataste boje, sa jako sitnim zlatnim shimmerom, daje koži topli, blistavi sjaj.

Nijansa 63 je hladno roze nijansa, sa jako sitnim bebi roze shimmerom. Na veoma svetloj koži mogla bi da se koristi i kao rumenilo.

 Naneseni u debelom sloju:


Kako vam se sviđaju ovi iluminatori? Volite li iluminatore generalno?


You may also like

10 коментара :

  1. mene si privukli bas kad su se pojavili, ionda uzeh jedan, i ne secam se kad sam ga zadnji put nanela... :(

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam se ponovo navukla od kako je došlo proleće :)

    ОдговориИзбриши
  3. Dugo su mi na spisku, ali nikako da se odlucim, mislim da cu ipak uzeti powder varijantu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Анониман18.5.12. 14:05

      Da li znas ima li ih trenutno u Sephori, zanima me 63.
      Daleko sam od Beograda, pa da ne idem za dzabe.:)

      Избриши
    2. Nema, ima ih samo u Inglotovoj radnji u Kralja Petra. Pozovi ih telefonom prvo pa proveri imaju li trenutno 63. Znam i da salju proizvode dostavom u druge gradove u Srbiji.

      Избриши
  5. Анониман19.7.13. 18:48

    Imala sam potrebu da napisem da je cena skocila i da sad iznosi 2 420 din sto je prosto neverovatno.U sustini i dalje je najjeftiniji od svih ali mi nije jasno kako je za god dana cena skocila duplo :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Inglot je stvarno preterao sa poskupljenjima, kad su tek došli bili su u nekom nižem ka srednjem cenovnom rangu da bi sad već naginjali ka višem.

      Избриши
  6. Анониман30.4.14. 15:26

    Moze li 61 da parira Mac strobe lotionu (trajnost, kvalitet, efekat)?
    Hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po trajnosti da, po efektu ne, 61 ne može da bude toliko diskretan kao Strobe. Kad se jače stave tu su negde.

      Избриши

Омогућава Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...